Anteeksi, anteeksi, anteeksi, anteeksi

epätoivoisena

Kuolleelta oloni tuntuukin.
Epätoivoisena viesteistä pyydän anteeksi.

11

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jospalaittaisit

viestinä ne anteeksipyynnöt, niin se keneltä pyydät anteeksi saa varmistuksen että juuri häneltä pyydät.

• pirumyy

pyydän jarkilta anteeksi että taas sinua loukkasin ja olen ollut tyhmä. minkä minä sille voin että olen pyörätuolissa ja en voi tehdä mitään mitä olen tehnyt. anna vielä kerran aneeksi.....

• JosOlikinMulle

SAAT. Ei tunteeni alkaneet viesteistä eivätkä niihin lopu. Sairaat aivot tekee outoja asioita, kaikilla.. No worries now (miten ikinä kirjoitetaankaan)

• sivullinenhuomioi

Sairaat aivot?

• miksmuutenpyytääanteeks

No jos kirjoittaa totuutta vasten jotain tai on osallinen johonkin ikäviin viesteihin, ei ihan tervekään sillä päätöksen hetkellä ehkä ollut, lähettäjä tai ideoija? Näitä sairaan mielen juttuja on täällä joka toinen

• anteeksimistäsiis

miksi omista viesteistä pitäis pyytää anteeksi jos pitää kontrollin yllä kirjottaessaan eikä loukkaa ketään???

• ootsäse

intomieli mies joka lankes joka naiseen ja nyt heräilee todellisuuteen mitä tuli tehtyä?

• toivotaanettet

tajunnu asioita liian myöhään.

• pistepistepiste

HYVÄ JOS TUNTUU KUOLLEELTA, KOHTA OLET SELLAINEN MYÖS OIKEASTI!!!!!!!!!!!

• melkoraisua

settiä pistit naisille menemään ja ehkä jossain kohti ois tietty voinu hetken harkita mut tehty mikä tehty, koita selvittää asia sille itelleen.

• kaiseniinon

et kukin tekee mitä tekee ja kantaa niistä teoista myös vastuun. mitä tohon muuta osais sanoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe