Lastenhoitaja pääkaupunkiseudulle

emilia19961

HEi!
Helsingin/Espoon/vantaan/Kirkkonummen/Keravan alueella asuvat vanhemmat. Olen 18 vuoden ikäinen lähihoitajajaksi opiskeleva tyttö Helsingistä. Kaipaisin pientä lisätienestiä ja koska rakastan lapsia haluaisin toimia heidän parissa. Aion myös opiskeluissa suunnata lasten- ja nuortenpuolelle. Minulla on asenne ja käytöstavat kohdallaan, en myöskään polta enkä juo eikä muutkaan päihteet kiinnosta minua. Vastuullisuutta löytyy, sekä sosiaalisuutta. Lapsen kanssa toimiessa pyrin pääsemään lapsen tasolle, sekä ymmärtämään tätä tilanteessa kuin tilanteessa.Pyrin toimimaan lasten kanssa heidän ehdoillaan luoden kumminkin turvallisen ympäristön myös säilyttämällä yhteiset säännöt jotka sovittu vanhempien kanssa. Kokemusta löytyy tällä hetkellä lapsista iältään: 1kk-12v joten yösyötöt ja vaipanvaihdot onnistuu, myös eläinten kanssa tulen toimeen. lasten hakeminen esim. tarhasta julkisillakin liikkuen onnistuu. Työharjoittelut kokemusta löytyy päiväkodista x4 ,ekaluokasta ja tokaluokasta. Kotityöt onnistuu myös kuten, pyykinpesu,ruuanlaitto yms. ja puuhailu lasten kanssa esimerkiksi. askartelemalla tai leipomalla.olen myös hoitanut lapsia joilla erityistarpeita.Kissoista,koirista ja marsuista myös kokemusta. Olen myös päksy Ry:llä lastenhoitajana satunnaisesti ollut syksystä 2013->.Puhun myös englantia. rikosrekisteriote löytyy myös. Palkkatoive: 8€/h matkakulut ja yöstä voidaan sopia könttäsumma.ajokortti löytyy. Suosituksia löytyy muutama.
Lisäkysymykset saa esittää:
[email protected]

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
        Maailman menoa
        87
        6042
      2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
        Maailman menoa
        328
        5240
      3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
        Ikävä
        20
        2668
      4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
        Maailman menoa
        51
        2615
      5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
        Maailman menoa
        84
        1865
      6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
        Maailman menoa
        104
        1682
      7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
        Ikävä
        112
        1546
      8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
        Ikävä
        17
        1521
      9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
        Kemijärvi
        121
        1430
      10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
        Ikävä
        133
        1393
      Aihe