On se yksinäisyys sitten ihan valinnaista miehillekkin. Menet vaan ulos ja tutustut muihin tai vaikka baarissa metsästät sitä yhdenillan juttua. Ihmisinä mies ja nainen ovat aikalailla samanlaisia ujouksineen ja siitä johtuvine yksinäisyyksineen
0Äänestä
ruma-läski
Valinta, just. Haluaisin tutustua ihmisiin, mutta kun saa kuulla olevansa ruma läski, melkein joka kerta, ei sitä valintaa uskalla enää edes tehdä. Nainen Uusimaa 28v.
0Äänestä
regina.rentsunen
Mie uon 85 ja stadissa nykyään, vaik enhän mie tänne soppeudu. Mut kyl mie mielelläni praataisin jonkhun nuarema kansa. Et pistä preiviä vaai...siis niinku vastaa tähän miulle.
Mikä lasketaan yksinäisyydeksi? Mä oon yksinäinen päivät, kun oon masentunut opiskelija ilman opintoja/työtä. Kaikki kaverit sekä poikaystävä ovat päivät töissä, mä makaan yksin himassa ja kärsin seuran puutteesta.
Olin minäkin aikoinani yliopistolla kirjoilla ja siis virallisesti "opiskelija", mutta en vain saanut mentyä yhdellekään luennolle vaikean masennuksen ja sosiaalisten tilanteiden pelon takia. Onhan noita nyt vaikka mitä syitä olla opiskelija ilman opintoja...
0Äänestä
yksinäinen-mies
Et ole yksinäinen.
0Äänestä
hhhaiiskukka
Kyllä. En kerro ikää. Sinä?
0Äänestä
Hel83
32. Turku
0Äänestä
deus
Moi. Asun myös Turussa. Voisin tarjota sinut kahville joku päivä, haluaisitko? Olen 29 v.
0Äänestä
mee1
N24, ulkomaat
0Äänestä
varsinkin
Pk-seutu 53
0Äänestä
IkinenköSinkku
Ikisinkku 63 Helsinki :(
0Äänestä
sadepisara81
Kuopio 34v.
0Äänestä
tyttönenyksinäinen
23 ja Helsinki
0Äänestä
khygrd
Moikka! Millaiseen ihmiseen haluaisit tutustua? :) Itse olen mukava 30v mies Helsingistä. En etsi mitään suhdetta tällä hetkellä, vaan ihan oikeasti ystävää, jonka kanssa voisi jakaa ajatuksia.
0Äänestä
vpc
Keski-Suomi ja 24
0Äänestä
kipeäsydän
Lappi, 21v.
0Äänestä
sadsadas
moi rakas <3 oon melkee saman ikäinen tutustutaan?
0Äänestä
civicco
31 ja Pohjois-Pohjanmaa
0Äänestä
lillerö
Raamattuvyöhyke, ikää 26v ja joo olis seksiseuraa varmasti tarjolla mutta...
0Äänestä
mixkysyt
Espoo ja 36v.
0Äänestä
jyskk
Pirkanmaa, 21
0Äänestä
yksi87
Helsinki 28v. Onko muita täältä?
0Äänestä
jonninmoinen
Tääl ois 36v mies niin ikään helsingistä. Kiinnostasko tutustuu?
0Äänestä
jhbjgv
30v mies täällä myös. Ja tosiaan ihan ystäväseuraa etsin. Ihmistä jonka kanssa voisi jakaa ajatuksia jne. :)
Mielelläni juttelisin tyttöjen kans! Nimimerkin alta löytyy yhteystiedot..Rohkiasti vain jutulle:)
0Äänestä
4201
Pohjois-suomi, 30v. (Ei yksinäisyys ole naisellakaan oma valinta, mä olen yksinäinen koska en ole yhtään pitempiaikaista ystävyyssuhdetta onnistunut solmimaan. Kouluaikaiset kaverit katosi samantien kun opiskeluit loppuivat eivätkä ne ystävyysuhteet olleet edes hyviä. Mies on päivät töissä tai juoksee omissa menoissaan. Omasta suvusta nyt en ala edes puhumaan..)
0Äänestä
EtTiedäYksinäisyydestäMt
" mä olen yksinäinen koska bla bla" "Mies on päivät töissä tai bla bla"
Just. Mistä teitä wannabe-yksinäisiä naisia oikein sikiää?
23, ihan yksin en ole kun on mulla joitain kavereita mutta niitä tulee nähtyä vain muutaman kuukauden välein ja koulussa on pelkkiä moikkaustuttuja.. :/
Vastaukset 95
Vanhimmat
miksi kysyt asiaa jonka jo tiedät eili ei ole :( terveisin mies18.
Pääkaupunkiseudulta ikäni on 54.
Itä-Suomi, 32v.
Naiselle yksinäisyys on sitä että kukaan ei soita koko päivänä.
Niinpä...olishan se kiva edes jutella jollekin.
niinhän sitä luullaan, en viitsisi alkaa saarnaamaan tässä, mutta pojat, kasvakaa!
Hki, 35v.
Tää on taas tälläinen ihme provo, joka koittaa väittää että yksnäisiä naisia ei ole tai että naisten yksinäisyys ei ole "todellista/aitoa".
Tavallaan koska nainen saa aina seuraa halutessaan. Naiselle yksinäisyys on valinta kun taas miehelle se voi olla pakkko olla aina yksin.
Miten se on naiselle valinta? Jos saisin itse valita, minulla totta kai olisi paljon läheisiä ystäviä ja ehkä hyvä mies. Valitettavasti näin ei ole.
Yhden illan jutut eivät poista yksinäisyyttä.
Älä yleistä.
Naiselle valinta, miehelle ei, just joo,
Miehien omaa kuvitelmaa.... ei todellakaan ole oma valinta.
On se yksinäisyys sitten ihan valinnaista miehillekkin. Menet vaan ulos ja tutustut muihin tai vaikka baarissa metsästät sitä yhdenillan juttua. Ihmisinä mies ja nainen ovat aikalailla samanlaisia ujouksineen ja siitä johtuvine yksinäisyyksineen
Valinta, just. Haluaisin tutustua ihmisiin, mutta kun saa kuulla olevansa ruma läski, melkein joka kerta, ei sitä valintaa uskalla enää edes tehdä.
Nainen Uusimaa 28v.
Mie uon 85 ja stadissa nykyään, vaik enhän mie tänne soppeudu. Mut kyl mie mielelläni praataisin jonkhun nuarema kansa. Et pistä preiviä vaai...siis niinku vastaa tähän miulle.
Joensuu, 34
Helsinki 36
Keski-Suomi, 26
Pirkanmaa ja 36
Itä-Suomi, 20
41 Kuopio
Mikä lasketaan yksinäisyydeksi? Mä oon yksinäinen päivät, kun oon masentunut opiskelija ilman opintoja/työtä. Kaikki kaverit sekä poikaystävä ovat päivät töissä, mä makaan yksin himassa ja kärsin seuran puutteesta.
"opiskelija ilman opintoja" ?
Miten... ? *Katsoo lausetta ja koittaa koota järkeenkäyvän kuvan mielessään*
MITEN V*TUSSA TOLLANE ON EDES MAHDOLLISTA?!
Lintsaan 24/7
Ai, oke...
Olin minäkin aikoinani yliopistolla kirjoilla ja siis virallisesti "opiskelija", mutta en vain saanut mentyä yhdellekään luennolle vaikean masennuksen ja sosiaalisten tilanteiden pelon takia. Onhan noita nyt vaikka mitä syitä olla opiskelija ilman opintoja...
Et ole yksinäinen.
Kyllä. En kerro ikää. Sinä?
32. Turku
Moi. Asun myös Turussa. Voisin tarjota sinut kahville joku päivä, haluaisitko? Olen 29 v.
N24, ulkomaat
Pk-seutu 53
Ikisinkku 63 Helsinki :(
Kuopio 34v.
23 ja Helsinki
Moikka! Millaiseen ihmiseen haluaisit tutustua? :) Itse olen mukava 30v mies Helsingistä. En etsi mitään suhdetta tällä hetkellä, vaan ihan oikeasti ystävää, jonka kanssa voisi jakaa ajatuksia.
Keski-Suomi ja 24
Lappi, 21v.
moi rakas <3 oon melkee saman ikäinen tutustutaan?
31 ja Pohjois-Pohjanmaa
Raamattuvyöhyke, ikää 26v ja joo olis seksiseuraa varmasti tarjolla mutta...
Espoo ja 36v.
Pirkanmaa, 21
Helsinki 28v. Onko muita täältä?
Tääl ois 36v mies niin ikään helsingistä. Kiinnostasko tutustuu?
30v mies täällä myös. Ja tosiaan ihan ystäväseuraa etsin. Ihmistä jonka kanssa voisi jakaa ajatuksia jne. :)
Keski-Suomesta, 26-vuotias.
Mielelläni juttelisin tyttöjen kans!
Nimimerkin alta löytyy yhteystiedot..Rohkiasti vain jutulle:)
Pohjois-suomi, 30v.
(Ei yksinäisyys ole naisellakaan oma valinta, mä olen yksinäinen koska en ole yhtään pitempiaikaista ystävyyssuhdetta onnistunut solmimaan. Kouluaikaiset kaverit katosi samantien kun opiskeluit loppuivat eivätkä ne ystävyysuhteet olleet edes hyviä. Mies on päivät töissä tai juoksee omissa menoissaan. Omasta suvusta nyt en ala edes puhumaan..)
" mä olen yksinäinen koska bla bla"
"Mies on päivät töissä tai bla bla"
Just. Mistä teitä wannabe-yksinäisiä naisia oikein sikiää?
oletko kohtalon tovereita? Mies on kotona opiskelee paljon ja ystävät jääneet.
Itä-Suomi 24-v
Yksinäinen nainen = https://fi.wikipedia.org/wiki/Oksymoron
37, Helsinki.
Tää on taas tätä.
Ei ole olemassa yksinäisiä naisia, on vain YKSINÄISTYNEITÄ (=omasta halusta yksinolon valitsevia) naisia.
43v mies ja Kainuu
Hämeenlinna ja 18
Moi. Olen 18 ja Turusta. Haluaisitko jutella?
Missä?
Onko sulla kik?
On joo mut en viittis sitä tänne kaikkien nähtäväks laittaa
mun kik: aivanyksin, laita viestii :)
Eemmä tiä uskallanko.. :D
laita vaan joo! :) oon ihan kiva.. ja yksinäinen
18-vuotias Satakunnasta
<3 sää merkitset niin paljon
Etelä-Savo, nainen 22 v.
Oulu 25
Kyllä ja vanha olen
Uusikaupunki 56v
Turku 32v
Satakunta 49v
Kokkola, 19
Kaipaatko mies-seuraa?
Sattuis oleen lähiseudulta 30 mies kaveria vailla.
Sitähän voi sitten miettiä, et mitä tehtäis..
Hei! Mäkin oon kpohjanmaan alueelta kaivaten uusia tuttavuuksia.
No laitatko meiliä....Haluaisin kuulla sinusta enemmän. Kerro vähän itsestäsi ja mielellään enemmänkin:)
msinkku at gmail com
27 kainuu
Minä oon yksinäinen nainen jolla skitsofrenia.
Syötkö lihottavia lääkkeitä?
26 Lappeenranta
57 ja Turku
varsinais-suomi, 28v.
23 oulu
well, this is desperate
Nainen 39v Kanta-häme
Voinko kysyä mikä tämän tarkoitus on, ilmoittaa että kyllä ollaan paikalla ja sitten perään ikä paikkukunta?
Ja sitten miehet yrittää saada niihin yhteyttä, mutta naiset ei enää vastaakaan takas
24 ja Häme
21, Itä-Uusimaa.
22v Oulu
Nainen, 56 v. Uusikaupunki
https://instagram.com/p/86KlTCqfns/ menkää likee
26, tampere
16-vuotias Ruskolta, Turun seudulta
28 ja Mikkeli.
23, ihan yksin en ole kun on mulla joitain kavereita mutta niitä tulee nähtyä vain muutaman kuukauden välein ja koulussa on pelkkiä moikkaustuttuja.. :/