Ilkeät kauppiaat

väiski1234

Tunnen muutaman elintervikekauppiaan Turun seudulta ( jääköön nyt keskusliike kertomatta). Kaikkia heitä yhdistää samat ominaisuudet. Kellään heistä ei ole kummoistakaan koulutusta ja esimiestaidot ovat todella hakusessa. Jotenkin tuntuu siltä, että kun on helposti päässyt rahasampoon kiinni, niin tyhmä ihminen muuttuu tyhmänkoppavaksi ja suorastaan sudeksi muita ihmisiä kohtaan. On aika lyhytnäköistä kohdella työntekijöitään noin sikamaisesti kuin he tekevät; mm. aliarvostamista, kyykyttämistä ja suoranaista lain vastaista toimintaa. Kuvittelevatko nuo vatipäät, että henkilökunta ei kerro työoloistaan ystävilleen ja omaisilleen ja he taas eteenpäin omille tutuilleen. Minä ainakin boikotoin näitä yrityksiä ja kerron mielelläni työoloista näissä putiikeissa. Valinnanvaraa kun kerran on.Vain todella tyhmä ihminen pilaa liikkeensä maineen näinä aikoina.

6

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kassamimmi

Narsistista porukkaa ovat. Tiedetään

• näinlnnäreet

Jo ihan lähtökohtaisesti kauppiaana oleminen on sitä, että saadaan tai otetaan /ostetaan halvalla ja myydään kalliilla. Jos ei toimi näin, kauppiasura loppuu lyhyeen. Mutta ilkeä ja tyhmä ei silti tarvitsisi olla.

• tiedetään

Juu. Tuntuu olevan melkein fakta. Narsistista sakkia. Natseja suorastaa.

• Kassamyyjä

Kun tyhmä ihminen pääsee rahan makuun lopputulos on karmeaa.

• konnalassa

-- Samanlaisten nyrkkikyllikkien kanssa olen joutunut tekemisiin , -- jos sitä liikettoimintaa alat tutkiin sillee ihan kääntämällä kivi kiveltä saattaa tulla vastaan totuus ,--tässä liiketoiminnassa on kaupattu rosvottua tavaraa , kavallettu roisisti veroja ja valtion tukiaisia ym konnuutta

• Sinisalo116

"on helposti päässyt rahasampoon kiinni" Johan vitsin murjaisit! Miksi et itse ryhdy elintarvikekauppiaaksi, kun se kerran on helppoa ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista? Voisit sitten näyttää esimerkkiä, miten henkilöstöä tulee kohdella. Saisit maakunnan parhaan henkilökunnan ja he pysyisivät sinun palveluksessasi hamaan tuomiopäivään! Ajattelepa sitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5219
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3430
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2822
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2618
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe