Vituttaako persaukisia paperimiehet?

rikkaampianaurattaa

Siltä vähän on jo pitkään tuntunut kun "palstaa" lukee.
Kyllä ne juhlat on komiammat paperimiehillä kuin töyhtöhyypillä
jotka vaikertaa suomennettuna että ( rahaa ei ole ).

Eihän sitä koskaan ollutkaan, kun ette töyhtöhyypät opiskelleet kunnon
ammattia itsellenne.

29

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiksauttelijanussii

      paperimiehet on pelimiehiä...

    • vapputanssitalkaa
    • teknologiainsinööri

      Paperimiehen ammatti alkaa olla katoava ala.Onneksi olen kouluttautunut senverran,
      ettei tarvitse tehdä 3 vuorotyötä.Hikoilkaa haalareissanne siellä paperipuljussa.

      • köyhäoletsinä

        olet kouluttautunut miksi?
        huonommalle palkalle? Miksi?
        kiinnostaako totuus? eikö ole sinulle perheellesi parempaa tarjottavaa ollut, etkö pystynyt parempaan? eihän sinusta sitten mihinkään ollut. Phahhahhaha.


    • peruspalkka

      Tekee raskasta kolmevuoro hommaa,suhtees siihen rasittavuutee saa kyl ihan
      kohtuulist palkkaa.Tuttava on uupeeämmäl ja on iso hieno omakotitalo.
      Velkaa jotaa 250 000.

    • kermiksetnuolee

      oletko varma?
      onko tuo velka pelkkään taloon vai kuuluuko siihen muutakin?
      eikö talon saa 100 000e muutenkin?

    • kovatonsummat

      "Tekee raskasta kolmevuoro hommaa,suhtees siihen rasittavuutee saa kyl ihan

      kohtuulist palkkaa.Tuttava on uupeeämmäl ja on iso hieno omakotitalo.

      Velkaa jotaa 250 000."


      tää on jonkun teinin kirjoittama selvästi.

      Mitä järkeä maksaa 250 000e talosta, kun puolet halvemmalla saa suht samanlaisen.
      Yhtä ison saa 100 000e:lla, vaikka ei uusi olekaan, niin ei merkkaa monelle mitään.
      Jos rantaa haluaa niin sen voi aina hankkia tonttinakin erikseen ja siirrettävä mökki
      sinne. edelleen halvemmalla pääsee.
      Tiedän ton hintasia taloja mutta tiedän edullisempiakin, jotka miellyttävämmäl tontil,
      toki makuasia.

      • kerroppa

        minkälaisen asunnon itse ostaisit jos palkkasi olisi 6000 eur/kk, olisit ollut 10v tehtaalla, säästöjä 200.000? Jonkun sadantonnin mummonmökin vai kunnollisen lukaalin?


      • viirapoika

        Ei näillä junioreilla ole tajua jos tienaa 70 000e vuodessa niin voi ostaa vähän paremman, ei tarvitse tyytyä mihinkään 50neliön purkumökkiin vaan voi ostaa ihan oikean talon.


      • koneettekeetyöt

        Paitsi kunnes hommat loppuu kokoajan paperimiehet vähenee näin on mennyt jo
        kauan tehtaat siirtyy muualle jossa suuri kysyntä on.Paperimiehen koulutus 2-aste ei sen enempää samaa työläisastetta fiksut on akateemisia.


      • viirapoika

        Silti niitä vielä on 75k€/vuosi. Revi siitä.


      • ökyjenpieksijä

        "Silti niitä vielä on 75k€/vuosi. Revi siitä."


        Selvennätkö summan vielä ettei tarvi tukistaa?
        Mikä on 75k?
        Laita nollat perään ja kerro osoite vai pelkäätkö olla oma itsesi?


      • SunnuntainHuutelija
        koneettekeetyöt kirjoitti:

        Paitsi kunnes hommat loppuu kokoajan paperimiehet vähenee näin on mennyt jo
        kauan tehtaat siirtyy muualle jossa suuri kysyntä on.Paperimiehen koulutus 2-aste ei sen enempää samaa työläisastetta fiksut on akateemisia.

        Minusta on oikein hyvä, että paperimiehet (ja muutkin työtä tekevät) tienaavat hyvin ja maksavat siitä veronsa. Itse olen painellut vain hanttihommia, mutta hankkinut 5 tutkintoa, joista 2 akateemisia. Ei tämä ilman muiden sponssausta olisi onnistunut. Tämä on minun urheilulajini, kehittää omaa päänsisäistä pääomaa jota ei rahalla saa, mutta johon kuitenkin tarvitaan välillisesti rahaa.

        Tuollainen puolin ja toisin huutelu on aivan naurettavaa. Jokainen varmasti arvottaa eri asioista eri lailla, toinen haluaa sen 70000e vuodessa (joka on aivan rahtusia oikeasti isoista rahoista) ja toinen tykkää kaljoitella peruspäivärahalla vuokraluukussa. Ratkaisunsa ovat varmasti ok kohdillansa, mutta älkää viitsikö naljailla toisillenne.


      • basini

        No onhan täällä joku ihan normaalikin. Näitä kun lukee, niin ihmetellä täytyy sivistymätöntä kielenkäyttöä. Hyvä sunnununtainHuutelija!!:)


      • JargonPois
        SunnuntainHuutelija kirjoitti:

        Minusta on oikein hyvä, että paperimiehet (ja muutkin työtä tekevät) tienaavat hyvin ja maksavat siitä veronsa. Itse olen painellut vain hanttihommia, mutta hankkinut 5 tutkintoa, joista 2 akateemisia. Ei tämä ilman muiden sponssausta olisi onnistunut. Tämä on minun urheilulajini, kehittää omaa päänsisäistä pääomaa jota ei rahalla saa, mutta johon kuitenkin tarvitaan välillisesti rahaa.

        Tuollainen puolin ja toisin huutelu on aivan naurettavaa. Jokainen varmasti arvottaa eri asioista eri lailla, toinen haluaa sen 70000e vuodessa (joka on aivan rahtusia oikeasti isoista rahoista) ja toinen tykkää kaljoitella peruspäivärahalla vuokraluukussa. Ratkaisunsa ovat varmasti ok kohdillansa, mutta älkää viitsikö naljailla toisillenne.

        akateemisilla tutkinnoilla on vielä arvoa, kun rahasta horisijat katoo.


    • maallamukavampaa

      jos tykkäät kymenpaskalaaksossa asustella niin omapa on asustamisesi.

      otan osaa...... maalla on mukavempaa.

    • ilkkujaminäkin

      Kuten nähdään, kyllä vituttaa ja rankasti köyhällistöä.

    • gcxgghfu

      kolikolla on aina kääntö puoli joka asias.

    • oikeeroisto

      valtio voi mun puolesta painaa ison harkon perseeseensä.
      minä en valtiota tarvi.

    • kuusaavoikkaakovola

      niin kuusaalaiset on

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      302
      3508
    2. 204
      2971
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2534
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      235
      2015
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1435
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1324
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe