subaru forester 2,0 turbo nyt ilmeni sellainen vika et kun auton sammuttaa niin parkit jää päälle,olen rämpänny valokatkaisiaa päälle ja pois virta päällä ja käynnissä mut parkit ei sammu.Olisko valoautomatikka rele tai joku vastaava hajonnut? Missähän moinen rele sijaitsee? Josko joku tietäis ja ystävällisesti kertois.Alan itse perehtymään ko.vikaan,mut kokeilen nyt tätä kanavaa josko apuja sais.Kiitos!!!
parkit jää päälle
22
4703
Vastaukset
- forforre
vm ?
Siinä ohjauspyörän takana on keinukytkinkin jolla voi jättää parkit päälle.
- Sufo
Ongelma ei ole parkkien päälle laitto vaan sammutus.Ymmärrän että olet täpinöissä kun luulet jotakin tietäväsi.
- forforre
Kyllä Täpinä tietää aika paljon Subaruista. Ilmeisesti paljon enemmän kuin moni muu. Vanhemmissa malleissa on tuo katkaisija mikä jättää parkit päälle.
- MehmetSubLeg
Minulla on Legacy ja en tiennyt mitä tekisin aamulla kun parkit jäi päälle ja auto on automaatti. Akku varmaankin olisi ollut tyhjä.
Kiitos Turkkilaiselta ja Turkista asti... - oikeaneuvo
Sufo kirjoitti:
Ongelma ei ole parkkien päälle laitto vaan sammutus.Ymmärrän että olet täpinöissä kun luulet jotakin tietäväsi.
Jokoon kääntänyt vipua ja parkit sammuneet? Monesko akuu menossa?
- Mmddmm
Olisko vetokoukussa oikosulku?
- kähinä
Subarukuskeilla on päässä oikosulku.
- Raapeli
kiitos tiedosta. pesin auton ja vahingossa olin painanut namiskan päälle. siitähän ne syttyi ja samasta nappulasta sammuu. Outo nappula
- Forsperi
Hyvä täpinä!! Useamman miehen voimin haettiin vikaa ja koputeltiin releitä ja peltejä kunnes google poimi täpinän vinkin. On se helppoo!
- Koppeloc
Lopussa se seisoo.
- Anonyymi
Sielähän se oli ratin takana, päällä mittaristoa ennen.. missä normisti on hätävillkku monissa autoissa. Kiitos tiedosta. Meikä vaan 3 aikaa yöllä repi 20A sulakettta pois ja senkin hukkasin jonnekin.
- Anonyymi
Kannattaisiko kulkea bussilla? Älykkyys voisi riittää siihen, ehkä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisiko kulkea bussilla? Älykkyys voisi riittää siihen, ehkä...
Vittuilijat ammuttava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittuilijat ammuttava.
Onnistuisiko sinulta? Tuskin
- Anonyymi
Kuka näitä vanhoja juttuja oikein kaivelee esiin työllä ja vaivalla?
- Anonyymi
Joku idiootti subarupörinäpoika
- Anonyymi
HaluanVainKysyäEttä olisiko jo aika viedä paaliin?
- Anonyymi
Sinne Tojojen viereenkö niitä kaipailet? Tarkentaisitko hieman?
- Anonyymi
HaluanVainLisätäEttä kuusakoskelle romuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HaluanVainLisätäEttä kuusakoskelle romuksi.
Oletko tottunut kuskaamaan tojoja sinne? Subarulla voisit ajella huoletta neljännesvuosisadan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tottunut kuskaamaan tojoja sinne? Subarulla voisit ajella huoletta neljännesvuosisadan.
HaluanVainKertoaEttä en mutta subaruja menee sinne paljon lavetilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399