Hei,
Kyselisin kokemuksia parketin hiotuttamisesta ja lakkaamisesta. Oliko lopputulos mielestänne toivotunlainen ja hintansa arvoinen?
Olen muuttamassa 60-l rakennettuun kerrostaloasuntoon, jonka lattiat ovat tammiparkettia. Koska parketin on asentanut aikoinaan jo myyjää aikaisempi asukas, sen kunnosta on vain silmämääräisiä havaintoja. Parketti näyttää siltä, että sitä ei ole aikaisemmin hiottu ja sen alla on jonkinlainen eriste (ei siis ole liimattu lattiaan).
Lattiassa ei ole mitään suurempia naarmuja, läikkiä tms., mutta sellainen vähän tummunut ja kulahtanut se on. Pinnassa on todennäköisesti jonkinlaista vahaa lakan päällä ja se näyttää vähän samealta.
Päätös kunnostamisesta tai siitä luopumisesta pitäisi tehdä etukäteen, koska remonttiin on aikaa ennen muuttoa vain noin reilu viikko.
Kokemuksia parketin hiomisesta?
Lattialiisa
0
87
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693