onko sulla yhtä kova palo

damnyoubabe

Mun luo kuin mulla sun luo. Musta tuntuu, että halkeen, ku haluaisin sun lähelle. Ihan kuin olisit jotenkin läsnä enemmän. Mä toivon, että sä oot tekemässä jotain uutta liikettä... Please.. Epätietoisuutta liikaa tänään

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pistepistepiste

OON VÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYTSEKAISINVÄSYNYT!!!!!!!!!!!!!!!!! ENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAAENJAKSATÄTÄPASKAAPASKAAPASKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖTAPAITSESIYMMÄRRÄTKÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Nvdvnvscvgf

Tämän takia sinua rakastan. Tunnustukseni tehty.

• sanavarastossasipuute

Älä jankuta.

• Ihanalle-naiselle

Kyllä on ihana naiseni:)

• elluhalloB

VIIKON PARAS PISTEPISTEPISTE.HAHAHAAAAAA.KIVA LÄHTEE ULOS TÄMÄN JÄLKEEN.

• Pusspuss

Olen ajatellut, että täällä uppoaa helposti "mukatietoisuuteen", että täällä "hän" olisi. On tavallaan harhainen siitä asiasta. Sitten kun miettii, miten pieni todennäköisyys se olisi, niin tasaantuu. Saman nimisiäkin on paljon, jos ei aivan harvinainen nimi ole. Tää on vähän kuin sokkoleikkiä ja virtuaalipusuttelua jonkun saman oloisen kanssa. ;)

• hukkaanheitettyäaikaa

Niin ja kuukaudesta toiseen tappelee jonkun kanssa täällä, kun kuvittelee tunnistaneensa. Miten turhaa touhua koko palsta.

• polttaa_polttaa
      • Ihanalle-naiselle

kyllä polttaa;))

• polttaa_polttaa
        Ihanalle-naiselle kirjoitti:

kyllä polttaa;))

Liekehtii, tähti kohtalon, liekehtii ;)

• vähänpettynyt
        polttaa_polttaa kirjoitti:

Liekehtii, tähti kohtalon, liekehtii ;)

Ei näkynyt tähteä missään, haluatko vältellä minua vaikka toivoit vielä näkeväsi!

• Ja-ajattelee-sinua
        vähänpettynyt kirjoitti:

Ei näkynyt tähteä missään, haluatko vältellä minua vaikka toivoit vielä näkeväsi!

ehkä hän tuijottaa iltatähteä mietteissään...

• Ihanalle-naiselle
        Ja-ajattelee-sinua kirjoitti:

ehkä hän tuijottaa iltatähteä mietteissään...

Tänne mun tähteni äkkiä;)

• sa-ajatteleesua

Oot Kokoajan mielessäni....

• vaiko-oikea-sellainen

olisinkohan sinun palstarakas... ;D
        Pusss...

• minäpalan

Palo on kova. En edes pysty nukkumaan kunnolla. Haluan, että sinä ja vain sinä olet siinä vierelläni. Muita en kaipaa. n->m

• suuntaonparempaanpäin

Olen tulossa kohti sua.

• Tiedätsen

Jos olisit hän, niin halkeaisit.

• Ihanalle-naiselle

Niin halkeankin;)

• Tiedätsen

Homosteleen en ala.

• est_est_est

kyllä kyllä kyllä

• kuumaa_huumaa

kyllä on kova kaipuu! N>M

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1020
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe