vain kauniit naiset saavat minut syttymään.
Vastaukset 11
- sooooosexyyyy
En minäkään rumia miehiä edes vilkaise :)
- Silmänruokaa
Jaha.
- hyväresepti
Ulkonäkö ja korvien välissä muutakin kuin ilmaa.
- Layyle
Kappas minut sytyttää vain varakas /menestyvä mies . Heidän kanssaan voi kokea oikeaa onnea & rakkautta , se on elämää!
- pistepistepiste
Hahah :D Oisin just vastannut samoin. Ap on joku keskenkasvuinen pelle, joka ei saa kaunista naista kuin märissä päiväunissaan. Meni hermo. Ei sittenkään jaksa tätä pelleilyä enää senttiäkään :D) Kiitti ap, pelastit mun sunnuntain - ehkä koko elämän!!!
Minä olen aina valinnut puolueen mukaan, mutta nyt ei puolueellani ollut yhtään tuttua naamaa ehdolla.
Valitsin siis ehdokkaan, jota suosittelivat entinen kansanedustaja, entinen EU-parlamentaarikko ja nykyinen EU-parlamentaarikko.
Vaalihuoneistosta tultuamme innostuimme katsomaan kaikkien puolueiden mainostauluja.
Kuinkas sattuikaan: minun ääneni sai kaikkein komein mies!- kannukake
Pitää olla isot tissit kans
- Åäqa
Valitse vapaasti ja anna muidenkin valita yhtä vapaasti.
- valitseIhmeessä
kaunis nainen, jos olet komea mies. Niin nainenkin valitsee oman tasoisensa. Ei kaunista naista kuka tahansa sytytä.
- MerceDesss
Mun miehen pitää olla älykäs, etiketit hallitseva, 190 cm pitkä, varakas, ja haarovälin varustuksen tulee olla kookas.
- Niinhänvalitset
mutta siksi yksin kuljeskeletkin, kun ne kauniit naiset hakee itsensä tasoisia miehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201708- 80670
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43571