Kaupungilla huhutaan kovasti, että otsikossa mainittu maailmankuulu bandi olis tulossa keväällä Kainuuseen keikalle.... huh sanon minä, jos toi huhu paikkansa pitää.
Nightwish keikalle...?
11
1155
Vastaukset
- dlsfkpds
Eikai se ihan mahdotontakaan ole... Onhan se ollutkin kainuussa (suomussalmella) joskus 6v. sitten.. itse olin eturivissä ja sain nimmarit ym. Tosin sillon se oli vähän vähempi tunnettu bändi... ni enpä tiedä että tulevatko enää.. ja paljohan nykyään maksaa...
- ---
Nightwish Kajaaniin keväällä. Käykää seuraamassa keikka-aikataulua nightwishin sivuilla.
- Anonyymi
Olin itsekkin paikalla. Mikä oli vuosi. 1998 ? Ykä 44v
- waildchaild
Keväällä? Eli alkaen tammikuun alusta, tulkitsisin näin. http://www.nightwish.com/suomi/tourinfo.html kertoo, että 29.12. Saksassa pidettävän keikan jälkeen Nightwishillä on taukoa 9.2. asti. Kuinka todennäköistä on, että pitkän keikkaputken vetänyt orkesteri käyttäisi lomastansa päivän keikan tekemiseen Kajaanissa, en lähde arvailemaan. Mutta Nightwishiäkin lämpännyt Kemin veljessarja Sonata Arctica sensijaan esiintyy Kajaanissa 6.1. , josta voisi heittää kysymyksen ilmaan, kenties lämmittelijän roolissa jälleen kerran..?
- Tallulah
Nightwishin tulemista hieman epäilen ja tuo Sonatankin keikka on osa Reckoning Night-kiertuetta, jota he ovat tällä hetkellä ympäri suomea kiertämässä.
- keikkalle
Tallulah kirjoitti:
Nightwishin tulemista hieman epäilen ja tuo Sonatankin keikka on osa Reckoning Night-kiertuetta, jota he ovat tällä hetkellä ympäri suomea kiertämässä.
suosittelen menemään. Pojat osaa ottaa yleisön ja nostattavat tunnelman "kattoon". Ei voi muuta kuin nostaa Kemin pojille hattua. Ainaski Lahdessa oli miellyttävä tunnelma.
- nnn
on vain varusmiehille. Muut eivät pääse sisään.
- Kainuuseen...
Keväällä oli ehkä väärä termi niistä huhuista, joita olen kuullut. Alkukesä voisi melkein lähempänä oikeaa ajankohtaa.
- epäilijä
Niin huhun laskija (Kainuuseen...) ilmeisesti tarkoittaa Vuokatissa olevaa alkukesän tapahtumaa... Tämän tapahtuman esiintyjiä ei tietääkseni ole vielä julkistettu. Lehdessä on vain annettu ymmärtää, että kyseessä olisi jokin maailmanluokan bändi. Tod.näk. Nightwish tai sitten Rasmus tai HIM
Arvailuja!
- Anonyymi
Aivan täysin mahdotonta.
- Anonyymi
No onhan Nightwish esiintynyt parikertaa aiemmin Sotkamossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889