Virkeänä ok viikonlopusta/OK-kenraali

OK-kenraali

Nyt on levätty(hästens) taas alkaa vastuullinen työviikko(Toimisto). lauantaina otettiin vaan konua(Bastard), rotulemmikki (pystykoira) ei haukahdellut vaan rauhassa saatiin olla. lauantaina saunominen (Iki) ja takanloimussa A makkaraa(Kabanussi) takan(Nunna) äärellä. Vaimo(Thai) käpertyi kainalon ja kehui taas kuinka miehinen olen. Mites kassulla, silmät punaisena kelaan, jollakin on saatava päivä käyntiin- siis karjalaa koneeseen..totta jätit yhden pullon että saa herätessään ottaa ennenkuin valtsu aukeaa ysilt!.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain_yksi_oikein

      eli se Kabanussi, jonka ostit 30% alennuksella Alepasta.

      • kommentaattori-

        Sitä mielipuolta nuista "miehistä" jotka eivät muuten saa lintua kun ostamalla tuollaisen tuontivaimokkeen. Esimerkiksi juurikin vaikka nämä Thaimaasta tuotetut. Muita ostovaimokkeita ei taida juuri ollakaan. Harjoitelleet sensuaalieloa ensimmäiset 40 vuotta Kyllikki Nyrkin ja Barbara Pumppasen kanssa. Jotain on siis pahasti vialla noissa ostajissa. Mutta kun muuten ei saa niin ei saa. Jotenkin käy sääliksi nuo. Etenkin noiden Thaimaasta tuotettujen kohtalo. Lapsenkasvoiset ja -vartaloiset "pikkutytöt" joutuvat antamaan parastaan tuollaisille "miehille". Päässee ao. tyypit tuntemaan olevansa isompiakin kun survovat pikku piliänsä noihin lapsivaimoihinsa.


    • OK-kenraali

      Kyllä ollaan saatu muutakin kun omaa nyrkkiä läpi koko elämän..thai saattuu vaan olemaan uskollisempi ja kaiken puolin suloisempi...suomi tytöllä kun alkaa kilot kertyä vanhemmiten ja asiaa ei auta liiallinen sidukan naukkailu...

      • huvittavia_pareja

        Juntinnäköinen Suomipoika verkkareissaan läskimahoineen, tuulipusakka päällä vie vanhalla Corollalla pientä thaikkuaan halpahalleihin ostoksille. Kyllä siinä rakkauden molemminpuolisen roihun näkee joo kauas.


    • kämmenetsavessa

      Leiki sinä sen ladypoikasi kanssa, "korpraali", naisen kanssa sinusta ei mihinkään ole poikarakastaja....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe