Tarkoitus olisi päivittää nettiliittymä ja mokkula niin mikä olisi hyvä ja edullinen ja ennenkaikkea TOIMIVA kokonaisuus kun pitäisi saada 4 konetta nettiin joista yksi sijaitsee autotallissa joka on osaksi maan alla? Toki sinne on ovi ja ikkunat maanpinnalla,mutta jos linnuntietä ajattelee niin matkanvarrella ( n.20m) on betoniharkkoja sunmuita väliseiniä niin minkähänlaiset kantavuudet noissa reitittimissä on? Lisäksi viihdyn mökiullä joten kuuluuko mihikkään liittymäpakettiin 4g mokkulaa reitittimen rinnalle kun ei viitsisi aina roudata reititintä matkassa?Kaikki vinkit ja vihjeet tervetulleita
Mikä liittymä/reititin/mokkula
4
87
Vastaukset
Saunalahden 3G/4G liittymä. Siinä on hyvä kuuluvuus ja rajaton datansiirto.
Mukaan jokin mokkulareititin langalla tai langattomalla.Ja langattoman verkon kantavuus selviää vain ja ainoastaan testaamalla. Sitä ei oikein voi täällä arvuutella koska kuuluvuus johtuu niin monesta asiasta.
- TupakkaaJaSavuaa
Itse ainakin tyytyväinen saunalahden prepaidiin ja ärrällä on vissii vielä se 50e paketti jossa langaton "modeemi" niin pieni että kelpaa mukanakin kannella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339