Ryhmät - Ikäryhmät - 60 plus (mitä?)

Selvinpäinnäkijä

Kuinkas täällä. Tuon ryhmäkurin laita?
Kuin puolueissakin konsanaan.
Puheenjohtajuus vapaa?
Ilmoittaudun hieman kurittomaksi.

16

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • de-meter

      Tulit oikeaan paikkaan, selvinpäinnäkija. Jos olen vähänkäännäkijä, meitä on täällä muitakin kurittomia, vai oltaisiko me niitä puolivallattomia, jollaiseksi meidän pressakin aikanaan itsensä määritteli...))
      Puheenjohtajasta ei ole taidettu päästä yksimielisyyteen ja yrittänyttä on aina laitettu...))

    • bessie-

      Ilmoittaudun ryhmäkurin kannattajaksi ja noudattajaksi, en ole yhtään kuriton.

      • A-v-a-a-j-a

        Laulussa lakonisen kauan sitten on sanailtu "kuri maassa olla pitää kuri" ja vanhempi ikäpolvi noudattanee vanhoja teesejä, edelleen.
        On olemassa myös mustavalko-elokuva Kuriton sukupolvi. Jo tuolloin oli nähtävissä, että nuoriso "ei noudata sääntöjä" - nuoriso on "syyllinen", aina.
        (Ei jaksa kirjautua, sataa ja on niin harmaatakin)


      • PJ. voisi olla joku keskustalainen, että mentäisi maan tavalla nyt, eikö
        Tämä joukko vaatii ehdottomasti nk. puolueohjelman, johon sitoudutaan koko kaudeksi. Koska aina on niitä (oikeassakin hallituksessa), jotka vaan irtautuvat ja siksi aika on esim. viikko - aluksi. Tekstihän voi olla kuritonta - sillai fiksusti,


      • bessie-
        A-v-a-a-j-a kirjoitti:

        Laulussa lakonisen kauan sitten on sanailtu "kuri maassa olla pitää kuri" ja vanhempi ikäpolvi noudattanee vanhoja teesejä, edelleen.
        On olemassa myös mustavalko-elokuva Kuriton sukupolvi. Jo tuolloin oli nähtävissä, että nuoriso "ei noudata sääntöjä" - nuoriso on "syyllinen", aina.
        (Ei jaksa kirjautua, sataa ja on niin harmaatakin)

        En tätä (ryhmäkuria/-kurittomuutta) ikä- ja sukupolvikysymyksenä noin yleensä ajattelisi ollenkaan.

        Tässä nimenomaisessa tapauksessa vain sen verran, että avauksen otsikko on:
        Ryhmät - Ikäryhmät - 60 plus (mitä?), ja teksti alkaa kysymyksellä "Kuinkas täällä. Tuon ryhmäkurin laita?"

        Se ryhmäkurin laita täällä (ja minun kohdallani siis) on, että olen aina ollut siihen sitoutunut, ilman muuta.


    • Jokaisessa meissä asuu pieni Mörri.

    • siilimuori

      Onko täällä joku ryhmä?

      • kurit.on

        Jep, täällä on sisäpiiri.


      • Missä kaksi tai kolme kokoontuu siellä on myös min....vai mitense nytmenikään?


      • siilimuori
        kurit.on kirjoitti:

        Jep, täällä on sisäpiiri.

        On täällä ulkopiirikin.


    • luen.tarkkaan

      Kunhan omaishoitajat ja muut kunnan elätit saa rankattua palstan tunnelma paranee silmissä.

      • mua.ei.haittaa

        Mikä heissä sinua häiritsee? Millä tavalla pilaavat tunnelmasi?


      • luen.tarkkaan

        Ei minua ole haitannut. Mutta ainainen omaishoitajien nälviminen erään kirjoittajan taholta ja epäily että omaishoitajat ovat veromarkkojen hyväksikäyttäjä on alkanut etoa.


      • mua.ei.haittaa
        luen.tarkkaan kirjoitti:

        Ei minua ole haitannut. Mutta ainainen omaishoitajien nälviminen erään kirjoittajan taholta ja epäily että omaishoitajat ovat veromarkkojen hyväksikäyttäjä on alkanut etoa.

        Käsitin viestisi niin että olet itse tuota mieltä. Taisi olla sarkasmia.


      • siilimuori

        Minä olen kunnan elätti ja ylpeä siitä :). Ei kannata olla kovin herkkänahkainen. Porskuta ohi vaan ja jatka entiseen malliin. Jos annat palstatilaa heidän tekemisilleen, ovat saaneet hakemansa. Tosin minä en ole täällä omaishoitajien pilkkaa huomannut? JOku joskus jotaoin höpäjääja seitten seuraavassa lausumossaan peruu puheensa et en sitä tarkoittanut. Siis ei päätä ei häntää.


      • jakolasku

        Järkyttävää paskanjauhantaa omaishoitajista!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe