vain kauniit naiset saavat minut syttymään.
Mä valitsen aina ulkonäön mukaan
11
<50
Vastaukset
- sooooosexyyyy
En minäkään rumia miehiä edes vilkaise :)
- Silmänruokaa
Jaha.
- hyväresepti
Ulkonäkö ja korvien välissä muutakin kuin ilmaa.
- Layyle
Kappas minut sytyttää vain varakas /menestyvä mies . Heidän kanssaan voi kokea oikeaa onnea & rakkautta , se on elämää!
- pistepistepiste
Hahah :D Oisin just vastannut samoin. Ap on joku keskenkasvuinen pelle, joka ei saa kaunista naista kuin märissä päiväunissaan. Meni hermo. Ei sittenkään jaksa tätä pelleilyä enää senttiäkään :D) Kiitti ap, pelastit mun sunnuntain - ehkä koko elämän!!!
Minä olen aina valinnut puolueen mukaan, mutta nyt ei puolueellani ollut yhtään tuttua naamaa ehdolla.
Valitsin siis ehdokkaan, jota suosittelivat entinen kansanedustaja, entinen EU-parlamentaarikko ja nykyinen EU-parlamentaarikko.
Vaalihuoneistosta tultuamme innostuimme katsomaan kaikkien puolueiden mainostauluja.
Kuinkas sattuikaan: minun ääneni sai kaikkein komein mies!- kannukake
Pitää olla isot tissit kans
- Åäqa
Valitse vapaasti ja anna muidenkin valita yhtä vapaasti.
- valitseIhmeessä
kaunis nainen, jos olet komea mies. Niin nainenkin valitsee oman tasoisensa. Ei kaunista naista kuka tahansa sytytä.
- MerceDesss
Mun miehen pitää olla älykäs, etiketit hallitseva, 190 cm pitkä, varakas, ja haarovälin varustuksen tulee olla kookas.
- Niinhänvalitset
mutta siksi yksin kuljeskeletkin, kun ne kauniit naiset hakee itsensä tasoisia miehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1266410Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716243Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766205Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3444002Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482425Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42365Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311466- 131329
- 1871138
- 64970