kirppistelijä

varmakauppa

on se tuo seurakunnan kirppis menny/tai aina ollu melko tiukka kaupanteko paikka olisin halunnut ostaa erään esineen jossa oli hintalappu 34e kysyin myyjältä että voiko tinkiä tuo 4e hinnasta pois,niin vastaus oli että ei voi,no otin sen kuitenkin mutta ajattelin että jos kerran seurakunta pitää yllä tälläistä"kauppaa"niin luulis iniiden saavan tavaran kaupaksi eikä säilyttää niitä hyllyssä,en oikein ymmärrä tälläistä

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OstitKuitenkin

      Vali, vali.
      Aina voi kysyä.

    • kappalainen

      Emme ole Turkin tai Espanjan katukaupoissa Iisalmessa!
      Myyjä on saanut esimieheltään tarkat ohjeet ja tuo 34 euroa oli "viimeinen" hinta.
      Rajansa se raittiudellakin sanotaan sanassa, niin myös seurakunnassa.

      Eipä taida tulla alennuksia muissakaan paikallisissa, isoimmissakaan kaupoissa.

      • kirpparisti

        Supermarketin kirppiksellä on sellainen henkilö joka antaa vaikka ilmaiseksi tavaran jos näkee ettäihminen tarvitsee eikä hällä ole tarpeeksi rahaa. Sellaisia tarvitsemme täällä ja hänellä näyttää kaupan käyvän kiitos hänelle että on olemassa ja antaa varmasti alennusta saa tinkiä


    • pannaanmuistiin

      Miten ne vois antaa alennusta, kun ne sen tavaran saavat ilmaiseksi.
      On ollut tärkeä VIRKAILIJA se myyjä, suorastaan niuhottaja !

      • pannaanvaan

        Ei ne tavarat tule ilmaiseksi sinne myymälään. Polttoainekulut, myymälän vuokra,
        jne..... Sinun logiikalla loppuu myynti kirpputorilla muutamassa viikossa.


      • uusiasukas

        Nykyihmisillä on outo piirre, kaikki täytyisi saada ilmaiseksi ja heti.
        Kukaan ei saisi hankkia/tienata työllään mitään, etenkään yrittäjät.

        Itsekeskeisiä, eivät omaa nenää pidemmälle ajattele asioita.


      • lähimmäinen

        Ja huomioinut,että valituskoneita ovat vireät seniorit,henkilöt,jotka olettavat että korkea ikä oikeuttaa unohtamaan hyvät käytöstavat.Onneksi muutama mukava poikkeuskin mahtuu mukaan,siis poikkeus vahvistaa säännön.


    • eurotonuneksija

      34 euroa tuntuu kalliilta, jos ei ole tottunut käsittelemään rahaa.
      Köyhien kannattaa mennä leipäjonoon ja ottaa vastaan lahjoituksia.

      Minun tekisi mieli taas Pariisiin, vaikka en ole siellä koskaan käynyt!

    • ryöstöä

      ylihinnoittelua muutamilla eläkeläisillä mennyt k....päähän.seurakunnan kirppiksen pitäs muistaa mistä tavara tulee,iisalmessakin on vähävaraisia ja lapsiperheitä jotka tarvitsevat edullista tavaraa.seurakunnan ei tarvitse kilpailla kustannuksilla kun tavara tulee ilmaiseksi ja työn tekijät ilmais työ voimaa

      • kirkoton

        Nimimerkki "ryöstöä", kirjoitat kuten minäkin näen asian.
        Olen vienyt seurakunnan kirpulle ilmaiseksi tavaraa, mutta halutessani
        ostaa, alennusta en ole saanut yhtään.
        Jotkut työntekijät näyttävät kuvittelevan olevansa suuressakin
        virassa myyntipuolella.
        Olisiko "virkaintoisimmat" hakeutuneet kirpun myyntityöhön ?
        (Ei kuitenkaan kaikki myyjät, mutta yksikin pilaa asian)
        Sen vaikutuksen kyllä helposti saa.


      • tornista
        kirkoton kirjoitti:

        Nimimerkki "ryöstöä", kirjoitat kuten minäkin näen asian.
        Olen vienyt seurakunnan kirpulle ilmaiseksi tavaraa, mutta halutessani
        ostaa, alennusta en ole saanut yhtään.
        Jotkut työntekijät näyttävät kuvittelevan olevansa suuressakin
        virassa myyntipuolella.
        Olisiko "virkaintoisimmat" hakeutuneet kirpun myyntityöhön ?
        (Ei kuitenkaan kaikki myyjät, mutta yksikin pilaa asian)
        Sen vaikutuksen kyllä helposti saa.

        Hienoa, että olet lahjoittanut tavaroita tuonne torille, mistä niitä voi sitten myydä
        edullisesti eteenpäin. Niin olen tehnyt minä ja moni muukin. En pidä silti itseäni
        etuoikeutettuna saamaan alennusta ostoistani.
        Kirpulla on varmaankin tavarat yhteistyössä hinnoiteltu oikeiksi, ei ole mitään järkeä
        sitten enää pitämään huutokauppaa ostajan kanssa. Itse olen huomannut, että tavarat on
        todella edullisia ja hyvänlaatuisia. Ei tuolla myyntipuolella ole varmaan kellään
        oikeuksia antaa alennuksia sovituista hinnoista.

        Saatko muuten itse alennusta normaalihintaisista tuotteista esim. Prismasta,
        Halpa-Hallista, Tokmannista, City-Marketista jne...?


      • Tämähänonkirpputori

        Jaavai hyvälaatusia???jotkut joutais kaatopaikalle.Ihmettelen kun itse vein uutta tavaraa,menin oikeaan aikaan katsomaan, en löytänyt yhtään omia tavaroitani myynnistä???????kumma juttu! En vie enkä osta kyseisestä paikasta mitään.ps.nuoret myyjät tosi kivoja,mut vanhat esittää jotain "pomoa" jos ne sitä onkin!


    • xxxxxx12

      kuka käskee maksamaan täyden hinnan =) aina voi tinkiä! itsellä ei ole valittamista !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      62
      6668
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      77
      6248
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      3262
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1223
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1212
    6. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      14
      1063
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      214
      991
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      883
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      861
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      833
    Aihe