olenko alipainoinen vai ihan normaalipainoine?

alipainoinenko

Olen siis 11v. tyttö, 155 pitkä, ja painoa on kahtena viime vuonna kertynyt noin 57kg. Saan usein kuulla olevani läski, mutta omasta mielestäni olen jopa alipainoinen. Paitsi kyllä siinä mahan kohilla aina välillä ruuan jälkeen näkyy vähän semmosta pullukkaa...

26

1627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lolmoi

      Oon ite 156cm ja 44kg ja oon vähän alipainonen, eli sä oot ihan normaalipainoinen!

    • Pumpulikeijuh

      Sä oot ihan normaali, ei ainakaan alipainoa. Ite oon 177 pitkä ja painan 45kg...

    • Miltzu

      ite oon 11v tyttö 146 pitkä ja painan 39kiloa

      • Alipainonen

        Mää oon 147.5 cm pitkä oon 11v ja painan 37


      • Anonyymi

        Ite oon 10v ja 151pitkä ja painan 37kiloo


    • Lopettakaatämmöset

      Miks te 11 vuotiaat mietitte tommosia ja tuutte kysyy tänne, että ootteko läski jos painatte tän verra? Se on tärkeintä miten sä itte näet itsesi. Amerikassa ne läskit on.

    • kfkf

      te kaikki ootte ihan normaaleja ja ruuan jälkeen maha on aina vähän turvonnut

    • kysymystätulloo

      ite oon maybe 143cm 30kg. mitä mieltä musta ootte

      • Anonyymi

        Se on ihan normi paino


    • nättiä

      Laiha ja varmaan aika luinen mut tosi sexy :)

    • K1A

      En ainakaan sinuna kutsuisi itseäni alipainoiseksi! Olin 11-vuotiaana 158 cm ja painoin 36 kg.

    • taulukkokertoo

      Lasten- ja nuorten painotaulukko on täällä:
      http://www.terveyskirjasto.fi/xmedia/pgr/200.036.html

      Jos siellä tulee ali- tai ylipaino, on asiasta keskusteltava vanhempien ja terveydenhoitajan kanssa, jotta tilannetta voi tutkia ja parantaa. Kasvuiässä on aina otettava kehitysvaihe huomioon, samoin koko elinikäinen kasvu, joten yhtä suoria vastauksia ei ole kuin aikuisten painoon.

    • Eitarvilaihduttaa

      Avaaja on kyllä selvästi ylipainoinen, koska tuo hänen painonsa sopisi 15-20 cm pidemmälle. Avaaja on kuitenkin kasvuiässä, niin että kun hänelle tulee lisää pituutta, eikä paino tuosta nouse, niin hän on pian ihannepainoinen.

    • enenäätiedäkuka

      Laihuta 20 kiloo nii olisit sellane kaunis

      • jumalautaa

        voi jumalauta -.- avaajalla voi olla vähän läskiä ja paksut/isot luut niin siitä tulee lisä painoa ja lihas painaa enemmän kuin läski.


    • Muttaälälaihduta

      Olet 2-5 kg ylipainoinen.

    • 120828291

      Vähän myöhässä olen, mutta mä olen tällä hetkellä 11, ja kans noin 155 cm, mut painan 42 kg, ja mä oon ihan normaalin painoinen.

    • Anonyymi

      Älä myt loukkaannu mutta olen itse nyt 14v 160 cm pitkä ja painan 47kg joten sinuna laiduttaisin voisit vaikka käydä pyöräilemässä tai kävelyllä ja syödä enemmän kasviksia älä kuitenkaan mitään hirmu dieettejä lähde testaamaan ja ennen kuin kaikki netti trollit tulee minulle valittaa niin minun painodeksini on normaali ja vaikka tyttö on vasta 11v niin jos ei asialle tee jotain alussa siitä tulee vaikeampaa ja olet ylipainoinen joten ajattelen vain terveyttäsi

    • Anonyymi

      Olen 11-vuotias ja oon 155 senttiä pitkä. En ole alipainoinen ja painan 32 kiloa. Olen kylläkin pieni kokoinen, lihakset ihan hirveen pienet.

      • Anonyymi

        ei ton painosella voi ollakaan isoja lihaksia.


    • Anonyymi

      Ite oon 11 ja 28 kiloo 142 cm

    • Anonyymi

      Ite oon 11 ja 28 kiloo 142 cm

    • Anonyymi

      Olenko mää alipainoinen 12v 163cm ja 46kg

      • Anonyymi

        Olet tosi hoikka.Mutta mitä mieltä itse olet?Jos sanot olevasi läski niin sinäki n olet anorektikko.


    • Anonyymi

      Ite oon 13v 158cm ja 38kg (alipainoinen) joten uskon että sinä olet kyllä ihan normaali painoinen !

    • Anonyymi

      no keltakaa tämä meitti on 12w ja pituutta löytyy n. 157,4cm ja painan 53kg 😂😍😎✨

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe