Kuolleelta oloni tuntuukin.
Epätoivoisena viesteistä pyydän anteeksi.
Anteeksi, anteeksi, anteeksi, anteeksi
11
<50
Vastaukset
- Jospalaittaisit
viestinä ne anteeksipyynnöt, niin se keneltä pyydät anteeksi saa varmistuksen että juuri häneltä pyydät.
- pirumyy
pyydän jarkilta anteeksi että taas sinua loukkasin ja olen ollut tyhmä. minkä minä sille voin että olen pyörätuolissa ja en voi tehdä mitään mitä olen tehnyt. anna vielä kerran aneeksi.....
- JosOlikinMulle
SAAT. Ei tunteeni alkaneet viesteistä eivätkä niihin lopu. Sairaat aivot tekee outoja asioita, kaikilla.. No worries now (miten ikinä kirjoitetaankaan)
- sivullinenhuomioi
Sairaat aivot?
- miksmuutenpyytääanteeks
No jos kirjoittaa totuutta vasten jotain tai on osallinen johonkin ikäviin viesteihin, ei ihan tervekään sillä päätöksen hetkellä ehkä ollut, lähettäjä tai ideoija? Näitä sairaan mielen juttuja on täällä joka toinen
- anteeksimistäsiis
miksi omista viesteistä pitäis pyytää anteeksi jos pitää kontrollin yllä kirjottaessaan eikä loukkaa ketään???
- ootsäse
intomieli mies joka lankes joka naiseen ja nyt heräilee todellisuuteen mitä tuli tehtyä?
- toivotaanettet
tajunnu asioita liian myöhään.
- pistepistepiste
HYVÄ JOS TUNTUU KUOLLEELTA, KOHTA OLET SELLAINEN MYÖS OIKEASTI!!!!!!!!!!!
- melkoraisua
settiä pistit naisille menemään ja ehkä jossain kohti ois tietty voinu hetken harkita mut tehty mikä tehty, koita selvittää asia sille itelleen.
- kaiseniinon
et kukin tekee mitä tekee ja kantaa niistä teoista myös vastuun. mitä tohon muuta osais sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928