Sovin sosiaalihuollon kanssa terveydentilani aktivoinnista kun muutakaan järkevää ei ole. Samalla leikatut tuet palautettiin täysmääräiseksi. Sain juuri lapun Kelalta ja soskulta tuista ja sijoitin siitä alle 6e kepuhamppariin. Sain vanhan löysän majoneesilöllön. Reilua sairaan kohteluako?
aktivointi ja tuet
sairaalaanko
2
<50
Vastaukset
- hamppari_l
Kävit siis purilaisbaarissa jonne sosiaalihuolto oli nähtävästi jo ilmoittanut siitä, että sinua on tarve aktivoida. Nyt sitten pyrit ko. paikkaan töihin koska osaat tehdä vähemmän löllön hampparin, tai alat tehdä omat hampparisi kotona, mikä sekin on parempi kuin käydä syömässä löllöjä hamppareita!
- mikko9v
Itse tehdyt hampparit ovat halvempia. Hampparibaari kun luulee tietävänsä rahojeni alkuperän. Sosiaalihuollosta saadut rahat kuuluvat äidilleni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad741290- 43921
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584