Auttakaa mua lihomaan!

tyttö25

Moi.Antakaa vinkkejä mulle miten saisin itseni lihavaksi.Mun tyttöystävä haluais musta tosi lihavan ja samoin mä.Mun tyttö ystävä tarkastaa joka viikko että oonko lihonut se punnitsee mut,katsoo mitta nauhalla vatsan ympäryksen,pepun ympäryksen,jalat ja kädet sit me merkitään yhteen vihkoon mun paino ja kaikki mitat.Oon nyt vuodessa lihonut 30kiloo,vatsa kasvanut noin 10cm:)
Painan nyt 90 kiloa.Tavoite ois saada mut ainakin120 kiloiseksi.
Antakaa siis hyviä vinkkejä miten saisin itseni lihavammaksi.

8

290

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • u.u.u.uu

Uuuuu... Lihavuus on seksikästä!! Itte oon tyttö painan 136 kiloo. Monet ihmiset sanoo että pitäis laihduttaa ja että muuten käy huonosti, mutta se on niin kiva, kun on joka paikassa sitä läskiä... Itteni lihotin(tai lihotan yhäkin) ihan vaan syömällä rasvasta ruokaa ja paljon kaikkee semmosta... Mun tavoite on saada itteni noin 150 kg. Poika ystävän kanssa mennään sänkyyn noin 3 kertaa viikossa... Lapsia en voi saada, lääkärit sanoo että ois vauvalle iso riski kun on niin paljo rasvaa! No mut onnee, ja muuten, jos joskus kyllästyt tyttö ystävääs, niin täällä ois yks tyrkyllä, sillon lihotaan yhessä!

• läskimaha

Ja muuten, mun mahan ympärys on jo 134cm! :)

• Loveläski

Mä Oisin tyrkyl jos annat yhteystiedot

• Sääliksikäy

Sääli sinua u.u.u.uu
        Jos olisit normaalipainoinen jaksaisit sekstailla joka päivä ainakin sen 2 kertaa päivässä kuten minä, vaikka olen jo keski-iän ylittänyt "vanha akka".

• Helppoa-kauraa

2 kertaa?
        Mä olen keski-iän (siis todellisen keski-iän, eli n.40 ) ylittänyt ukko ja ei tuo herätä hirmuista aaltoa vielä.

• Minkästeet

Se tässä ärsyttää, kun teidänkaltaisenne tulevat monisairaat tulette niin kalliiksi meille veronmaksajille.

• Satuilua

Tiedätkö avaaja, mistä tietää että satuilet?

No siitä, että JOS olisit lihonut vuodessa 30 kiloa, vatsasi olisi toki kasvanut paljon, paljon enemmän kuin 10 cm.

• Loveyöou

Syö illalla jätä aamupala väliin ja syö illalla mahdollisimman rasvaista ruokaa!:) itsellä ainakin onnistunut mitat 155cm pitkä ja paino 85kg vyötärö 117cm!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      168
      1016
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      58
      802
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      800
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      727
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      653
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      62
      589
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      75
      585
    8. 28
      565
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      565
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      46
      559
    Aihe