Ryhmät - Ikäryhmät - 60 plus (mitä?)

Selvinpäinnäkijä

Kuinkas täällä. Tuon ryhmäkurin laita?
Kuin puolueissakin konsanaan.
Puheenjohtajuus vapaa?
Ilmoittaudun hieman kurittomaksi.

16

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • de-meter

Tulit oikeaan paikkaan, selvinpäinnäkija. Jos olen vähänkäännäkijä, meitä on täällä muitakin kurittomia, vai oltaisiko me niitä puolivallattomia, jollaiseksi meidän pressakin aikanaan itsensä määritteli...))
      Puheenjohtajasta ei ole taidettu päästä yksimielisyyteen ja yrittänyttä on aina laitettu...))

• bessie-

Ilmoittaudun ryhmäkurin kannattajaksi ja noudattajaksi, en ole yhtään kuriton.

• A-v-a-a-j-a

Laulussa lakonisen kauan sitten on sanailtu "kuri maassa olla pitää kuri" ja vanhempi ikäpolvi noudattanee vanhoja teesejä, edelleen.
        On olemassa myös mustavalko-elokuva Kuriton sukupolvi. Jo tuolloin oli nähtävissä, että nuoriso "ei noudata sääntöjä" - nuoriso on "syyllinen", aina.
        (Ei jaksa kirjautua, sataa ja on niin harmaatakin)

• PJ. voisi olla joku keskustalainen, että mentäisi maan tavalla nyt, eikö
        Tämä joukko vaatii ehdottomasti nk. puolueohjelman, johon sitoudutaan koko kaudeksi. Koska aina on niitä (oikeassakin hallituksessa), jotka vaan irtautuvat ja siksi aika on esim. viikko - aluksi. Tekstihän voi olla kuritonta - sillai fiksusti,

• bessie-
        A-v-a-a-j-a kirjoitti:

Laulussa lakonisen kauan sitten on sanailtu "kuri maassa olla pitää kuri" ja vanhempi ikäpolvi noudattanee vanhoja teesejä, edelleen.
        On olemassa myös mustavalko-elokuva Kuriton sukupolvi. Jo tuolloin oli nähtävissä, että nuoriso "ei noudata sääntöjä" - nuoriso on "syyllinen", aina.
        (Ei jaksa kirjautua, sataa ja on niin harmaatakin)

En tätä (ryhmäkuria/-kurittomuutta) ikä- ja sukupolvikysymyksenä noin yleensä ajattelisi ollenkaan.

Tässä nimenomaisessa tapauksessa vain sen verran, että avauksen otsikko on:
        Ryhmät - Ikäryhmät - 60 plus (mitä?), ja teksti alkaa kysymyksellä "Kuinkas täällä. Tuon ryhmäkurin laita?"

Se ryhmäkurin laita täällä (ja minun kohdallani siis) on, että olen aina ollut siihen sitoutunut, ilman muuta.

• Jokaisessa meissä asuu pieni Mörri.

• siilimuori

Onko täällä joku ryhmä?

• kurit.on

Jep, täällä on sisäpiiri.

• Missä kaksi tai kolme kokoontuu siellä on myös min....vai mitense nytmenikään?

• siilimuori
        kurit.on kirjoitti:

Jep, täällä on sisäpiiri.

On täällä ulkopiirikin.

• luen.tarkkaan

Kunhan omaishoitajat ja muut kunnan elätit saa rankattua palstan tunnelma paranee silmissä.

• mua.ei.haittaa

Mikä heissä sinua häiritsee? Millä tavalla pilaavat tunnelmasi?

• luen.tarkkaan

Ei minua ole haitannut. Mutta ainainen omaishoitajien nälviminen erään kirjoittajan taholta ja epäily että omaishoitajat ovat veromarkkojen hyväksikäyttäjä on alkanut etoa.

• mua.ei.haittaa
        luen.tarkkaan kirjoitti:

Ei minua ole haitannut. Mutta ainainen omaishoitajien nälviminen erään kirjoittajan taholta ja epäily että omaishoitajat ovat veromarkkojen hyväksikäyttäjä on alkanut etoa.

Käsitin viestisi niin että olet itse tuota mieltä. Taisi olla sarkasmia.

• siilimuori

Minä olen kunnan elätti ja ylpeä siitä :). Ei kannata olla kovin herkkänahkainen. Porskuta ohi vaan ja jatka entiseen malliin. Jos annat palstatilaa heidän tekemisilleen, ovat saaneet hakemansa. Tosin minä en ole täällä omaishoitajien pilkkaa huomannut? JOku joskus jotaoin höpäjääja seitten seuraavassa lausumossaan peruu puheensa et en sitä tarkoittanut. Siis ei päätä ei häntää.

• jakolasku

Järkyttävää paskanjauhantaa omaishoitajista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      20
      9014
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      21
      3462
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      40
      2055
    4. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      11
      1824
    5. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      88
      1794
    6. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      11
      1264
    7. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      24
      1248
    8. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      66
      1044
    9. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167