80-luvulla helsingissa vaikutti sellainen kustantamo kuin Odessa - mihin se havisi? onko Odessa siirtanyt pankki- ja palkkatilin keski-eurooppaan, ja julkaisee taalta kasin isoja venalaisia kirjailijanimia, uusia klassikoita, tulevaisuuden tolstoi - ja dostojevski -sarjaa? onko Odessan omistaja kuitenkin osaomistaja andorra -nimisessa baarissa helsingissa?
viiskulman homeopaatti on aika ovela...ja vakuutuksen nimi...?
minne havisi Odessa
7
249
Vastaukset
- vakuutuskirjailija
olen itse julkaissut odesalle joskus 80-luvun lopulla, olin mukana kirjassa "Julmia naisia" - siis yksi taman kokoelman anonyymeista kirjoittajista. kirjassa oli hamaria eroottisia tarinoita, alakulttuuria, naisten valisia suhteita, erotiikkaan liittyvia vakivaltafantasioita etc.
mun nimi on annukka majamaki, -67 - vakuutusbasam
mulla oli joskus 90-luvulla tuttavana basam -books -nimisen kustantamon "haamukirjailija" - filosofi soili takkala. basam -books on julkaissut spirituaalista ja filosofista kirjallisuutta, kuten myos saksalainen kustantamo (wein?) - tama saksalainen yritys on julkaissut myos arto paasilinnaa. onkohan soili takkala myos a paasilinnan ihailijoita?
- FrontierVakuutus
amsterdamissa parhaana pidetty vakuutuskustantamo on nimeltaan Frontier. heilla on paljon spirituaalista ja poliittista vakuutuskirjallisuutta. frontierin puodissa saa diagnoosin lisaksi teeta eurolla. mahtavaa!
- vakuutusKollega
mulla oli sibelius-lukiossa (1982-84) luokkakaverina vaalea ja kaunis, paksutukkainen viulisti nimelta sanna salmenkallio. sannan bestis oli nimeltaan anna, kuulin joltain myohemmin, etta tama anna hakeutui kustannusalalle. sanna on soittanut suomalaisissa produktioissa kuten Leningrad cowboys ja ismo alanko -saatio. sanna on opiskellut sibelius-akatemissa ja kuvataideakatemiassa. success!
- RWAvakuutus
amerikkalaisten kirjailijoiden elakkeella olevat kirjoittajat loytyvat ainakin osittain yhdistyksesta nimelta RWA, "roman schrijvers van amerika", tai "the retirement wealth account" - ehkapa taman yhdistyksen jasenet ovat kuunteluttaneet menestysteoksiaan amsterdamissa jo yli kymmenen vuoden ajan
- susiesexpert
tapasin san franciscossa 1988 tienoilla tyyppeja "off our backs" -nimisesta lehdesta. heilla oli mahdollisesti myos kustantamotoimintaa. mukana klubissa oli muistaakseni jollain lailla susie sexpert -niminen erotiikkaan erikoistunut lobbaaja.
- OnanissisSartre
Yks Odessan takapiruista oli lempisen Kari. tutumpi ehkä Walter de camp'ina. Näyttää kyllä simmeliläiseltä Kapin pystiksen kaappihomolta, kun se stadissa tutkii ilmiöitä. Hauska näky.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802230- 1751851
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701702Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1101528Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise261494- 1091230
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1661102Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771073Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää148946Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,58945