vaimolaina

Hessu-Hopo

Miltä tuntuu,kun vaimo saa vierasta miestä

145

23885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajattele-itse

      Eiköhän se vaimosta hyvältä tunnu.

      • Anonyymi

        Hyvää se vaimolle näytti tekevän ja vieras tykkäsi kun sai paljaalla toisen vaimoa pistellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää se vaimolle näytti tekevän ja vieras tykkäsi kun sai paljaalla toisen vaimoa pistellä.

        Paljaalla isolla kun panee, niin koukkuunhan se vaimo jää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää se vaimolle näytti tekevän ja vieras tykkäsi kun sai paljaalla toisen vaimoa pistellä.

        Vieras ja vaimo oli humalassa luulivat että nukun tulivat ulos ikkunan alle naimaan vaimo valitti koko ajan kun on iso ja kiljahteli kun si sisäänsä.
        Vaimo kävi sisällä nukuin, meni ulos ja istui syliin, nukkuu.
        Antoi paljaat rinnat hyväiltäväksi toinen käsi oli pillussa kuulin kun sanoi ompatavaraa tulossa. Vaimo nousi kaidetta vasten katsoin ei ihme kun noin iso että haluaa ja huutaa siinä pani kuin jänis ja tuikki syvälle kun tuli.
        Aamulla vieraalle tuli kyyti antoi suukon vaimolle poskelle lähtiessään, Vaimo tuli viereen ja nukahti autuaana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää se vaimolle näytti tekevän ja vieras tykkäsi kun sai paljaalla toisen vaimoa pistellä.

        Kyllä vaimot tykkää, kun vieras isolla laittaa ja lämpöiset spermat tykittää syvään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää se vaimolle näytti tekevän ja vieras tykkäsi kun sai paljaalla toisen vaimoa pistellä.

        Hyvää vaimolle, hän nautti saadessaan vierasta munaa. Aviomies nautti varmaan myös näkemästään, uskoisin niin.


      • Anonyymi

        Ainakin mun vaimo tykkää kun vanha herrasmies, ensin kysyi saako naida kun ei ole vaimoa enää. Vaimo kysyi minulta saako antaa. Tuli hotellin yläkerrasta yli kahden tunnin päästä ja sanoi kahdesti ja pitkään käytti pilleriä.
        Kotona kertoi tarkemmin ja telmittiin kahdesti.
        En pitänyt huonona mies ja vaimo sai tyydytyksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieras ja vaimo oli humalassa luulivat että nukun tulivat ulos ikkunan alle naimaan vaimo valitti koko ajan kun on iso ja kiljahteli kun si sisäänsä.
        Vaimo kävi sisällä nukuin, meni ulos ja istui syliin, nukkuu.
        Antoi paljaat rinnat hyväiltäväksi toinen käsi oli pillussa kuulin kun sanoi ompatavaraa tulossa. Vaimo nousi kaidetta vasten katsoin ei ihme kun noin iso että haluaa ja huutaa siinä pani kuin jänis ja tuikki syvälle kun tuli.
        Aamulla vieraalle tuli kyyti antoi suukon vaimolle poskelle lähtiessään, Vaimo tuli viereen ja nukahti autuaana

        Tuo oli todella kiimaista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin mun vaimo tykkää kun vanha herrasmies, ensin kysyi saako naida kun ei ole vaimoa enää. Vaimo kysyi minulta saako antaa. Tuli hotellin yläkerrasta yli kahden tunnin päästä ja sanoi kahdesti ja pitkään käytti pilleriä.
        Kotona kertoi tarkemmin ja telmittiin kahdesti.
        En pitänyt huonona mies ja vaimo sai tyydytyksen

        Oltiin sukukokouksessa ja ravintolassa paljon tuttuja vaimo kierteli ja keskusteli kaikkien kanssa. Kun Mirja tuli taas kerran pöytäänvälillä nauroi ja sanoin tuo iso mies luulee että olen ilotyttö kun puhun monien kanssa, katsoin miestä ja kuiskasin siisti ja sillä on varmaan iso hyväilin vaimon paljasta polvea sanoin kolme sataa käy tienaamassa Mirja katsoi oletko sutenööri ja nauroi hyväilin reisien sisäpintaa mies näki annoin kalulaan suukon ja kuiskasin sen pitää sitten nuolla sinua koskin ylempää ja ylempää Mirja kuiskas olet hullun ihana.
        Myöhemmin tanssi miehen kanssa näytti peukkua sen selän takana, tiskiltä tuli viesti, olit oikeassa ISO on, Laitoin 300€.
        Tanssitin yhtä sukulais naista, tuli humalassa lähelle kuiskas sinäkin haluat ja hieroi lantiolla kuiskas huoneen numeron ja poistui hissiin. Kun menin ovelle oli alasti tarrauduin risseihin ohjasi käsillään päätä imin innolla nauroi haluan huorata kysyin paljonko samalla hieroin pillua kiljahteli maksaisitko, sanoin möin juuri vaimoni huoraksi.
        Pillu kostui lisää, laskeutu alas imi kalua sanoi kaksi sataa ja jatkoi. Työnsin sängylle annat huora pillua ja nuolin ei teeskennellyt nautti oikein kuiski oi joi joi ja vapisi nuolin lisää makasi ja vapisi nousin ja työnnyin kokonaan heti jalat sätki panin voimalla raapi ja vapisi laskin sisään olin pitkään sisässä naurettiin ja noustiin ylös menin ensin alas.
        Istuin baarissa kuulin vaimoni äänen täällähän sinä olet tässä on tätin käännyin sama nainen käteltiin. Käytiin tanssimaan, kuiskas sinä sait tuntemaan huoraksi otit ja panit mutta se oli paras pano ikinä, pitääkin tulla käymään teillä.
        Huoneessa vaimo riisuutui ja hymyili se pani kahdesti aivan mieletön kalu oikein naytin ja vielä huorana pani edestä ja takaa , alta ja päältä.
        suukotin sievästi pillua vaimo väpsähti, sanoin aamulla sitten. Vaimo kysyi mitä sinä teit? Sanoin nain tätiäsi, nousi istumaan, valehtelet, Kerroin kaikki mitä tehtiin ja miten halusi, vaimo tuli viereen hieroi kalua ja haisteli nauroi tuoksuu tädiltä, oti syvälle kurkkuun katsoin kun keinutti päätään ja painoi syvälle. Nousi ja painoi pillun suulleni sanoi se halusi että olen rietas näin se halusi ihanan kipeä kun sata olisi nainut. kävi äkkiä laukulla ja tuli päälle valutti öljyä kuiskas työnnä sormi pyllyyn se teki senkin, sormi liikkui hyvin tunsi kalu on ihan öljyssä Vaimo kääntyi ja ohjasi kalua pyllyyn kun terska meni sitten meni helposti naitiin nätisti vaimo sai orgasmin nopeaan kun sormilla auttoi pillusta laukesin sisään Vaimo makasi rinnan päällä pitkään melkein nukahti.
        Aamupalalla sanoi nyt onkipeä kumpikin reikä menen levähtämään. Takaa jostakin täti tuli tajottimen kanssa syötiin ja naurettiin kysyi haetko jälkiruokaa katsoin vain kuiskas mennään Täti kävi kylässä myöhemmin ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää se vaimolle näytti tekevän ja vieras tykkäsi kun sai paljaalla toisen vaimoa pistellä.

        Vaimo oli humalassa juhlien jälkeen meitä meini kolme meille jatkoille, miehet kysyi saako härnätä sanoin siitä vain.
        Vaimo istui kakden miehen välissä sohvalla kädet kulki pitkin vartaloa , vaimo kiihottui katseli ympärilleen ei reakoinut että minä olin mukana. Kun rinnat oli paljaana ja kohta housut pois antoi heti ensimmäiselle katsoin kiihottuneena kun miehet pani vuorotellen antoi oikein halusta edestä ja takaa miehet lähti ravintolaan vaimo makasi saaneena peittelin ja annoin nukkua. Aamulla oli kuin mitään ei ollut tapahtunut, ei antanut koskea vaan aamupalalle. Ennen lähtöä hotellista sanoi ei oikein muista mitään sanoi ei mitään tapahtunut, seuraavalla viikolla oli tippuri silloin piti tunnustaa kysyi missä olin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo oli humalassa juhlien jälkeen meitä meini kolme meille jatkoille, miehet kysyi saako härnätä sanoin siitä vain.
        Vaimo istui kakden miehen välissä sohvalla kädet kulki pitkin vartaloa , vaimo kiihottui katseli ympärilleen ei reakoinut että minä olin mukana. Kun rinnat oli paljaana ja kohta housut pois antoi heti ensimmäiselle katsoin kiihottuneena kun miehet pani vuorotellen antoi oikein halusta edestä ja takaa miehet lähti ravintolaan vaimo makasi saaneena peittelin ja annoin nukkua. Aamulla oli kuin mitään ei ollut tapahtunut, ei antanut koskea vaan aamupalalle. Ennen lähtöä hotellista sanoi ei oikein muista mitään sanoi ei mitään tapahtunut, seuraavalla viikolla oli tippuri silloin piti tunnustaa kysyi missä olin.

        Opettele kirjoittamaan. Googlaa kielioppi, niin sieltä saat ohjeet kuinka käytetään pisteitä ja pilkkuja ja isoa alkukirjainta. Ne auttavat alkuun.


    • Useinkoettu

      Lukuisa joukko rouvia jotka nauttivat täysin rinnoin vieraan miehen seurasta. He ovat uskomattoman estottomia, sekä halukkaita. Oma mies usein leikissä mukana.

      • Anonyymi

        Vaimoni on 54-vuotias ja ensimmäinen vieras mies tuli mukaan vaimoni ollessa 22v.
        Meidän vanhin poika täytti joulukuussa 31-vuottaja tämä kaveri joka on pannut vaimoani kanssani kimpassa ja yksin 32vuotta on poikamme kummi eikä ole ihan pois suljettu vaikka hän olisi poikamme isä.
        Olimme alkaneet kimppaseksin jo vuosi ennen pojan syntymää.
        Ollaan pantu vaimoani jo 32 vuotta ja kimpassa pannaan vieläkin.
        Melko pitkä aika ja aika runsas seksi elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoni on 54-vuotias ja ensimmäinen vieras mies tuli mukaan vaimoni ollessa 22v.
        Meidän vanhin poika täytti joulukuussa 31-vuottaja tämä kaveri joka on pannut vaimoani kanssani kimpassa ja yksin 32vuotta on poikamme kummi eikä ole ihan pois suljettu vaikka hän olisi poikamme isä.
        Olimme alkaneet kimppaseksin jo vuosi ennen pojan syntymää.
        Ollaan pantu vaimoani jo 32 vuotta ja kimpassa pannaan vieläkin.
        Melko pitkä aika ja aika runsas seksi elämä.

        Meilläkin vaimo on vieraalle muutaman kerran paljaalla antanut mutta ei raskaaksi onneksi ole tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meilläkin vaimo on vieraalle muutaman kerran paljaalla antanut mutta ei raskaaksi onneksi ole tullut.

        Haluaisiko vaimo vielä vierasta? Täällä olisi asiallinen,terve iso ja paksukaluinen mies tuhmalla päällä. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisiko vaimo vielä vierasta? Täällä olisi asiallinen,terve iso ja paksukaluinen mies tuhmalla päällä. .

        Rouvasta en tiedä että haluaako.. mutta naidaan kuitenkin.. .. viestiä.. 040 5670 327..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisiko vaimo vielä vierasta? Täällä olisi asiallinen,terve iso ja paksukaluinen mies tuhmalla päällä. .

        Olisi mahtavaa saada vaimolle isokaluinen panomies.Itsellä todella pieni ja huonsti kovettuu. Jos saisi osotteen niin voitaisi lähentyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisiko vaimo vielä vierasta? Täällä olisi asiallinen,terve iso ja paksukaluinen mies tuhmalla päällä. .

        Tää kirjotus sattui eteeni selatessa näitä kirjoituksia. Mietimme tätä siten yhdessä , todellakin aivan suunnaton halu vaivasi meitä molempia.
        Voidaan aivan varmaa todeta,suunnaton kiima himo riivasi reisistä haarojen välistä ,
        Olemme aviop. M 54v N 49v, Tämä totuus on meillä, vaimolla on todellinen tarve ja himo
        saada vierasta mieste.
        Tämä olisi aivan suunnattoman täydellinen tapahtuma,päästäisi tapaamaan tällainen vierasmies,joka on terve todellakin on isokyrpää pitkä paksua, ja että mies osaa olla tuomalla irstaalla päällä. Tämä olisi kyllä tosi elämän nautinto,saada sinut mies vaimollemme.
        Rva on tyylikäs,jopa sanottu että on katseitte kerääjä,kuin miehet vahtaa seuraa hänen liikkeitää.
        Rva on rintava isot tissit ovat,kuten pyöriä kiinteä takapylly,,tukevat kiinteät takareidet,
        pyöriä kiinteä sexikäs lihv vatsa pyöristyy kohti uumaa reisie haarojen välii,missä on tämä kiimane himokasta vittuje vittua haarojen välissä. Rva on lyhyehkö noi 160cm on kyllä tanakka pullukka noi 78kg.
        On tyylikkää sexikäs tiukassa jakkupukuisena rvana kuin muodot tulee esillemmalla.
        Me vilpittömästi toivomme että rva pääsisi joutuisi tosi tuhman miehen käsittelyyn.
        Odotamme miehiltä vihjeitä mite hommaa jatketaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoni on 54-vuotias ja ensimmäinen vieras mies tuli mukaan vaimoni ollessa 22v.
        Meidän vanhin poika täytti joulukuussa 31-vuottaja tämä kaveri joka on pannut vaimoani kanssani kimpassa ja yksin 32vuotta on poikamme kummi eikä ole ihan pois suljettu vaikka hän olisi poikamme isä.
        Olimme alkaneet kimppaseksin jo vuosi ennen pojan syntymää.
        Ollaan pantu vaimoani jo 32 vuotta ja kimpassa pannaan vieläkin.
        Melko pitkä aika ja aika runsas seksi elämä.

        Suurella todennäköisyydellä hän on isä noin niisä yleensä aina käy kun vaimo kerran saa vierasta ni heti on tiineenä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurella todennäköisyydellä hän on isä noin niisä yleensä aina käy kun vaimo kerran saa vierasta ni heti on tiineenä

        Noin se on. Naiset on kuitenkin ohjelmoitu lisääntymään. Kun nainen on miehen kanssa kauan, eikä lasta kuulu esimerkiksi ehkäisyn vuoksi, luonto yrittää hoitaa hommat. Silloin vaimo tai tyttöystävä on äärimmäisessä kiimassa kun vieras on mukana ja mielihyvähormonit ja halu lisääntyä on hyvin voimakkaina esillä. Tilanteessa on vielä se hyvä puoli että tulevalle vauvalle on myös isä valmiina kuvioissa.


    • likerson

      Hyvälle

    • Aika hienolta, on nimittäin harvinaista herkkua .
      Useimmiten kaikki kerkeävät esitellä itsensä ennen panoa...:)

      • kuis se harvinaista on? luulis et miehiä ois tarjolla..mua ainakin kiinnostais


      • Mukaan löytyisi mies täältäkin.


      • hyvältähän se. minä saan sillon aina vierasta pillua samaan aikaan


      • Alkuperäinen kysymys kuului:" Miltä tuntuu,kun vaimo saa vierasta miestä"
        Meidän vastaukseen kuului lause: Useimmiten kaikki kerkeävät esitellä itsensä ennen panoa...:)

        Tarkoittaa sitä, että kun on esitelty, ei olla vieraita :)


      • seakaton

        ei meilläpäin esitellä ko esinahkaa.


      • Anonyymi

        Järjestin vaimolleni ensimmäisen kimppamiehen niin odotellessa häntä tulevaksi niin pantiin häntä odotellessa.
        Oltiin alasti kun mies ajoi pihaan.
        Vaimoni meinasi alkaa pukemaan mutta sain estettyä häntä ja odotimme miestä alasti ja hän pääsi heti panemaan vaimoani.
        Puolisen tuntia pantiin vaimoani ja huilatessa esittelin heidät toisilleen.
        Mies oli minun vanha kaveri jota vaimo ei ollut koskaan tavannut eikä nähnyt edes kuvissa.
        Vaimoni on nyt 41 vuotias ja tämä sama mies on pannut vaimoani 19 vuotta kimpassa kanssani ja erikseen sekä panee aina halutessaan.
        Mies on meillä yötä noin 4--9 yötä kuussa ja ollaan meidän sängyssä vaimo keskellä ja ollaan aina alasti ja vaimoa pannaan molemmat niin paljon kuin jaksetaan.
        Olemme onnellisesti aviossa rakastan luotan ja kunnioitan vaimoani.


      • Anonyymi
        aviopari kirjoitti:

        Alkuperäinen kysymys kuului:" Miltä tuntuu,kun vaimo saa vierasta miestä"
        Meidän vastaukseen kuului lause: Useimmiten kaikki kerkeävät esitellä itsensä ennen panoa...:)

        Tarkoittaa sitä, että kun on esitelty, ei olla vieraita :)

        Vaimoni ensimmäinen vieras oli todella vieras.
        Sain luvan vaimoltani hommata mies kimppakaveriksi meille.
        Järjestin oman lapsuus ajan kaverini ensimmäiseksi vieraaksi mieheksi.
        Häntä odotellessa pantiin vaimoni silloisen tyttöystäväni kanssa.
        Vaimo ei ollut nähnyt edes valokuvaa tulevasta panokaverista.
        Oltiin alasti kaverin tullessa ja kehotin kaveria vain riisumaan ja tulemaan panemaan.
        Kun kaveri astui meille sisään niin meni ehkä 5min niin kaveri oli jo panemassa vaimoani kun oltiin kumpikin panneensa vaimoani niin esittelin heidät toisilleen.
        Kirjoitin aina vaimo vaikka tuolloin hän oli tyttöystäväni.
        Oltiin pantu kimpassa noin 4 vuotta kun avioiduttiin kaveri oli minun bestman ja häiden aattona pantiin kimpassa.
        Hääyö vietettiin Hyvinkään hotellissa hääsviitissä ja bestmanin kanssa riisuttiin hääpuku ja vaimoni oli alasti hääpuvun alla ja tuoretta vaimoani pantiin kimpassa hääsviitin erittäin leveässä sängyssä.


      • Anonyymi

        Yleensä kai mu aina ei ensimmäisenä tule mieleen kysyä nimeä kun nii monia kiihottaa kun voi olla silmät sidottuina tuntemattoman kanssa


    • isoheppi

      Kyllä tuntuu hyvälle, itse jättäydyn viimeiseksi. Onhan se juhlaa lykätä kyrpä lämmitettyyn vittuun joka valuu vieraan spermaa, mitä useampi lasti sisällä se parempi. Tuollaista vittua saa takoa täysillä isollakin aisalla, niin että sperma roiskuu, ja lopuksi laskea omat sekaan, alkaa tässä seisomaan väkisinki.

    • ruutu8

      Tuntuu tosi hyvältä, olen lainannut vaimoa monta kertaa hyvälle ystävälle eikä koskaan olla petytty kumpikaan, joskus vaimo on saanut useampaakin kyrpää samana iltana ja silloin pillu on tuntunut tosi hyvältä

      • ruutu8

        Tiedän koska tuntui hyvältä kun panin vaimoani ja nuolin pillun muiden jälkeen


      • Nain

        Miehelläni usein nuoria poikia saunassa mitkä ovat töissä sillä. (taitaa tykkää niistä). Joskus vien pyyhkeitä lisää kun juovat. Joskus vien parhaan näköisen mukaani, muut saavat olemassa saunamokissä. Vai olen vanha nainen saan nuoren imemällä ja hieromalla kunnolla kovaksi, kyllä tekee hyvää kun saa nuorta kunnolla.


      • Anonyymi
        ruutu8 kirjoitti:

        Tiedän koska tuntui hyvältä kun panin vaimoani ja nuolin pillun muiden jälkeen

        On minustakin kiva nuolla muuten spermat onneksi naiseni on huora


      • Anonyymi
        Nain kirjoitti:

        Miehelläni usein nuoria poikia saunassa mitkä ovat töissä sillä. (taitaa tykkää niistä). Joskus vien pyyhkeitä lisää kun juovat. Joskus vien parhaan näköisen mukaani, muut saavat olemassa saunamokissä. Vai olen vanha nainen saan nuoren imemällä ja hieromalla kunnolla kovaksi, kyllä tekee hyvää kun saa nuorta kunnolla.

        Itse olen keski-ikäinen nainen. Sillä ei väliä. Mutta kiinnostavaa on että itse haluan kaikkien olevan paikalla. Yhden naidessa muuta pitävät minua paikallaan tai ainakin koskettavat.


    • Vaimo54

      Tykkään olla monen miehen kanssa samaan aikaan. En tykkää jos mieheni katselee, käyn sallaa naitattavana itseäni välillä viikoittain 2-4 kanssa, haluun nuoria poikia. Paras kokemus oli vuokra mökissä missä nuoret pojat (11 poikaa) yön naivat ja runkkasivat katsellessa kun joku pani. Olin spermassa joka paikassa kun roiskivat päälleni. Piti käydä suihkussa ennenkuin menin ukkoni luokse aamulla.

      • minsain

        Saako ukkosikin viellä aamulla kun palaat reisuiltasi.kadehdin jos saa


      • Kiinnostavaa kuin halut voi olla erilaisia. Heillä se pointti on että oma mies vieressä näkee kaiken. Kun olen kuorrutettu spermasta en pese sitä pois. Se liimaa meidät , minut ja mieheni, yhteen yöllä.


      • Anonyymi

        Sinua olisi ollut kiva nuolla


    • mattijussipekka

      Siinä on joku kiihotus .Olen hieroja ja kaksi kertaa olen törmännyt naiseen jota sai kuumaksi hieroa :) mies tiesi asiasta ja järjesti aikoja ja neuvoi mistä tykkää.
      Oli kerran salaa katsomassa kun hieroin ja näki kun nainen nautti käsittelyssä ja sai hurjia orgasmeja.
      Tämä on elämää josta voi nauttia kokeilujen kautta mutta niinkuin miehen kanssa juteltiin vaimo saa paremmin vieraan käsittelyssä se on vaan niin.
      Ei siinäkään aisa koko ratkaise vaan se tunne joskus jopa pelotti etteä kestääkö nainen kun rajusti sai. Tosin kuulin jälkeenpäin et naisella oli muitakin orgun antajia:)

      • Hierominua

        Haluaisin tulla hierottavaksesi!! Missä hierontapöytäsi on?


      • Anonyymi
        Hierominua kirjoitti:

        Haluaisin tulla hierottavaksesi!! Missä hierontapöytäsi on?

        Kavin 3 parit taloon nyt viimein 2kk. Annoin rouvalle erootinen hieronta ennen seksiä, mies istui vieressäni koko ajan. PKS alueella

        [email protected]


      • Anonyymi
        Hierominua kirjoitti:

        Haluaisin tulla hierottavaksesi!! Missä hierontapöytäsi on?

        B2b hieronta ois kiva mu hierojan taas tarttis ol sellai joka miellyttää muutoikin ei tie jos hierojakin kiihottuu ja kastuu ni on todennäköistä et jos kyrpä on kova ni saattaa ihan vahingossakin luiskahtaa sisään


    • kannatettavaa

      Tosi makeeta katsoa, kun vaimo ratsastaa vieraan kyrvällä ja saa siemenet sisäänsä. Ja se vaimon nautinto tekee gutaa omissakin nivusissa.

      • seakaton

        ainakin mulla tuntu hyvältä ko sain toisen akkaa


      • Anonyymi

        Niin monta kertaa olen rouville iso kullia jakanut ja siemenet syvälle ruiskinut. Kiihottavaa puuhaa..


      • Anonyymi
        seakaton kirjoitti:

        ainakin mulla tuntu hyvältä ko sain toisen akkaa

        Voisitko panna mun tyttöystävää? Itse katsoisin vierestä.. alkoivat kiihottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko panna mun tyttöystävää? Itse katsoisin vierestä.. alkoivat kiihottaa.

        Kyllä voin. Laita yhteystietoja, niin sovitaan.. kik sukkula 20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko panna mun tyttöystävää? Itse katsoisin vierestä.. alkoivat kiihottaa.

        Kyllä parisin mielelläni tyttöystävääsi 21cm kyrvällä nussisin oikeen kunnolla ja nuolisin myös pillua oikeen hyvin. Ajattele hän saisi isoa kyrpää joka asennosta. Nyt rupes panettaamaan täytyy nyt sitten runkata skeemat pihalle niin on kiihottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä parisin mielelläni tyttöystävääsi 21cm kyrvällä nussisin oikeen kunnolla ja nuolisin myös pillua oikeen hyvin. Ajattele hän saisi isoa kyrpää joka asennosta. Nyt rupes panettaamaan täytyy nyt sitten runkata skeemat pihalle niin on kiihottavaa.

        Kyllähän tyttöystävä saattais tykätä ja minä myös. Minkä ikäinen oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tyttöystävä saattais tykätä ja minä myös. Minkä ikäinen oot?

        Oon 40 viriili,terve 3 lapsen isä jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko panna mun tyttöystävää? Itse katsoisin vierestä.. alkoivat kiihottaa.

        Ilmoita joku yhteystieto, niin saadaan homma eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoita joku yhteystieto, niin saadaan homma eteenpäin.

        kik. sukkula20


    • KokeillutEtelässä

      Ei ole minulle eikä vaimolle koskaan selvinnyt. Oltiin kerran Ghanassa. Missä vanhat eurooppalaiset rouvvat kierrättivät nuoria paikallisia poikia.
      Päätettiin vaimonkanssa kokeilla paljonko on paljon. Järjestettiin paikallisille seuralaispojille avoimet ovet huoneistossamme. Väkeä lappasi ovista ja ikkunoista. Mutta ainavaan vaimolle kelpasi muutama.

      • UteliasKeltainen

        Laskitteko monta kävi?


      • Moinen munaralli tuntuu hämmentävän hyvältä. Kokeiltiin kerran etelässä. Ei ollut kummallakaan kanttia keskeyttää. Mies pelkäsi että sen kivekset räjähtää.


      • Kelpaahyvin

        Monta etelän miestä kävi kokeilemassa


    • minäLahdesta

      Hetero treenattumies alle 50v Lahdesta olis kanssa kiinostunnut lainaamaan / kimppaan naisen/naisten kanssa. [email protected]

    • Stuba1984

      Kivahan se on kattoo, kun oma muija saa kunnolla munaa. Itse ainakin kerrann asian kokeneena voin sanoo, että nautin varmasti yhtä paljon kun emäntäkin...

    • transtäti

      kun olen itse bi sex tyyppiä,on kiva nähdä kuinka se uppoaa naiseen.nuorempana ensimmäisen vaimon kanssa tuli harrastettua tätäkin.muisan että kiihottavimmat jutut olivat esimerkiksi se kun meillä oli kaksi kaveria illan istujaisissa.ensimmäisen päälle vaimo kävi ratsastamaan ja otin vaimon perseen käsiini ja pumppasin sitä kalua vasten.oli kiihottavaa nähdä kun vaimon peräreikä alkoi sykkiä orgasmin tullessa ja kaverin kalu alkoi rytmikkäästi pumpata spermaa sisälle.mahtavaa näky.ja kun vauhtiin päästiin niin seuraavaksi pääsin muijan alle ohjaamaan seuraavan kaverin kalua turvonneille ja liukkaille huulille,sinne se meni yhdellä työnnöllä.alta sitten seurasin miten spermainen varsi upposi kuumaan reikään ja muija samalla otti minulta suuhun,oli vaikea pidätellä orgasmia.kun huomasin että kaverilta tulee,otin kyrvän juuresta kiinni ja vedin sitä ulos,juuri oikealla hetkellä sillä spermaa truuttasi nyt avoimelle tussulle,sen huulille ja tippui siitä minun kasvoilleni ja suuhun,ja se oli panoa parhaimmillaan.nautin kovasti kun avaan sormilla pillun huulia ja näen siellä spermaa ja saan työntää kaluni toisen miehen mehuihin.ajatus siitä että toiset miehet ovat tyydyttäneet himonsa ja heidän kalunsa ovat pumpanneet sisälle kuumaa herkkua on pyörryttävän kiimaista.nautin myös siitä että saan nussia spermaista pillua ja ottaa samaan aikaan miehen isoterskaista kalua suuhun.ensin suuhun syöksyvä lasti sitten irtoaa minultakin naisen sisälle lasti alle minuutin sen jälkeen.nykyään tosin harvakseltaan pääsen kaverin ja hänen naisensa kanssa saunailtaa viettämään,kivaa kuitenkin kun me miehet olemme bi sex imuttelijoita kumpikin ja saahan rouvakin tarpeekseen,etenkin jos saamme kolmannen miehen joskus mukaan

    • munaton11

      Ei hajuakaan, sillä itse en kykenis jakamaan omaa vaimoani. Kolmen kimppa tosin kahden naisen kanssa olisi hienoa, mutta enhän sellaisesta edes paljoa puhelisi, jos naiselle ei sovi. Onneksi, itellä oma eukko ehdotti nimenomaan toista naista sänkyyn. Hän onkin jossain määrin bi-henkinen.
      En kyl kattelis, ku joku muu nussii mun muijaa, ite siin aisankannattajana, ei perkele. Olen sen verran omistushaluinen, ettei tulisi mitää muuta ku harmia sellaisesta. En tiedä, olenko minä kehittymätön, koska en pysty hyväksymää ajatusta, et akka ulisisi jonku karvaperseen tappi sisuksissa.
      Kuitenkaan mua ei haitannut yhtään, kun hän on harrastanut seksiä toisen naisen kanssa ja itsekästä ehkä, mutta toisen naisen sallisin leikkeihimme.
      Mutta vastaan kuitenkin viestiin: Eiköhän se niin mene, että hyvälle se varmasti eukosta tuntuisi saada vierasta kyrpää, turha sitä on kiistää, etteikö naiset nauttisi kun saisivat vierasta, siis ne jotka ylipäänsä fantasioivat asiasta. Sitäpä en just halua kattella, vaika asiaa voisi ajatella hienona eleenä: Sallisin naiselle nautinnon, mut et oisin itsekin noppa korvissa. Ei tuu kesää, vain minä kairaan naistani, siis miehistä, muita naisia saa olla, vaikka siten, etten itse osallistu.
      En ole sairaalloisen mustasukkainen, sillä onhan tuo emäntä ollut aktiivisempi seksin saralla ja aika tavallakin. On harrastanut pari kertaa 2n 1m nuorempanakin, eikä se mua haittaa, katson hänen kokemuksensa omaksi ilokseni, sillä on se melkoinen saalis: Fiksu, hyvännäköinen, "porno" muija, kokenut, muttei mikään joka pojan pajatso. Ei todellakaa mun juttu tuo vieras muna, vetäisin varmaan turpaan, jos alkais liikaa viihtyyn :) :P

    • vakiopoikakaveri

      Vaimolla on nykyisin "vakiopoikakaveri". Tavataan tuota vaimoni "poikakaveria" satunnaisesti., mutta olemme liikkeellä aina yhdessä. Vuokraamme aina mökin tapaamista varten. Menemme valmistelemaan paikan aina ennen vierasta. Vaimo laitaa jotan pientä herkullista vaatetta päälleen ja ttaa vieraan vastaan. Vaimoni nauttii hitaasta etenemisestä. Syömme jotain pientä, pari lasia viiniä, me miehet käymme ehkä saunassa...siitä sitten etenemme. Vaimoni nautti antaa vieraalle suseksiä (on muuten aivan uskomaton suustaan). Joskus vieras laukeaakin ensin suuhun. Sitten on kunnon panojen vuoro. Vaimoni "poikakaveri" on myös todella taitava nuolemaan vaimoani. Itse katselen ja näkeminen kiihottaa todella paljon. Vieraan jälkeen tuntuu uskomattomalta naida omaa lämpimään ja spermaiseen pilluun. Se ei ole ainakaan minulta poissa, jos joku nauttii vaimostani !!!!!

    • oosies

      Emme olleet vielä naimisissa. Seurusteluaikana vaimoni kotona nussimme tuvan sohvalla, eteisestä kuului että joku oli tulossa. Piti lopettaa äkkiä, nykyinen vaimoni jäi selvästi halukkaaksi. Naapurin vanhapoika tuli ovesta ja huomasi mitä oli juuri tehty. Hän istui sohvalle tyttöystäväni viereen ja laittoi kätensä tämän polvelle. Tyttöystävälläni oli lyhyehkä hame päällä, alla ei ollut mitään pikkuhousuja, yllättäen hän levitti jalkojaan ja veti miehen käden hameen alle märkään tussuunsa. Ei muuta tarvittu.
      Tyttöystäväni tykkäsi nussiessamme maata päällä. Niinpä hän pyysi vierasta tuvan lattialle selälleen. Tottakai mies teki näin ja samalla otti esiin valtavan ison kyrpänsä. Tyttöystäväni heti päälle ja ohjasi kalun pilluunsa. Siinä vain katselin sivusta kun tyttöystäväni keikkui vieraan miehen päällä, sanoi miehelle älä vain laukea sisään. Hetken kuluttua mies sanoi nyt tulee pian, tyttö vain sanoi älä ota vielä pois.
      Samalla mies purkautui tyttöystäväni sisään. Hetken makasivat siinä päällekkäin, huomasin että runkkasin samalla omaa kyrpääni, laukesihan sekin spermat lensi matolle.
      Tyttöystäväni ei käyttänyt mitään ehkäisyä, jälkeenpäi jännitettiin kuinka kävi, no ei tullut raskaaksi. Myöhemmin avioiduttiin, joskus tulee mieleen tämä vanha kokemus. Kiihoittaa vieläkin.

      • naitu

        Aivan samanlainen kokemus meillä, tosin olimme tuossa vaiheessa jo aviopari. Muistan kuinka mieheni kiihoittui ja kiihoittuu vieläkin kun otan asian puheeksi.


      • Anonyymi

        Samanlainen tilanne meillä, mutta alkutahdit soitettiin baarissa. Aloin hyväilemään tyttöystäväni reittä ja pian tyttöystäväni toisella puolella istunut kaveri alkoi myös hyväilemään vitsillä toista reittä ja sormillaan koskettelemaan minun sormia. Tyttöystävä ei pistänyt hommalle stoppia ja minäkin nauroin, joten kaveri jatkoi. Kaveri oli silloin vielä ihan poikanen eikä ollut saanut kuin omaa lämmintä kättä. Tyttöystävä tykkäsi ja levitti jalkoja niin että lyhyt punk hame vetäytyi syliin. Tiesin ettei hameen alla ollut pikkuhousuja. Hän nautti huomiosta ja minulla seisoi kun pillu oli melkein esillä. Siitä sitten kämpille ja ei siinä kauaa mennyt kun kaveri kokeili taas onneaan. Kun häivyin hetkeksi ensin tupakoimaan ja sitten vessaan, takaisin tullessa kaverilla oli tyttöystäväni huulista meikkiä naamalla, tyttöystävälläni hame oli taas sylissä ja pillu näkyvillä. Oli kaveri päässyt pussailemaan ja sormella koittamaan niin että tyttöystäväni kuiski kahden kesken että oli ehtinyt saada orkun. Tyttöystävä kiehnäsi minun ympärillä ja kuiskasi saisiko hän naida. Annoin luvan ja kohta runkkasin sängyn äärellä kun kaveri makasi sängyssä selällään ja tyttöystäväni kiipesi päälle. Tyttöystävä teki kaiken, eli ohjasi kalun sisälleen ja nautti. Kaveri oli kuin puulla päähän lyöty ja aivan paniikissa. Ei kestänyt kauaa kun kaveri alkoi laskemaan spermaansa tyttöystäväni sisään ja täysin varoittamatta. Tyttöystävä hyppäsi pois, mutta siellähän sitä tavaraa oli tarpeeksi. Sai siinä jännittää mutta meilläkään ei mitään onneksi tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlainen tilanne meillä, mutta alkutahdit soitettiin baarissa. Aloin hyväilemään tyttöystäväni reittä ja pian tyttöystäväni toisella puolella istunut kaveri alkoi myös hyväilemään vitsillä toista reittä ja sormillaan koskettelemaan minun sormia. Tyttöystävä ei pistänyt hommalle stoppia ja minäkin nauroin, joten kaveri jatkoi. Kaveri oli silloin vielä ihan poikanen eikä ollut saanut kuin omaa lämmintä kättä. Tyttöystävä tykkäsi ja levitti jalkoja niin että lyhyt punk hame vetäytyi syliin. Tiesin ettei hameen alla ollut pikkuhousuja. Hän nautti huomiosta ja minulla seisoi kun pillu oli melkein esillä. Siitä sitten kämpille ja ei siinä kauaa mennyt kun kaveri kokeili taas onneaan. Kun häivyin hetkeksi ensin tupakoimaan ja sitten vessaan, takaisin tullessa kaverilla oli tyttöystäväni huulista meikkiä naamalla, tyttöystävälläni hame oli taas sylissä ja pillu näkyvillä. Oli kaveri päässyt pussailemaan ja sormella koittamaan niin että tyttöystäväni kuiski kahden kesken että oli ehtinyt saada orkun. Tyttöystävä kiehnäsi minun ympärillä ja kuiskasi saisiko hän naida. Annoin luvan ja kohta runkkasin sängyn äärellä kun kaveri makasi sängyssä selällään ja tyttöystäväni kiipesi päälle. Tyttöystävä teki kaiken, eli ohjasi kalun sisälleen ja nautti. Kaveri oli kuin puulla päähän lyöty ja aivan paniikissa. Ei kestänyt kauaa kun kaveri alkoi laskemaan spermaansa tyttöystäväni sisään ja täysin varoittamatta. Tyttöystävä hyppäsi pois, mutta siellähän sitä tavaraa oli tarpeeksi. Sai siinä jännittää mutta meilläkään ei mitään onneksi tapahtunut.

        Vaarallisin asento tuo kun vaimo on vieraan päällä, siinä tuo poisveto vaihe myöhästyy. Meillä vaimo sai koko lastin sisälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaarallisin asento tuo kun vaimo on vieraan päällä, siinä tuo poisveto vaihe myöhästyy. Meillä vaimo sai koko lastin sisälle.

        Joo,vaarallista on. Ei siitä pääse kun alkaa tehdä hyvää, niin spermat ruiskahtaa sisään. Mulle käynyt monta kertaa..


    • mies2_vaan

      Kyllähän se kiihottaa kun vaimo nauttii vieraasta. Pieni mustasukkaisuus siinä kiihottaa kun vaimo innoissaan vieraan kanssa. Kerran itselle tuli seisokki ongelmia kun jännitti ja vaimo nai innoissain vieraan kanssa, eikä oikein huomioinut minua, mutta yleensä toimii kyllä itsellänikin. Oma kiihotus sitten siinä jos vaimo käy vieraan miehen luona ja saa sitten vain kuulla mitä oli tapahtunut.

    • kiihottaa

      Nautin katsella, kun vaimo ottaa tavallisesti ensin suihin vieraalta, on todella hyvä suuseksissä. Sitten jatkuu panolla. Vaimo ratsastaa usein, mutta nauttii myös, kun pannaan takaapäin. Saa melkekin aina orgasmin ja sitä on mahtava katsella ja kuunnella...on nimittäin aivan uskomatoman äänekäs.

      Siinä itse on jo sitten niin kovassa seisokissa, että sisään vaan liukkaaseen pilluun ja nautiskelemaan. Kiihottavaa on olla liukkailla ja katsoa , kun vieraat spermat valuu reisä pitkin.

    • Aisurimiesvain

      Olin reissuhommissa instrumenttiasentajana ja meitä oli samasta firmasta minun lisäkseni 4 miestä. Firma oli vuokrannut pienen omakotitalon meille asennuksen ajaksi kylä laitamilta. Koska vaimollani oli kesäloma silloin, niin otin hänet mukaani. Hän teki aulisti sapuskat koko sakilla ja siivoili paikkoja meidän muiden ollesa töissä. Kerran jouduin lähtemään takaisin työmaalle siellä ilmaantuneiden ongelmien vuoksi ja sanoin, että siinä saattaisi mennä lähes koko yö ja pyysin kavereitani pitämään huolen vaimostani sinä aikana.
      No pääsin takaisin jo siinä kymmenen maissa ja kun parkkeerasin autoni kadulle, vilkaisin olohuoneesta loistavaa valoa, (talo oli vähän syrjässä ilman kovin lähellä olevia naapureita), näin vähän liikettä sieltä ja hiiviskelinkin takapihan puolelle, mistä oli suorat näkymät olohuoneeseen. Koko sakki istui siellä ja pöytä oli täynnä tyhjiä ja täysiä pulloja. No sehän ei mitään, sillä reisussa aina litkitään viinaa. Se mikä silmiini osui, oli se, että armas vaimoni istui yhdn kaverin sylissä ritaliiveissän ja pikkareissaan puristaen työkaveriani tiukasti itseään vasten. Suut kävivät ja naurun remakkaa kuului ulos saakka avoimena olevan tuuletusikkunan kautta. Kaveri paineli häpeilemättä sormillaan mujani pillua pikkuhousujen päältä ja nousivat ylös kadoten makuuhuoneeseemme. Siinä vaiheessa minulla seisoi valtavasti, mutta en runkannut vaan odotin mitä tapahtuu. Muutaman minuutin kuluttua toinenkin kavereistani meni perästä. Istuin puutarhajakkaralle odottamaan. Siinä meni puolisen tuntia, kun he tulivat ulos. Muija tosi naidun näköinen ja ilman rintsikoita. Kaappasi vaan olue ja tyhjäsi sen kerralla. he istuivat alas ja vain hetken levättyään ne kaksi muuta menivät vuorostaan vaimoni kanssa makkariimme. Silloin oli pakko jo runkata! Nämä kaverit saivat kai aika nopeasti, sillä kaikki olivat takaisin jo vain parinkymmen minuutin kuluttua. Runkkasin vimmatusi seuratessa kavereittei lääppimistä. Joka iikka vaikutti aika känniseltä. meni takaisin autooni ja ajoin poispäin hetken verran ja palasin sitten takaisin kaasutellen vähän ja ovia paukutellen. Kun astui sisään olohuoneeseen, oli joka äijällä housut jalassa ja paita påäällä. Muija istui kiltin näköisenä kylpytakin ollessa tiukasti vyötettynä vyötäröllä. heitin omat ylimäräiset kamani makkariin ja palasin ottaen kaljan minäkin. Kysäisin sitten viattomasti muijalta, että oliko tämä huomannut huonessamme vähän sellaista outoa hajua? Ei tietenkään ollut... Otimme vielä yhdessä pari olutta ja sitten nukkumaan. En ehtinyt kunnolla saada housuja jalastani, kun jo vääntäydyin eukkoni päälle. Hän yritti vähä estellä ensin, sanoen paikkojensa olevat arkana. Kun sanoin, että näin mitä hän oli tehnyt, hän villiintyi täysin ja sain nussia spermaa täynnä olevaa pillua ja kaiken lopuksi vielä nuolla se puhtaaksi... Paljastin parin päivän kuluttua pojille kaiken ja sanoin muijani olevan jokaisen käytettävissä. Viisi viikkoa siinä meni ja eukkoni sai lähes joka ilta usemapaa, tai ainakin jonkun meistä.

      Sen jälkeen ollaan etsiydytty usein kimppaan.

    • risteilypari

      Musta se kun lähetään tanssimaan vaikka risteilylle ja vaimo menee niin sanotusti tyrkylle jo lähtiessä alkaa ajatuskin tulevasta illasta seisottamaan. On kiihottavaa katsella kun vaimo iskee tanssilattialla miestä, hänellä on taito tanssia miehen kanssa ja vetää miestä lähemmäs viettelevästi. Itse tunnen miten irstasta on katsella vaimon kiihottanutta ilmettä kun vieras panee peniksens sisään ja antaa vaimolle orgasmin. Parhain on mulle se kun saan työntää jälkiliukkaaseen rakoon oman jäykistyneen peniksen ja laueta sinne.

      • Memennään risteilylle. Vaimo esittelee mut siskonsa mieheksi. Lupaa miehille pillua jos mä pääsen mukaan. Mukana olo varmistaa mun vaitiolon.


    • Miku

      Musta muna on akasta aina kiva.

    • Kimppapari

      Kiihoittaa aivan mielettömästi.
      Siksi vaimoani naidaan kimpassa usein.
      Kun minun hyvät kaverit on yötä meillä niin vaimoa pannaan kimpassa.
      On mennyt huonosti viikko jos kukaan ei ole pannut vaimoani kimpassa.

    • asiaa12

      Ite ainaki kiihotun kun katon vierestä. Vaimoani ratsastamassa toisen paljaan mulkun päällä. Piti ihan ruveta puristelemaan toisen pusseja kun huomasin että se on taas laukeamassa sisään. Ei tarvinnu kauaa puristella kun laukesi 3 kerran sisään. Oma mulkku sujahti hyvi voideltuuun pilluun sen jälkeen hyvin.en kauaa nainu kun tyhjensin omat pussit toisen spermojen sekaan. Oli tosiaan liukas

    • Anonyymi

      sinä pakana ,,mikä tekee sinut että omistat naisesi,,vaimosi,,,vihkiseremonia suomen
      laki ,,mikä ,,kun olet saatanan pakana, älä kutsu naistasi sanalla VAIMO ok

    • Anonyymi

      Vaimo lähti humalassa ostamaan tupakkia leirialueella kun ei kuulunut lähdin katseleen, kuulin tutun äänen erään mökin luona, kaksi miestä tuli ulos sanoivat taitaa tyttö olla aika valmis, kysyin miehiltä tulta ja nousin terassille, tarjosivat juomaa katsoi ikkunasta sisälle vaimo oli jotenkin iloinen osa miehista puristeli vaimo vain nauroi rinnat oli kunnolla esillä ilman paitaa näin että nännit oli pitkät osa imeskeli niitä siirsivät vaimon sohvalle ja laskivat housut vaimo imi niitä innolla.
      Mihet kertoi että nainen oli tullut ostamaan tupakkia ja joku antoi jonkin pillerin sille.
      Vaimo antoi naida kunnolla vuorotellen kahden miehen, kun ne oli valmiit miehet meni sisälle ja jatkoivat naintia. Vaimo veti miehiä lähelleen ja sitoi jaloilla antoi oikein kunnolla pillua. Vaimo makasi sohvalla menin viereen nauroi annan pojille pillua on kivaa haluatko sinä tule , vaimo antoi kuin kiimainen narttu .
      Minun jälkeen tuli kaksi miestä käänsi vatsalleen ja pani pyllyyn vaimo vain nautti.
      Kun vaimo meni ulos menin perään ja kävelytin mökkiin.
      aamulla oli hädissään mitä olen tehnyt kerroin kaikki sanoi että soittaa poliisille otin puhelimen pois, sinä annoit suosiolla ja oikein vaadit lisää, näytin filminpätkän minkä tallennin. Vaimo katsoi silmät suurena miten voin tehdä noin, en kertonut pilleristä. Puristelin vaimon pillua sen ympäriltä vaimo huokaili olen aivan turra haluan nytkin hulluna käänsin vaimon kontalleen sohvalle panin takaa huusi hurmiossa ja alkoi kuiskia lisää lisää levitin pakaroita panin pyllyyn kirkaisi ei kai sinne painoin sisään nain pitkään vaimo kiljui kiimassa kunnes tulin.

      Vaimo on kertonut että on nähnyt joskus unta joukkopanosta ja herännyt tosi märkänä ja on joutunut runkkaamaan ostamallani isolla mustalla dildolla. Kysyin haluaako kokeilla uudestaan ei oikein tiedä, mutta toisinaan antaa pillua kuin olisi muissa maailmoissa

    • Anonyymi

      Kaksi viikkoa sitten sain tuon nähdä ensi kerran ja viimeisen. Ihan yhteisestä sopimuksesta tuo tehtiin. Alkuun kiihoitti, loppua kohden vain lähinnä pelkäsin että vaimoni tulee raskaaksi.

    • Anonyymi

      Olihan sellaistakin pakko joskus kokeilla, kun niin monta kertaa oli puhuttu sitä. Teimme taannoin 5-vuotishääpäiväreissun Savonlinnan oopperajuhlille ja osallistuimme juhlaillallisille. Vaimolla tietenkin tilaisuuteen hankittu asu. Hotellin baarissa jatkoimme sekalaisessa seurassa ja kun vaimoni näytti viihtyvän yhden herran sylissäkin, niin ehdotin lopuksi vielä yömyssyjä hotellihuoneessamme. Vaimoni tajusi kyllä myös tarkoitukseni. Niinpä hän hotellihuoneessakin asettui vieraamme syliin ja monien suudelmien jälkeen toinen rinta olikin esillä. Pakko oli nielaista kun vaimoni otti vieraamme kalun käteensä. Siitä ei ollut pitkä matka sängylle ja sukahousut ja pikkarit pois. Satiinileninki vaan kahisi kun vieraamme tunki sisään. Siinä hässäkässä kondomi ei tullut edes puheeksi. Olihan vaimolla sentään kahden lapsen jälkeen ehkäisy kunnossa,
      Tästä on nyt toista kymmentä vuotta ja ainoaksi on jäänyt. Minulle on tässä ihan riittävästi muisteltavaa - vieläkin tulee kova seisokki kun muistelen sitä kertaa.

      Sivusta seurannut aviomies

      • Anonyymi

        Olisi kyllä kiimaista. Ukm 61


    • Anonyymi

      80-luvulla Helsingin lähiöissä järjestettiin naistentansseja. Taloyhtiömmekin rouvat alkoivat pari kertaa kuussa käydä niissä. Oli kiva katsella kuinka vaimo laittautui niihin - jopa uusia vaatteita ilmaantui kaappiin.
      Toisinaan paluu viipyi niin myöhään, että kerran päätin hieman selvitellä asiaa. Olin loppukesän lämpimänä iltana heittänyt rouvat autolla Myyrmäen Toppariin ja palannut kotiin. Kouluikäiset lapset näyttivänukkuvan rauhallisesti, joten ravintolan sulkemisen aikaan olin kytiksessä. Viimeisten joukossa tuli rouvaporukka saattajineen. Lähdin seuraamaan. Joukko hajaantui ja lähdin seuraamaan vaimoani ja hänen saattajaansa. He pysähtelivät välillä suutelemaan. Sitten he poikkesivat kävelytieltä pikku metsikön puolelle ison puun katveeseen. Pensaan takaa näin kuinka vaimoni takki aukeni ja neulepusero nousi rintojen yli. Pidättelin hengitystä kun kavaljeeri nosti vaimoni rinnat liiveistä ja imaisi toisen suuhunsa. Tajusin kovan seisokkini. Suutelemista ja imeskelyä kesti jonkin aikaa, siten näin kuinka kapea halkiohame alki nousta ja käsi etsiytyi vaimoni reisien väliin. Erotin stay-up sukkien reunapitsit kun käsi etsiytyi syvemmälle. Sitten tajusin että kaverin kyrpä oli vaimoni kädessä ja sai kyytiä. Olisin mielelläni kuullut mitä pariskunta puhui, mutta luulen heidän liikehtimisestään että kaveri halusi vaimoni polvistuvan ja ottavan suihin. Hetken päästä niin tapahtuikin. Tiedän ettei vaimoni pysty nielemään spermaa ja niin hän ei nytkään halunnut jatkaa sitä linjaa. Olisin luullut että tilanne jatkuisi pystypanona, mutta sen sijaan hän antoi kaverin kaataa itsensä sammalikkoon. Jälleen neulepusero nousi rintojen yli ja hame rullautui vyötärölle. Katselin järkyttyneenä seisovaa kyrpää joka ensin heilui vaimoni kasvojen yllä ja sitten asettui hetkeksi rintojen väliin. Nielaisin kun näin miten vaimoni itse ohjasi sen häpyhuulilleen ja salli sitten painua pilluunsa. Ei edes kondomia! Lyhyen nussimisen jälkeen vaimoni laukesi valittaen. Hän työnsi kumppaniaan niin että kulli luiskahti ulos. Vaimoni vastaanpanosta huoimatta tyyppi painoi kalunsa paljaitten rintojen väliin ja ähisten purkautui sinne. Siitä vaimoni oli vihainen. Hetken päästä pariskunta kuitenkin tyyntyi ja molemmat osallistuivat "siivoukseen". Siinä vaiheessa minulle tuli kiire palata hakemaan autoani jotta olisin kotona ennen vaimoani. Olin nukkuvinani kun hän saapui. Aamulla tiedustelin miten oli ilta mennyt ja sain jonkin ympäripyöreän vastauksen. Kylppärin pyykkikorissa olin kyllä huomannut sen hieman nuhraantuneen mustan hameen ja tietenkin enemmän tahraantuneet rintaliivit ja neulepuseron.
      Se oli ainoa kerta kun tällaista seurasin - enemmänkin nähtävää ehkä olisi ollut. Silti koskaan en vaimolleni kertonut mitä olin nähnyt. Muistikuvat siitä kiihottavat edelleen!

      80-luvun aviomies

      • Anonyymi

        Myös meillä 80 luvulla vaimo sai muutaman kerran paljaspanon vieraan kanssa ja kyllähän se näin aviomiehestä hurjalta näytti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös meillä 80 luvulla vaimo sai muutaman kerran paljaspanon vieraan kanssa ja kyllähän se näin aviomiehestä hurjalta näytti.

        Aikonaan ehdotin vaimolle jospa etsittäis vieras mies rakastelee hänen kanssaan. Aluksi torjui ehdotuksen jonkun ajan kuluttua otti itse asian uudelleen puheeksi. Keskustelimme asian perin pohjin hän tajusi olen aisuri joka nauttisin aidosti sellaisesta ilman mustasukkaisuutta. Ekalla kerralla olin itse poies kotoa sovitusti, tää oli vaimon toive. Kaveri oli tyylikäs herras mies, yhdyntä sessio kesti kolmisen tuntia. Jonka jälkeen sain viestin voin palata kotia. Vaimoni kasvot hehkuivat kun palasin kotia. Istuimme kaikki kolme kahvi pöydässä, keskustelimme suoraan miltä kenestäkin tuntui. Tulimme tulokseen jokainen nautti eka kerrasta. Nykyään etsin panokaverin vaimolle kerran kuussa, vakkareita kymmen kunta jotka yhteydessä suoraan vaimoon.T. Aisuri ja Vaimo


    • Anonyymi

      Aika monen miehen haave on että paksu kyrpä pumppaa lastinsa vaimon pilluun ja itse pääsee työntämään pienen kullinsa vaimon himoikkaaseen kiukaaseen naituun spermaiseen pilluun.

      • Anonyymi

        Minulla kyllä yleensä suurempi kyrp ä..


    • Anonyymi

      Oisko kuitenkin liukkaaseen ei kiukaaseen?

    • Anonyymi

      Ihan kiihottavalta tuntui. Olimme pikkujouluristeilyllä vaimoni työporukan kanssa ja eräs nuori kolli oli jo pidempään osoittanut kiinnostusta vaimoani kohtaan.
      Siinä sitten pikkutunneilla hyttiin palatessa ehdotin tälle että lähtee aisuriksi. Oli kuitenkin niin hyvässä tuiskeessa, että lähti hyttiinsä nukkumaan.
      Aamulla sitten kunnon olot oli kohdillaan ja vaimoni ei pystynyt lähtemään aamiaiselle vaan jäi vielä lepäilemään hyttiin. Palasin hytille ja siellähän oli kyseinen kundi täydessä touhussa vaimoni kanssa. Olihan se kiihottavaa katsella vierestä kun pitkä mutta suht ohut kalu kirnusi vaimoni pillua lopulta laskien siemenet sisään.

    • Anonyymi

      ? Miltä tuntuu? Vaimosta vai vieraasta miehestä? Kysy niiltä!

    • Anonyymi

      Vaimo joka pihtaa tai ei muuten ole niin rakas voidaan luovuttaa muilutuksen, jotta oppii tarjoamaan pilluaan kitisemättä tai laittaa voi kiertoon. Mutta Nainen, jota rakastaa, häntä kohtelee kunnioituksella ja hyvin. Eikä halua muiden koskevan häntä.

      • Anonyymi

        Ei nuo hölmöt mitään vaimojaan rakasta, jotka panettaa muillakin. Kun jotain naista rakasta kunnolla, ei toimi niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nuo hölmöt mitään vaimojaan rakasta, jotka panettaa muillakin. Kun jotain naista rakasta kunnolla, ei toimi niin.

        Sitä on vaikee todeta, onko ne miehet hölmöjä
        joiden vaimoja vieraat miehet saa ottaa ja panna. Ei meillä ole kysymys siitä, että varmasti rakastetaan toisiamme, mutta kysymys on siitä, Vaimo haluaa olla rakastettu,
        Ja haluaa antaa rakkautta vieraille tapaamilleen miehille. Vaimo kanssa tämä asia
        sovittu, on turvallisempi tuoda vieraat tapaamansa Miehet kotii turvallisuus syistä, ettei lähde mieste matkaa epämääräsii paikkoihin. Tämä voi todeta, en ole hölmö, vaan
        vaimo saa ja on oikeus tuoda mies kavereita kotii Joitte kanssa on vieras huoneessa naimassa nussimassa, useinkin koko pitkä Vkl.
        Tämä kaikki on kuitenkin helvetin tärkee asia,
        Mintä saa kuulla nähdä, kuinka vaimo huutaa valittaa kiiimasena miesten alla kuinka vaimolta vittua nussitaa poletaa. Tätä nautintoo ei ole kai kellään toiselta ihmiseltä estää. Näin olen tämän ajatellut,


      • Anonyymi

        Minun täytyy rakastaa kunnioittaa sekä luottaa vaimoon silloin voin antaa vaimon nauttia täysin myös vieraan kanssa nussiessa ja vaimoni osaa nauttia ja silloin nauttii kaikki muutkin.


      • Anonyymi

        Minun täytyy rakastaa luottaa ja kunnioittaa naista pystyäkseni antaa hänen nauttii kimppasekssitä.
        Vaimoni kanssa kimppaillaan ja vaihdetaan paria.
        T. N23v ja M25v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun täytyy rakastaa luottaa ja kunnioittaa naista pystyäkseni antaa hänen nauttii kimppasekssitä.
        Vaimoni kanssa kimppaillaan ja vaihdetaan paria.
        T. N23v ja M25v

        Moi.kiinnostaisko vieras iso paksukaluinen 50v heteromies...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nuo hölmöt mitään vaimojaan rakasta, jotka panettaa muillakin. Kun jotain naista rakasta kunnolla, ei toimi niin.

        Panin monta vuotta toisen vaimoa ja aina paljaalla spermat sisään. Ei varmaan nainenkaan miestään rakasta, kun ottaa vierasta siementä jatkuvasti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi.kiinnostaisko vieras iso paksukaluinen 50v heteromies...

        Morjesta vaan! Varmasti kiinnostaa ja halutaan tarvitaan, vieras mies vaimolle,vieras mies jolla iso
        paksukyrpä,tosi heteromies,joka on kova otteinen,
        eikä hempeile tehdä rajun kovia otteita.
        Vaimo 52v isorintane [ tosi isottissit] 162cm noi 78kg-82kg paino vaihtelee,tyylikäs pullukka perseestää, pyöriä lihv vatsa pyöristyy alas uumaan kohti vitun haaroja kohti sexikäästi,vaimolla on himokas kiimane vittu lihv reisie haaroje välissä, on tosi kiihkee himokas kestävä nussittava nainen,haluaa kyrpää vierailta miehiltä, tämä on totuus minä en varmasti pysty enkä saa vaimooni tyytyväisexi,tarvitaan vieraita miehiä,Tätä toivomme.


      • Anonyymi

        Tämän kyllä olen järjestänykki,sillä olen toisaalta niin
        pettynyt itsekseni niellyt pahanolon tunteet,kuinka raskaasti vaimo on mun luottamukse pettänyt kuinka on valehdellut asioita,ja sitä kuin fiksu nainen on ollut.
        Mikä totuus sitten on paljastunutkin mikä narttu on ollutkin miesten kanssa.
        Tuli vaan katkeruuden kosto mitä halusin,ja myöskin pääsin semmosta mieste kanssa asiasta puhumaa jotka halusi ja olivat miehiä jotka nauttivat siitä että saavat kurittaa pahoinpidellä naista,tästä oli jopa osalla miehistä tuomioita raiskauksista pahoinpitelystä.
        Minä kävin ajatuksissani tosi hiilenä kuumana ,kun ajattelin olin ajatellu toivonut tälläsiä miehiä löytyvän.
        Ajatuksistani olin varma, vaimo tullaan miesten toimesta,ottamaa rajuimalla tavalla kuritettavaxki,
        väkisellä nussittavaksi sidottuna ,olen kaiken päätäny saavat antaa nahkavyö hoitoon että jäljet näkyy että mustelmat fritsut , Olen nyt varma tästä ja sopinut ja maksan miehille tästä 3000€, että järjestävät kaappaVat akkani rääkättäväksi,muistettavaksi.
        Sen tämä akkani sietää kokee.Kyllä tämmönen tanakka akka kestää pulskasta lihvt takaperseestää otettavaksi 3me säälimättömästi miehe toimesta.
        Kostaa haluan.nyt teen sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän kyllä olen järjestänykki,sillä olen toisaalta niin
        pettynyt itsekseni niellyt pahanolon tunteet,kuinka raskaasti vaimo on mun luottamukse pettänyt kuinka on valehdellut asioita,ja sitä kuin fiksu nainen on ollut.
        Mikä totuus sitten on paljastunutkin mikä narttu on ollutkin miesten kanssa.
        Tuli vaan katkeruuden kosto mitä halusin,ja myöskin pääsin semmosta mieste kanssa asiasta puhumaa jotka halusi ja olivat miehiä jotka nauttivat siitä että saavat kurittaa pahoinpidellä naista,tästä oli jopa osalla miehistä tuomioita raiskauksista pahoinpitelystä.
        Minä kävin ajatuksissani tosi hiilenä kuumana ,kun ajattelin olin ajatellu toivonut tälläsiä miehiä löytyvän.
        Ajatuksistani olin varma, vaimo tullaan miesten toimesta,ottamaa rajuimalla tavalla kuritettavaxki,
        väkisellä nussittavaksi sidottuna ,olen kaiken päätäny saavat antaa nahkavyö hoitoon että jäljet näkyy että mustelmat fritsut , Olen nyt varma tästä ja sopinut ja maksan miehille tästä 3000€, että järjestävät kaappaVat akkani rääkättäväksi,muistettavaksi.
        Sen tämä akkani sietää kokee.Kyllä tämmönen tanakka akka kestää pulskasta lihvt takaperseestää otettavaksi 3me säälimättömästi miehe toimesta.
        Kostaa haluan.nyt teen sen.

        Et taida olla ihan terve korviesi välistä.

        Miksi kirjoitat kaksi synonyymiä peräkkäin? Eikö oikein aivot pelaa?

        Muutenkin viesti jossa uhkailet vaimoasi ja kehotat muita miehiä pahoinpitelemään ja kuristamaan häntä menee nyt varmuuden vuoksi poliisille esitutkittavaksi. Saat heille sitten selitellä että miksi uhkailet vaimoasi ja yrität järjestää hänelle pahoinpitelyä netin kautta. Vaimosi päätyy hetkeksi haastateltavaksi turvakotiin ja sinulle tuollaisesta pätkähtää vähintään sakkotuomio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Morjesta vaan! Varmasti kiinnostaa ja halutaan tarvitaan, vieras mies vaimolle,vieras mies jolla iso
        paksukyrpä,tosi heteromies,joka on kova otteinen,
        eikä hempeile tehdä rajun kovia otteita.
        Vaimo 52v isorintane [ tosi isottissit] 162cm noi 78kg-82kg paino vaihtelee,tyylikäs pullukka perseestää, pyöriä lihv vatsa pyöristyy alas uumaan kohti vitun haaroja kohti sexikäästi,vaimolla on himokas kiimane vittu lihv reisie haaroje välissä, on tosi kiihkee himokas kestävä nussittava nainen,haluaa kyrpää vierailta miehiltä, tämä on totuus minä en varmasti pysty enkä saa vaimooni tyytyväisexi,tarvitaan vieraita miehiä,Tätä toivomme.

        voisin kiinnostuu jos pieni kalu ylttää vaimosi lihojen läpi piluun. riittäiskö tollainen kaksitoistasenttinen ? jos voisite mitata nin ei tuu turhaa reissua.


    • Anonyymi

      Kyllä vaimo nautti ja vielä enemmän kun vieras nai minua anaaliin

    • Anonyymi

      Kun vaimo ottaa toiselta suuhun ja toinen panee takaapäin niin hyvältä tuntuu kaikilla kolmella.

    • Anonyymi

      Ei sitä aina voi tietää, milloin se tapahtuu

    • Anonyymi

      Itse 55v ukm kohtuu isolla varustettu 23/6 cm eikä ole netti senttejä ,reissu hommia tehnyt n.30v ja satojen parien kanssa nussinut ja monasti huomannut että ukot on bi haluavat ainakin runkata kulliani jos eivät suuhun kehtaa ottaa vaimon nähden.ihania ja hienoja kokemuksia kaiken kaikkiaan melkein kaikki!!Useasti on sitten käynyt niin että rouvat ottavat minuun yhteyttä jälkeen päin ja haluavat tavata kahden kesken,silloin kyyti ollut vielä kiimaisempaa.Mutta itselläni on se suurin nautinto on nussia rouvaa miehensä nähden ja näyttää kuinka sonni nussii paljaalla.Kaikkien vuosien aikana en ole koskaan kumiin suostunut koska pikku veitikkani vieroksuu sitä,mitään tauteja ei ole koskaan tullut pl.kerran sain vuosia vuosia sitten satiaiset joltakin vaivoikseni.On sääli että reissu hommat on loppuneet,yhteyden ottoja tulee edelleenkin tutuilta pareilta mutta ei sitä vitun perässä näillä bensan hinnoilla viitsi ajella,tyydyyn muutamaan paikalliseen rouvaan ja omaan vaimoon.

      • Anonyymi

        Mikä on ollut kaikista ikimuistoisin kokemus parien kanssa?


      • Anonyymi

        Oon nussinut myös kymmeniä rouvia isolla ja paksulla kullilla ja sama.en ole kumeja käyttänyt ikinä terveenä ollut.aina runsaat spermat syvään roiskinut. Ties miten on siemenet päässeet perille.aina yhtä kiihottavaa ja peli jatkuu vieläkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon nussinut myös kymmeniä rouvia isolla ja paksulla kullilla ja sama.en ole kumeja käyttänyt ikinä terveenä ollut.aina runsaat spermat syvään roiskinut. Ties miten on siemenet päässeet perille.aina yhtä kiihottavaa ja peli jatkuu vieläkin...

        Hei! Olemme kiva AvioPari, M51v N47v, olemme kiinostuneet Miehestä joka on, Isolla mulkulla varustettu, on kokenut ottamaa vieraitte AvioParien Vaimoa. Vaimo on iha kiva
        näköne lyhyehkö pulukka isot jämäkät tissit.Nätti pyöreä takapylly.
        Olemme fiksuja terveitä, niin yläpäästä kuin alapäästä. Meillä on jonki verran kokemusta,
        on käynyt vieraita miehiä yö kylässä vaimo luona. Emme ole musta kipeitä, Omakotitalossa asumme, jos haluat voit vaikka
        Vkl olla vieraana ottaa vaimoo, voitte panna nussia niin paljon kuten haluatte, tehtdä mitä haluatte. Mitä mieltä olet tästä. Hämeen maisemissa olemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Olemme kiva AvioPari, M51v N47v, olemme kiinostuneet Miehestä joka on, Isolla mulkulla varustettu, on kokenut ottamaa vieraitte AvioParien Vaimoa. Vaimo on iha kiva
        näköne lyhyehkö pulukka isot jämäkät tissit.Nätti pyöreä takapylly.
        Olemme fiksuja terveitä, niin yläpäästä kuin alapäästä. Meillä on jonki verran kokemusta,
        on käynyt vieraita miehiä yö kylässä vaimo luona. Emme ole musta kipeitä, Omakotitalossa asumme, jos haluat voit vaikka
        Vkl olla vieraana ottaa vaimoo, voitte panna nussia niin paljon kuten haluatte, tehtdä mitä haluatte. Mitä mieltä olet tästä. Hämeen maisemissa olemme.

        Hyvä elämän asenne teillä, osaatte nauttia seksistä. Samoin täällä eletään täysillä. Pari 50


      • Anonyymi

        Ei haittaa minä käyn nussimassa rouvia ympäri Suomea paljaalla isolla kullilla. Voit olla kotona rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa minä käyn nussimassa rouvia ympäri Suomea paljaalla isolla kullilla. Voit olla kotona rauhassa.

        Hei ! Luin ja luin tän ilmoituksesi,ja aivan varmaan tuli niin outo olo taas,tuli hikinen tuskanen olo.
        Voinko luottaa mies sinuun,että jos päästää jotenkin vaihtaa tietoja olisit halukas tulla naimaa nussimaa mua. Olen ihan fiksu ihan kivan näköinen
        Rva , olen isorintanen mielestäni ihan sopivasti lihv pyöreä pullukka pyöreä takapyllynen pullukka,jämäkät tukevat ovat takareiteni kuten
        reisieni etupuoli, lihvhaarojeni välissä on varmasti himo kiihkeä kimane aikaisen rvan 50v Plus,tosi pantava naitava Vittu, haluan todella isoo pitkää paksua kyrpää työntyy sisääni kyntämään vittuni uomaa vakoo,mistä työntyisi sisääni saisi tuntea sen mitä iso paksu kyrpä tekee painaa vittuni kitarisat työntyen emättime aukon ryppypantaa auki työntyen vittuni emättime lihoihi, että voin tuskasena odottaa että tulee tosi mies ottaa painaa rva vitun täyteen isoo kyrpää.
        Tämän lupaan kaikki on turvallista siistiä,ja ennenkaikkea olen Takuu terve haarojenivälistä,haluan paljasta kyrpää,limat sisääni syvälle rmättimee.
        Haluan hyväillä suudella nuolla imee kyrpääsi,haluan myös ottaa kyrpäsi syvälle suuhuni
        Olen mielestäni syväkurkku nainen Rva miehen kyrpää ottamaa.Myös nautin suunnattomasti ,tissien välii nussimisesta, ja limat suuhuni ruiskutettu.
        Toivon että ajatukseni toiveni Mies sinun kanssa toteutuu,tv.Himokas rva Tellervo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei ! Luin ja luin tän ilmoituksesi,ja aivan varmaan tuli niin outo olo taas,tuli hikinen tuskanen olo.
        Voinko luottaa mies sinuun,että jos päästää jotenkin vaihtaa tietoja olisit halukas tulla naimaa nussimaa mua. Olen ihan fiksu ihan kivan näköinen
        Rva , olen isorintanen mielestäni ihan sopivasti lihv pyöreä pullukka pyöreä takapyllynen pullukka,jämäkät tukevat ovat takareiteni kuten
        reisieni etupuoli, lihvhaarojeni välissä on varmasti himo kiihkeä kimane aikaisen rvan 50v Plus,tosi pantava naitava Vittu, haluan todella isoo pitkää paksua kyrpää työntyy sisääni kyntämään vittuni uomaa vakoo,mistä työntyisi sisääni saisi tuntea sen mitä iso paksu kyrpä tekee painaa vittuni kitarisat työntyen emättime aukon ryppypantaa auki työntyen vittuni emättime lihoihi, että voin tuskasena odottaa että tulee tosi mies ottaa painaa rva vitun täyteen isoo kyrpää.
        Tämän lupaan kaikki on turvallista siistiä,ja ennenkaikkea olen Takuu terve haarojenivälistä,haluan paljasta kyrpää,limat sisääni syvälle rmättimee.
        Haluan hyväillä suudella nuolla imee kyrpääsi,haluan myös ottaa kyrpäsi syvälle suuhuni
        Olen mielestäni syväkurkku nainen Rva miehen kyrpää ottamaa.Myös nautin suunnattomasti ,tissien välii nussimisesta, ja limat suuhuni ruiskutettu.
        Toivon että ajatukseni toiveni Mies sinun kanssa toteutuu,tv.Himokas rva Tellervo.

        Sinusta on ilmoitettu poliisille. Olet selvästi jollakin tavalla sekaisin kun toistelet niin synonyymejä kuin kokonaisia lauseitakin, ja tuolla ylempänä esiinnyt miehenä joka etsii pahoinpitelijää vaimolleen ja heti sen jälkeen esiinnyt naisena.

        Parasta varmasti kaikille että poliisi tulee nyt selvittämään sinun tilanteen ja voi ohjata sinut hoitoon ja lapsesi, jos niitä on, pääsevät turvaan samoin kuin vaimosikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta on ilmoitettu poliisille. Olet selvästi jollakin tavalla sekaisin kun toistelet niin synonyymejä kuin kokonaisia lauseitakin, ja tuolla ylempänä esiinnyt miehenä joka etsii pahoinpitelijää vaimolleen ja heti sen jälkeen esiinnyt naisena.

        Parasta varmasti kaikille että poliisi tulee nyt selvittämään sinun tilanteen ja voi ohjata sinut hoitoon ja lapsesi, jos niitä on, pääsevät turvaan samoin kuin vaimosikin.

        Ilmotitko että anonyymi rosvo etsii isoa mulkkua ja toistelee synonyymeja? Varmaan lähti poliisit pillit ulvoen etsimään tuntomerkkeihin sopivaa rosvoa...


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pitkän työpäivän päätteeksi saunottiin, päivä tehtiin halkoja koneella. Illalla Minä, Mikko ja Lauri saunottiin hiljakseen useaan kertaan ja jäähdyteltiin, Vaimo Lissu huuteli joko pääsee saunaan, huudettiin tule mukaan.
      Lissu tuli bikinit päällä saunaan istui Mikon ja Laurin väliin, pojat kiusasi että olet aika kaino kun vaatteet päällä. Mikko ja Lauri pesi ensin, pesin Lissua ja kiusasin huomasitko Mikon siinä vieressä kuinka pitkälle valui sen kalu on varmaan tosi pitkä kun seisoo. Lissu pesi mustia pitkiä hiuksiaan hyväilin takaa pillu oli tosi limassa, ei antanut kuin kokeilla sanoi ei sullekkaan ja lähti mökille.
      Lissu oli bikinit päällä mökillä kun kertoi että käy vielä uimassa, otettiin viskiä poikain kanssa, menin makoilemaan sängylle makkariin.
      Kuulin kun puhuivat ja kiusoittelivat Lissua, ala meille ilotytöksi kun ukkosi nukkuu.
      Lissu kuulu sanovan älkää nyt kuulin kun Mikko sanoi no katso nyt kun sinulla on komiat nännit tuolla kankaan alla. Pojat katsotaan nyt tuota elokuvaa. Kohta Lissu kuiskaili älä nyt sieltä kokeile, Mikko kuiskaili on niin pnätin tuntoiset huulet tunnetko tunnen tunnen mutta älä.
      Kuulin kun kilistelivät laseja Lissun ääni alkoi jo olla venyttävä. Kävi tupakalla aika tiheään katsoin ikkunasta kun huone oli pimeä, Mikko hyväili ulkona häpeämättömästi Lissun rintoja Lissu esteli hieman mutta näytti nauttivan. Lauri meni myös ulos ja laittoi käden samalla housuun kun Mikko hyväili rintoja.
      Mikko kuiski ala meille ilotytöksi se tuntus kivalta, Lissu huokaili niin mutta Esa on täällä.
      Lissu tuli makkariin ja puisteli tule nyt keskustelemaan olin nukkuvinani, ei mennyt pitkään kun kuulin ääniä, on sulla ihanat pystyt rinnat anna minä, Lauri samalla toinen mulle kuulin kun imivät nännejä Lissu huokaili te pojat saatte minut hulluksi.
      Mikko sanoi sinusta tulee hyvä ilotyttö olet niin märkä, katso tätä, voi Mikko kun sulla on suuri , ime sitä sun pitää imeä kumpaakin.
      Katsoi oven raosta nyt Lissu saa sitä mitä on fantasioinut minun kanssa Mikon paksu kalu oli suussa ja kädellä runkkasi Lauria.
      Mikko meni lattialle ja Lissu päälle, näin kuinka heti kalu oli märkä Lissu valui kiimaa, ja samalla imi Lauria, pojat kehui kuinka porno on Lissu nai kalun yllättävän syvälle ja kuiski olen teidän huora tykkäättekö huokaili ja nai Mikko sanoi nyt nyt ja laski lastin sisään Lissu kiljahteli ja jatkoi Lauri laskeutui taakse ja nosti Lissun pyllyä spermat valui Mikon vatsalle Mikko imi nännejä ja Lauri työntyi sisään Lissu työnteli pyllyään vastaan ja kiljahteli ja sai orgasmin Lari nai vielä pitkään Lissu vaan ulisi hiljaa.
      Nousivat ja lähtivät saunalle. Kuulin oven takaa kun Lissu sanoi ette sitten kerro Esalle, ei tietenkään, tulehan syliin kierrin ikuunan taakse Lissu nai kiimasena lantio heilui kunnolla kun Mikko laukesi nousi Laurin syliin ja otti sisään kaiken mitä tuli.
      Ei mennyt pitkään kun Lissu tuli kainaloon, sanoin joko pojat nukkuu kuiskasi nukuu nukkuu.
      Aamupäivällä kun pojat lähti istuttiin terassilla Lissu oli pikkareissaan kuiskasin antaako ilotyttö nyt minulle kääntyi äkkiä katsomaan nauroin ja sanoin se ei ole enää fantasia Lissu nousi ja istui kalun sisäänsä suuteli kunnon kielareita kuiskas olen sun huora ja suuteli kaulaa olin yön huorana nautin ja sain orgasmeja se oli ihanaa tunnetko nytkin olen tosi kiimassa kastelen sinun pallit, Lissu nai lanteet liikkuen kuiski saanko joskus uudestaan olla huorana mutta sinä olet sitten matkassa kun pillu turpoaa kunnolla haluan koko ajan kyrpää ja syvälle.
      Painoin lantiosta ja olin tosi syvällä kun laukesin.
      Näin kun naapurimökin 62v mies tuli metsän reunalle noin kymmenen metrin päähän näytin peukkua palasi vähän takaisin. Illalla lähdin saunasta sanoin Lissulle käyn kaupasta ruokaa, Samalla mökille tuli naapuri, sanoi että anteeksi se ammuinen sanoin Lissu on saunassa, mene sinne ja sano mökillä ei ollut ketään kokeile antaako humalassa pillua.
      Näin kun saunan ovi kävi kävelin hiljaa seinän viereen kuulin kuinka Lissu sanoi Arttu älä nyt, Arttu sanoi kauniit rinnat anna vähän Lissu huokaili Arttu imi varmaan innolla Arttu kuulu sanovan Armi ei ole antanut kuukausiin katso kuinka olen valmis. Voi Arttu rakas on sulla iso ja kuulin kuinkaalkoi imemän Arttu kuiski älä älä anna pillua Lissu oli pöytää vasten kun Artun paksu kalu painui sisään Lissu ulisi voi Arttu kun sinulla on iso Arttu pani tasaiseen tahtiin Lissu piti pöydän reunoista kiinni ja sai orgasmia ja tärisi silloin Arttu laski sisään Lissu huokaili kuinka se on lämmintä ja tulee paljon.
      Tulin kaupasta Lissu huusi heti Arttu tuli kylään, keittiössä hyväilin takakautta ja kuiskasin sinulta valuu annoitko naida liikutti pyllyä, no kun tuli väkisin saunaan ja otti väkisin kuikasin nautitko, voi rakas nautin alistuin ja Artun paksu kalu raiskasi minua ihanasti tuntuu että vieläkin se iso terska on sisällä.
      Menehän nyt olkkariin ja ottakaa vinaa ja iski silmää.

    • Anonyymi

      Mun vaimo kävi kuumana kun näki että ravintolassa suutelin yhtä naista. Sanoi kotona monet kerrat että tekee samalla lailla mutta minä en saa nähdä. Ei mennyt pitkään kun meille tuli vaimo tuttu kylään Raija ja Reino, ollaan useasti oltu heidän kanssa ravintolassa Reino on tansittanut Liisaa monet kerrat ja humalassa aika läheltäkin,
      Liisa kuiskasi haluaisin tänään kostaa sinulle ja puristi kalusta, hymyilin vain.
      Tein tikusta asiaa, sanoinRaijalle käydäänkö kioskilla tupakkaa ja limsaa.
      Mentiin ulos Raija kysyi miksi minä kerroin Liisa haluaa kostaa aiko suudella kunnolla Reinoa, no minä olen katsonutkin kun ovat niin minä sanoin härillään Raija nauroi,
      käytiin kipsalla mentiin takapihan kautta, Liisa ja Reino suutelivat tulisesti, katsottiin vähän kauempana ikkunasta, Raija sanoi jääköhän tuo siihen puristin olkapäästä toivottavasti ei jää. Reino hyväili jo aika rohkeasti rintoja laski olkaimet ja imi nännejä Liisan pää oli takakenossa näki että nauttii liisa oli pöydän reunaa vasten Reinon käsi oli pillussa Liisa antoi pitkään hieroa Reino nosti hameen helmoja Liisa yritti estää Reino laski housut ja otti Liisaa pöytää vasten muutama kunnon työntö ja Liisa antautu naivat kunnolla. Raija kääntyi ja suuteli nyt me naidaan koko yö, tuo näky on varmaa lupa. Mentiin sisään kumpikaan ei huomannut Raija kysyi keltaista vai munaa, Liisa katsoi huusi munaa.
      Mentiin Raijan kanssa makkariin sain nuolla ja imeä tätä nuorikkoa, Suukotin nännejä kun Raija vaati nai minua työnnyin sisään nahkat lähti terskan päältä heti aukolla oli niin tiukka Raija kuiskas olen pitkään halunnut vierasta voi että sinulla on hyvä kuiskas kyrpä se tuntuu ja tuntuu vartalo liikkui alla moneen suuntaan kun kuiski lopulla tule tule ja jäykisty laskin sisään rutisti pitkään ja kuiskas kiitos kiitos.
      Makoiltiin jonkin aikaa ja mentiin tekemään paukkuja toisesta makarista kuului ääniä vilkastiin Reino pani takaa Liisaa kunnolla, Raija sanoi hups Liisa haluaa tosiaan kostaa ja nauroi, Raija kuiskas haluan samalla lailla ja pyllisti oli kyllä kiimanen näky työnnin sisään Raija keinutti pyllyä tunsi heti haluaa koko vartalolla meinasin ottaa pois kuiskasi älä ota älä panin niin pitkään että laukesin, maattiin päällekkäin ja menin viereen sanoi oli sitä mitä kuvittelin nukahdettiin vähäksi aikaa, noustiin ja Liisa ja Reino nukkuivat.
      Meillä oli vielä hauskaa, otin Raijan kameran ja videointi päälle kuvasin Liisan spermasen pillun ja Reinon punertavan kalun kävelin Raijan jäljessä makkariin kuvasin kuinka pylly keinui Raija laskeutui alas ja imi kalua punaiset kynnet ja punaiset huulet, imi ja nuoli kuin pornokuvissa, Raija asettui selin istumaan kalun päälle kuvasin läheltä kun asetteli sen sisään ja nain hitaasti hyväilin pyllynposkia ja kalu venytti pillua joka vedolla kohta kiristi tahtia ja vikisi laukesin sisään nousi hitaasti spermaa valui sievästi huulien välistä.
      Aamulla Raija kertoi en poista tätä koskaan.
      Aamulla kahvilla oltiin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kun oltiin kahden Liisa sanoi ei jäänyt suudelmaan ja halasi, kiitos rakas kun et huutanut nyt ollaan tasan.
      Meni pitkään kun Liisa sanoi illalla kun hyväiltiin se Raijan filmi oli ihana haluan samallaisen tehdä joskus sun kaa.

    • Hyvältä

    • Anonyymi

      Kiihoittaa katsella omaa vuoroa odotellessa kun vaimoa pannaan.
      Meille on tullut pakkomielle kimppaseksistä.
      Viikonloput ollaan kimpassa vaki miesten kanssa ja pyrimme saunomaan keskiviikkoisin ja mieluiten pannaan vaimoa myös kimpassa.
      T. N23v ja M25v

    • Anonyymi

      Miten se oman vaimon tuttu vittu tuntuukin paremmalta kun vieras on päässyt sitä naimaan. Samaa ovat sanoneet monet kaverit. Vaimo on käynyt vieraissa ja oman vaimon naiminen on ruvennut kiinnostamaan ihan eri tavalla.

    • Anonyymi

      Minä luulen tänään olevan hyvä mahdollisuus päästä vaimon pannulle pillulle. Sillä on tänään joku illanvietto ja se heräsi jo kuudelta laittamaan itseään. Kun vaimo tuli suihkusta näin kapeaksi ajellun karvoituksen ja melkein karvattoman pillun. Juhlissa on vaatteet päällä. Tuon kaunistautumisen luulisi olevan yksityisiä jatkoja varten. Minulle hän sanoi tulevansa vasta kotiin vasta aamuyöllä.

    • Anonyymi

      Ja lupasi herättää

    • Anonyymi

      Paras aikuisviihdesivusto!


      www.JetSetCam.com

      Et pety...

    • Anonyymi

      Moi.täällä on iso paksukaluinen terve ja 100 luotettava,viriili 49v 177.80 siementäjä vaimolle jos kiinnostaa.. kik.sukkula20

    • Anonyymi

      Miksette mene ammatti huoran kanssa naimisiin? Vaimo huoraisi ja toisi sillä leipääkin pöytään.

    • Anonyymi

      Hyvältä se tuntuu. Mitä vanhempi sarvi vieraalla on sen parempi. Ja spermat syvälle.

    • Anonyymi

      Jokaisella tietty oikeus omaan mielipiteeseen, mutta huomaamisesta tai rakkauden puuttumisesta tässä ei ole kyse. Meillä tämä elämäntapa antaa arkeen piristystä ja on jokin asia jota odottaa. Yhdessä oltu 38 vuotta ja 31v harrastettu vieraita miehiä; hyvän seikkailun rva hyrisee päiviä tyytyväisenä ja kammoaa ajatustakin mustasukkaisesta ja vaativasta aviomiehestä.
      Lisäksi kun talous hyvässä kunnossa niin ei liioin riitelyitä.
      Meille ne hetket vieraan kanssa ovat esimerkkejä omaan aktiimme ja seikkailuita joihin on jännää osallistua jo tunteja ennen h-hetkeä.
      Itsellä hienoja kokemuksia sikari hampaissa, konjakkilasi kädessä ja saa seurata vaimon lemmenhetkiä vierestä, niitä tähtihetkiä...
      Joskus yöllä olen herännyt lotinaan ja suutelun maiskahteluihin, ne herättävät kuolleenkin mukaan aktiin.
      Meillä vaimo arkisin hyvin vaatimaton ja.kiltti vaikkakin nätti. Seksiasuissa meikissä kuin eri ihminen, se roolin vaihto luo sen oman atmosfäärin johon ei ole sanoja!
      Lopuksi valuva sperma naidusta vaginasta on psykologinenmauste aivan kaikkeen...
      Neljä poikaystävää käy silloin tällöin ja se yksi joka saa jäädä viikonlopuksikin, hän saa ne parhaat palat asuineen ja muine tykötarpeineen.
      Sivistys on se tärkein ominaisuus ja ihmisyys ei mikään muu...

    • Anonyymi

      Kiihottaa sairaasti! Parasta on, että vaimoa ei naisi kahdesti sama mies. Aina uusi mies ja paljaalla mielellään,

    • Anonyymi

      Pihtarivaimo tulee laittaa muiden oppiin jotta alistuu. Sitten osaa tarjota persettä myös omalle 👍

      • Anonyymi

        Meillä tuo onnistuu kun vaimo lähtee naisten iltaa viettämään tai työmatkalle. Useimmiten päätyy toinen mies pumppaamaan rakkauden iloja myös meidän makuukamariin. Kyllä sen jälkeen seksi kiinnostaa kotonakin. Mitä parempi pano, sen enemmän seksi kiinnostaa kotona.


    • Anonyymi

      Vaimo on varmaan hankkinut jostain lainakortin, kun ei ole pyytänyt minulta lupaa pillun lainaamiseen,

    • Anonyymi

      Täälä olisi pari Sysmästä n36 m41 ! Kik sysmapari

    • Anonyymi

      Naimme vaimon kanssa kuntopolun vieressä metsässä kun takaa tuli kauhea karju,tarttui kiveksiini ja veti minut irti vaimon päältä.Veti valtavan tumman kyrvän esiin ja alkoi nussia vaimoa,ruiski spermat sisään,pyyhki kalun vaimon paitaan läksi menemään.Lamaannuin,en uskaltanut estää oli valtavan iso ruma mies,kiihotuin,aloin nuolla vaimon jalkoväliä,spermani lensi sammalikkoon.Kiihotun näystä vieläkin,saan mielettömän orkun vaimon pilluun.

    • Anonyymi

      Lisää panohaluja. Vieraat spermat vaimoni pillusta valuu! Hurjaa.

    • Anonyymi

      Naiminen on mahtavan mukavaa puuhaa miehille kuin naisillekin.
      Naiset kun pääsevät mulkun makuun niin sitten ei enää oikein mikään riitä. Onko niin ?

      • Anonyymi

        Kyllähän mulkku yksi tekijä mutta tapaaminen itsessään vieraan miehen kanssa kun molemmat tietää, haluaa yhdyntää sovittuaan etukäteen.
        Vaimo sanonut kuin tavatessamme eka kerran ja päädyimme sänkyyn, ihastuimme seksin kautta pysyvästi. Tilanne nyt saman kaltainen jopa kiihottavampi kun rakastuminen toiseen pitää sulkea poies. Viikon lopun vieraan miehen kanssa nämä tunteet pakostakin päällä, siitä pitääkin nauttia kunnes palaa kotiin. Pari 50v


    • Anonyymi

      Voin kertoa näin aisurina huumaavan hyvältä.
      Yhdessä oltu vaimon kaa kohta 20 vuotta, kymmenisen vuotta etsitty ja löydetty vaimolle kivaa. Muutama pari kokeilu joka ei meidän juttu kuiteskaan ollut, johtui enemmän itsestäni kun aisuri sisinmältäni. Vietän Pääsiäistä nytkin yksin, vaimo lähti torstaina keskisuomeen keski ikäisen miehen iloksi. Aivan uusi tuttavuus joka tunnelman sähköisti lähtö tilanteessa meidän kesken. Eilen illalla vaimo soitti eka kerran lähdön jälkeen, ääni heleänä puhelimessa mikä tunne itsellä kun välittyy energiat miten nauttinut vieraan kanssa. Lopuksi sanoo rakastan sua ja ikävä, huomenna kotia rakkaani saankin. Pari 50v

      • Anonyymi

        Nainen olentona vaan tarvii välillä vierasta urosta kuten luonnon eläimetkin.


      • Anonyymi

        Vaimo Rukalla viikon, sanoin lähtiessä jos saat vierasta laita kiimakuva. Laittoi, kuvassa miehen kalu ja kädessä spermalla täytetty kortsu. Vaimo palaa hyvällä mielellä kotiin ja minäkin saan !


    • Anonyymi

      Minua kiihottaa kovasti ajatus että kolme vanhaa maatilan isäntää panisi vuoron perään mature vaimoani. Ja joukon jatkona olisi vaimon siskon poika. Poika saisi viimeisenä nussia vaimoani.

      Itse olisin viereisessä huoneessa ovi varovasti raollaan katsomassa miesten touhuja. Edessäni olisi nelinkontin vaimoni sisko, johon yhteisin takaapäin. Ensimmäisen kerran purkautuisin vaimoni siskoon kun vanhat isännät touhuaisivat vaimoni kimpussa.

      Toisen kerran ruiskisin spermat vaimoni siskoon kun samalla hetkellä hänen poikansa sylkisi nuoren miehen siemenet vaimoni sisään.

      Kaikki tämä kiihottaa niin kovasti että nytkin kyrpä on kovana ja on pakko runkata ja purkaa pussien paineita.

      M 59

    • Koska rakastamme vaimoni kanssa toisiamme syvästi ja hellästi, asia olisi täysin yksiselitteinen.

      Ilman muuta vaimoni olisi saanut olla yhdynnässäkin miehen kanssa, josta kovin pitää ja jolle avasi sievää vittuaankin. Jotta yhdyntä olisi ollut mahdollista, olisin tietysti ollut vaimoni ihanoituksen vuoksi valmis olemaan miehen vaimon kanssa, vaikkei se minulle olisi suuria kiksejä tuonutkaan.

      Me rakastamme toisiamme todella, ja olemme valmiit mihin tahansa ilahduttaaksemme toisiamme. 🌹👀

    • Tosi upealta ❤️

    • Anonyymi

      Mun vaimoni haluaa näytellä itseään vieraille miehille. Runkata saa katsellessa, mutta aika harvan se antaa nussia itseään. Tykkää esitellä etenkin hyvän muotoista pyllyään pienissä pöksyissä, hameen helma pakaroita mukamas vahingossa paljastellen. Osaa myös pyllistää niin, että pillu pullistuu reisien välistä herkullisesti esille. Paita ta pusero on hänellä malliltaan usein leikattu avoimeksi että tissit vilkkuisivat helposti aukoista. Itse olen näihin leikkeihin vähän väsynyt, mutta vaimolle ne ovat kiihottavinta seksiä. Ollaan paljon käyty ristelyilläkin, missä vaimo on saanut itseään esitellä yökerhossa, kerran taisi kelpuutttaa yhden koskettelijan hyttiinkin itseään nussimaan. Siellä oli hytissä melkein kaksituntinen itsensä paljastelu ja runkkaamis-show ja kaverin komea kalu oli lopulta sinipunainen. Sai lopuksi panna paljaalla ja laskea isot mällit vaimon pilluun.

      • Anonyymi

        Kiltti vaimo antaa vieraan panna paljaalla ja vie spermaisen pillun aviomiehen nussittavaksi.


    • Anonyymi

      Tuota tartteis varmaan insinööreiltä helsingissä kysyä

    Ketjusta on poistettu 243 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe