80-luvulla helsingissa vaikutti sellainen kustantamo kuin Odessa - mihin se havisi? onko Odessa siirtanyt pankki- ja palkkatilin keski-eurooppaan, ja julkaisee taalta kasin isoja venalaisia kirjailijanimia, uusia klassikoita, tulevaisuuden tolstoi - ja dostojevski -sarjaa? onko Odessan omistaja kuitenkin osaomistaja andorra -nimisessa baarissa helsingissa?
viiskulman homeopaatti on aika ovela...ja vakuutuksen nimi...?
minne havisi Odessa
7
356
Vastaukset
- vakuutuskirjailija
olen itse julkaissut odesalle joskus 80-luvun lopulla, olin mukana kirjassa "Julmia naisia" - siis yksi taman kokoelman anonyymeista kirjoittajista. kirjassa oli hamaria eroottisia tarinoita, alakulttuuria, naisten valisia suhteita, erotiikkaan liittyvia vakivaltafantasioita etc.
mun nimi on annukka majamaki, -67 - vakuutusbasam
mulla oli joskus 90-luvulla tuttavana basam -books -nimisen kustantamon "haamukirjailija" - filosofi soili takkala. basam -books on julkaissut spirituaalista ja filosofista kirjallisuutta, kuten myos saksalainen kustantamo (wein?) - tama saksalainen yritys on julkaissut myos arto paasilinnaa. onkohan soili takkala myos a paasilinnan ihailijoita?
- FrontierVakuutus
amsterdamissa parhaana pidetty vakuutuskustantamo on nimeltaan Frontier. heilla on paljon spirituaalista ja poliittista vakuutuskirjallisuutta. frontierin puodissa saa diagnoosin lisaksi teeta eurolla. mahtavaa!
- vakuutusKollega
mulla oli sibelius-lukiossa (1982-84) luokkakaverina vaalea ja kaunis, paksutukkainen viulisti nimelta sanna salmenkallio. sannan bestis oli nimeltaan anna, kuulin joltain myohemmin, etta tama anna hakeutui kustannusalalle. sanna on soittanut suomalaisissa produktioissa kuten Leningrad cowboys ja ismo alanko -saatio. sanna on opiskellut sibelius-akatemissa ja kuvataideakatemiassa. success!
- RWAvakuutus
amerikkalaisten kirjailijoiden elakkeella olevat kirjoittajat loytyvat ainakin osittain yhdistyksesta nimelta RWA, "roman schrijvers van amerika", tai "the retirement wealth account" - ehkapa taman yhdistyksen jasenet ovat kuunteluttaneet menestysteoksiaan amsterdamissa jo yli kymmenen vuoden ajan
- susiesexpert
tapasin san franciscossa 1988 tienoilla tyyppeja "off our backs" -nimisesta lehdesta. heilla oli mahdollisesti myos kustantamotoimintaa. mukana klubissa oli muistaakseni jollain lailla susie sexpert -niminen erotiikkaan erikoistunut lobbaaja.
- OnanissisSartre
Yks Odessan takapiruista oli lempisen Kari. tutumpi ehkä Walter de camp'ina. Näyttää kyllä simmeliläiseltä Kapin pystiksen kaappihomolta, kun se stadissa tutkii ilmiöitä. Hauska näky.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.1018133Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m907401Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,875587Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot725546Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1144763Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1232538Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys482418Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e61379Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71374Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa461220