Lumput myy lumppuja kirpparilla

hyihyih

näkyy menevän lumput hyvin kaupaksi, itse en toisten hikoilemia tai huuhteluainehaisuli- vaatteita laittaisi ylleni.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirpputorillatavataan

      Olen ostanut monet hyvät merkkifarkut kirpputorilta. Paremmat kuin uudet, sopivan pehmeät ja kuluneet :)

      • raitabokserit

        Itsekin olen ostanut monet mahtavat bokserit kipputorilta! Monesti on käynyt näin, että kun kaverini on tullut käymään ja minulla on ollut pyykit kuivumassa, niin hän on katsonut boksereissani olevia jarruviivoja halveksuvasti. Olen vain tokaissut, että "ne olivat jo niissä, ostin ne kirpparilta!". Olen saanut tällä tavalla paikkailtua tätä hyvin kiusallista tilannetta, koska itsehän en koskaan piereskele!
        Ja se, joka pierua pidättää, harrastaa jotain muutakin vilppiä!


    • Lapslapanen

      Mitä sie aloittajalapanen täällä itket, osta sie mistä tykkäät äläkä änkeä sellaiseen mistä et pidä. Sää taidat olla vaan huomionkipeä paskalapanen joka ei oo saanut lapsena huomiota.

      • oletsilmätikkuna

        Kuppi-kippojen ja piraatti laukkujen myyjäkö se täällä taas itkee? Ei vaan kummasti nuo tavarat lopu, liekö taas tehnyt "tilauksen" saadakseen lisää;) Mielenkiinnolla odotamme jatkoja, varmaan pian..........


      • Olet_tainnut

        lapanen saada lapsena liian paljon huomiota kommarivanhemmiltasi ja siten väärän maailmankuvan jo äidinmaidossa. Onneksi et taida päästä jakamaan samaa harhaasi lapsillesi joten niistähän saattaa kasvaa parhaassa tapauksessa tervepäisiä tyttöjä. Oletko muuten huomannut että kun pidät pienempää meteliä täällä, myös sinulle naljaillaan vähemmän. Se on vähän semmoinen luonnonlaki.


      • eitarvitatäytettä

        Olet_tainnut, kuulehan ei enää ole lapas keli. Nyt mennään kesää kohti. Mistähän tytöistä puhut, onko sulla niitä vai poikako kenties? Onko vielä mummolassa hoidossa kun sinulta huostaanotettu. Mikä se sellainen äiti on? vai kuinka lateksi lörppä???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe