Mun luo kuin mulla sun luo. Musta tuntuu, että halkeen, ku haluaisin sun lähelle. Ihan kuin olisit jotenkin läsnä enemmän. Mä toivon, että sä oot tekemässä jotain uutta liikettä... Please.. Epätietoisuutta liikaa tänään
onko sulla yhtä kova palo
22
<50
Vastaukset
- pistepistepiste
OON VÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYT!!!!!!!!!!!!!!!!! ENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Nvdvnvscvgf
Tämän takia sinua rakastan. Tunnustukseni tehty.
- sanavarastossasipuute
Älä jankuta.
- Ihanalle-naiselle
Kyllä on ihana naiseni:)
- elluhalloB
VIIKON PARAS PISTEPISTEPISTE.HAHAHAAAAAA.KIVA LÄHTEE ULOS TÄMÄN JÄLKEEN.
- Pusspuss
Olen ajatellut, että täällä uppoaa helposti "mukatietoisuuteen", että täällä "hän" olisi. On tavallaan harhainen siitä asiasta. Sitten kun miettii, miten pieni todennäköisyys se olisi, niin tasaantuu. Saman nimisiäkin on paljon, jos ei aivan harvinainen nimi ole. Tää on vähän kuin sokkoleikkiä ja virtuaalipusuttelua jonkun saman oloisen kanssa. ;)
- hukkaanheitettyäaikaa
Niin ja kuukaudesta toiseen tappelee jonkun kanssa täällä, kun kuvittelee tunnistaneensa. Miten turhaa touhua koko palsta.
- polttaa_polttaa
Nyt kyllä huumorilla, mutta lainaan Elvistä, vaikka mies on mielessäni:
https://www.youtube.com/watch?v=DcJac6OykfM- Ihanalle-naiselle
kyllä polttaa;))
- polttaa_polttaa
Ihanalle-naiselle kirjoitti:
kyllä polttaa;))
Liekehtii, tähti kohtalon, liekehtii ;)
- vähänpettynyt
polttaa_polttaa kirjoitti:
Liekehtii, tähti kohtalon, liekehtii ;)
Ei näkynyt tähteä missään, haluatko vältellä minua vaikka toivoit vielä näkeväsi!
- Ja-ajattelee-sinua
vähänpettynyt kirjoitti:
Ei näkynyt tähteä missään, haluatko vältellä minua vaikka toivoit vielä näkeväsi!
ehkä hän tuijottaa iltatähteä mietteissään...
- Ihanalle-naiselle
Ja-ajattelee-sinua kirjoitti:
ehkä hän tuijottaa iltatähteä mietteissään...
Tänne mun tähteni äkkiä;)
- sa-ajatteleesua
Oot Kokoajan mielessäni....
- vaiko-oikea-sellainen
olisinkohan sinun palstarakas... ;D
Pusss...
- minäpalan
Palo on kova. En edes pysty nukkumaan kunnolla. Haluan, että sinä ja vain sinä olet siinä vierelläni. Muita en kaipaa. n->m
- suuntaonparempaanpäin
Olen tulossa kohti sua.
- Tiedätsen
Jos olisit hän, niin halkeaisit.
- Ihanalle-naiselle
Niin halkeankin;)
- Tiedätsen
Homosteleen en ala.
- est_est_est
kyllä kyllä kyllä
- kuumaa_huumaa
kyllä on kova kaipuu! N>M
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666