mitä muita tuommosia sanoja on, jotka tarkottaa samaa kumminki.. ku rakas, rakkaani, kulta, kultsi, hani... vielä? :) anteeks tämmönen tyhmä kysely.. mutta ku alkaa kyllästyttää nuo samat jo.. :/
rakas, kulta, rakkaani....
7
2697
Vastaukset
- moonshine89*
me ollaa ianakii kehitelty omat "hellittely" nimet :) ei nyt mitää tolasii kulta, rakas yms, vaa sellaset lempinimet :) koska itest ei ainakaa tunnu luontevalt sanoo kulta, rakas, rakkaani tms
- keksijä
on aika osuvia: huora, narttu, ämmä, akka, horo..
- hyvä ihminen...
... käytä mielikuvitusta... itse kutsun kultaani aina siksi mikä ensimmäisenä tulee mieleen :o joka joskus sitten saattaa "pelkäksi poitsuksi" jäädä... tai poika, jäpä, Sinä, peipi... mikä millonkin tuntuu oikealta... kumminkin, vaikka kultaani pojaksi vaan sanoisinkin, niin hän kyllä tietää että eri se on minun suusta, kun jonkun toisen muun...
- tässsä on jotain.
muru, söpöliini, pikkunen, mussukka,raksu.
ei nyt tuu muuta mieleen :) mut voithan itsekin keksii jotain ihanii esim. murmeli. :)
jotain tollasii.- Oman_Kullan_SeksiPeto
Ainakin itse olen huomannut,ettei jätkät jaksa kuunnella lässytyksiä! Rakas ja Kulta ovat ihan ookoo nimejä, mutta kultsi, hani, söpöliini tms käy ainakin jo minun rakkaani hermoille.
Itse joskus sanon häntä noilla 'ärsyttävillä' nimillä, mutta hän ei pidä niistä.
Lempinimen minäkin hänelle olen keksinyt. :) Ja siitä hän tuntuu pitävän, eniten.
- HoRoNeN
hömppänen, hemuli, hani, beibeh, pojuliini, raksukka, daarling, my hero, höpö, nöpö, nassukka, nakkinen, söpikseni... jne.
mun jätkä tykkää ku mä kutsun sitä kaikil ihme nimi härdellyksillä...! :D - Ei me olla oikeesti hulluja ;)
mulla ja mun kultsilla on vähän outoja nimiä, me ollaan keksitty ne ihan itse ja joku ulkopuolinen voisi saada niistä sellasen kuvan että me ollaan ihan hulluja, mutta niitä nimiä me käytetään vain kun ollaan kahdestaan... en nyt viitti mainita nimiä, koska pitäisitte meitä ihan hulluina. eli mä oon sitä mieltä että parhaat nimet on ehdottomasti omakeksittyjä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749