Ostin jokin aika siten kyseisen boxin. Toimii muuten ihan ok, mutta kun sammutan tv:n muutamaksi tunniksi ja sen jälkeen avaan sen, niin ruutuun tulee ilmoitus "ei signaalia". Kun sitten painelen monen kertaan boxin kapulan stb ja sammutus nappuloita, saan jossain vaiheessa tv-ohjelman näkymään. Missä on vika? olen jo kertaalleen palauttanut tehdasasetukset, mutta ei auta.
Boxin etupaneeli on pimeä. mutta kone tallentaa kuitenkin kaikki mitkä olen ohjelmoinut. Onko vika boxissa vai kaukosäätimessä?
thunder 6500
4
3391
Vastaukset 4
- joitain.arveluja
http://www.hdthunder.fi/smart-digiboksi-hdthunder-hd6500
"Kaukosäätimen yläosassa on kaksi vaaleaa painiketta TV ja STB. Kaukosäädin on ohjelmoitavissa digisovittimen lisäksi myös televisiolle. Mikäli kaukosäädin ei ohjaa digisovitinta niin painakaa ensin STB-painiketta jolloin säädin vaihtaa digisovitinta ohjaavaan tilaan."
Pitänee vain painaa kerran STB:tä.
Millä kaapelilla olet kytkenyt boksin, onko HDMI? Onko tv:si varmasti sillä kanavalla tai inputilla, kuten HDMI 1, HDMI 2 tms.? Onko laitteittesi käynnistysjärjestyksellä väliä?
Kun sammutat tv:n muutamaksi tunniksi, niin olitko myös sammuttanut digiboksin? Jos sammutit, niin toki sekin pitää käynnistää.
Onko boxin etupaneeli ihan aina pimeä? AInakin maahantuojan sivulla se näyttäisi kanavan numeroa ja nimeä.
Onko asetusta, jolla määrätään, mitä boksi näyttää? Ja onko asetusta, jolla määrätään, onko boksi aktiivsessa tai passiivisessa standby-tilassa kun sammutat virran? Yleensä passiivisessa näyttö lienee pimeä, mutta aktiivisessa voisi näkyä jotain, kuten kellonaika. - joitain.arveluja
> ruutuun tulee ilmoitus "ei signaalia".
Yritätkö muuten tuossa tilanteessa katsoa ohjelmaa digiboksista vai tv:stä?
Onko tv:si digi-tv ja jos on, niin meneekö siihen antennijohto ja mitä kautta? Saatko tv:n kanavat viritettyä ja näkymään aina vaiko vain silloin kun digiboksisi on päällä? - virransäästö----
.
Onko digiboxissa virransäästö joka sammuttaa sen tietyn ajan kuluttua jos ei käytetä?
. - ehkä_joo
tuntuu sankaltaiselta vialta kun toisessa boksissa.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13536149
virtalähde vika ei ollut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69712
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37625- 69596
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️34588- 43559
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172474Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62386- 52369
- 42368
- 17362
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29354Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338