Mitä fantasioit?

badsurprise

Millaisia fantasioita teillä on seksin suhteen ja otteko saanu toteutettua yhtään fantasiaanne?
Itselläni viimeisin toteutettu fantasia on, et kaveri nussi vaimoani, kun vaimolla oli silmät sidottuna ja kädet kiinnitettynä sängyn päätyyn. Ollaan vaimon kanssa muutenkin harrastettu sidontaleikkejä ja olen saanut vapaasti puuhastella. Juttelin kaverin kanssa asiasta kerran saunoessa. Ensin ei ollut suostuvainen, mutta muutaman juttelukerran jälkeen suostui. Kaveri on isokaluinen ja poikamies. Olin usein fantasioinut asiasta ja joskus jopa kertonut vaimolle asiasta sidonta leikeissämme ja samalla työntänyt isoa dildoa vaimon pilluun. Vaimo silminnähden kiihoittui asiasta ja sanoi jopa kerran, et vois olla kokemus. Kuitenkin, kun kaveri tuli paikalle ja tuli se vaihe, et siirtyi paikalleni sidontaleikissä. Vaimo selkeästi vaistosi jotain ja siinä vaiheessa kun kaveri alkoi työntää isoa kaluaan vaimoni pilluun, vaimo jäykistyi ja kysyi " mitä sä työnnät mun sisään ?". Vastasin et uutta dildoa. Kaveri työntyi syvemmälle ja vaimo hetkenpäästä sai melkoisen orgasmin. Lopulta asian selvittyä vaimolle, kaveri sai lähdöt ja vaimon kanssa jouduin joksikin aikaa eroon. Vaimo oli tosi vihainen, kun en ollut suunnitelmastani mitään sanonut. Nyt myöhemmin, kun on keskustelu ja sovittu voin ehkä joskus toteuttaa fantasian uudestaan. Vaimosta se kuitenkin oli tuntunut tosi hyvältä.

28

2515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • addfghhj

      Joopa joo työnnä feikki vappupilli perseeseen ja vihellä keksi parempi juttu

    • yhtään

      Ainoa toteutumaton haaveeni on täysin alistumishaluinen nainen. Haluaisin kokea mitä hän tekee/keksii kun en suostu/halua alistaa.

    • Persläpi22

      Fantasioin siitä että vaimo kärventäisi pallini Kosanilla

    • ddrgu

      Ja minä että painut saunan taakse ja lopetat ittes

    • N27

      Nyt muistin miksi en ole käynyt tätä suomi24 keskustelusivua lukemassa. Älykästä kommentointia! Tuo vieras panee vaimoa taitaa olla aika yleinen fantasia... ei mua haittais! :)

    • ukkelix2015

      Niin - se on hassua, että nettifoorumit ovat vanhoja keksintöjä ja luulisi porukan jättävän törtöt kommentit huomioimatta.

      Itsellänikin on tuollainen fantasia, jonka en usko toteutuvan koskaan. Vaimoni on hyvin konservatiivinen.

    • toisen-parin-kanssa

      Meillä vaimoni kanssa on yhteinen fantasia, jota käymme usein läpi harrastaessamme ihanehtimista. Kuvittelemme, että meillä olisi koko elämän ajan sama hyvä ystäväpariskunta, jonka kanssa harrastaisimme heteroseksiä samassa huoneessa. Katsoisimme toisiamme, miten oma rakas saa nautintoa toisen kanssa. Tapaisimme usein viikolla ja pitkänä viikonloppuna olisimme yötäkin tai he meillä. Seksi ei olisi ainoa, mitä harrastaisimme, vaan se olisi luonnollinen osa syvää ystävyyttämme, ihan samoin kuin avioliitossakin.

      Vain joskus olisimme vieraan kanssa erillämme, esimerkiksi risteilyllä, kun toiset olisivat viettämässä kämpillä yhdyntäviikonloppua, tai jos saunan pukuhuoneessa ei olisi riittävästi tilaa, käytäisi siellä vuorotellen harrastamassa suloisuuksia toisen puolison kanssa.

      Emme etsisi vaihtelua vaan pysyvyyttä, ja olisimme täysin varautuneita että seksi kokisi samoja muutoksia kuin liitossakin. Se voisi aikaa myöten vähetäkin, mutta aina sitä riittäisi jonkinverran herttailuun.

      • Meillä samanlaiset haavepuheet. Mutta puheeksi ovat jääneet. Mies haaveilee siitä, että mua polkisi useampi ja pilluni pursuaisi vieraiden miesten spermasta. Olisi liukkaat, joihin miesporukka pääsisi aina uusille liukkaille. Mulla lisäksi haaveena saada takaapäin pannessa ottaa suihin toiselta. Myös se, että moni mies hoitelee mua ja roiskii spermojan mun päälle osan pannessa mua.

        Miehen mielestä hyvä tavara ei kulutusta pelkää ja siitä riittää jaettavaa iloa monelle. Haavpuheissa yleensä viidestä kuuteen miestä. Mutta samalla haluaa pitää pilluuni yksinoikeuden. Joten puheet jatkuvat.


    • ffgghyu

      Saatana mitä pellejä nää sivut täynnä ollaan kun teinipentuja hahaa

      • uthrk

        Totta kai se keljuttaa, jos ei saa seksistä irti, mitä jotkut saavat. Kettukin, kun ei ulottunut pihlajanmarjoihin, sanoi, että happamiahan ne olisivat olleetkin.


    • Mies26v

      Panna vähän päälle viiskymppistä naista. Tähän mennessä olen saanut vain nelikymppiseltä.

      • Mies26v

        Toinen fantasiani on se että tuo löylykauhamies ampuis aivonsa pellolle.


    • kenttämies35

      Minä fantasioin siitä että parisuhteessa olisi kolmas osapuoli, mies. Voisin mennä tämän miehen kanssa miesten kesken vaikka kalastamaan, ja sitten illan tullen menisimme naimaan vaimoani yhteistuumin, tai vuorotellen. Siten että se olisi kaikille ok tietysti. Tietysti tämä kolmas osapuoli olisi suhteessamme vain satunnaisesti, ilman omistushalua tms. Välillä voitaisiin tehdä pelkkiä kalareissuja, jopa ilman vaimoakin. Välillä taas vaikka saunailta, ja vaimon kanssa peuhaaminen.

      Parasta olisi myös, jos vaimoni käyttäisi pillereitä, niin ei tarvitsisi kortsua. Mieltäni myös kiehtoisi, jos vierasmies yrittäisi samalla näennäisesti tehdä vaimoani raskaaksi. Siis vaikka tietäisimme kaikki, ettei se ole pillereiden takia mahdollista, niin yrittäminen ja elkeet voisi olla siitä huolimatta raskaushakuiset. Sekä miehellä että vaimolla. Esim spermojen jättäminen yön ajaksi pilluun. Sitten mies voisi nostaa sisäänlaukeamisen jälkeen vaimoni lantion ylös, niin että sperma valuu yhä syvemmälle vaimoni sisään. Tai vaimoni voisi nostaa jalkansa sängyn päädyn reunaan, ja olla siinä asennossa jonkin aikaa, ja kiherrellä että nyt menee siemenet syvään, mahdanko tulla raskaaksi.

      Tähän fantasiaan todennäköisesti jäisi niin pahasti koukkuun, sekä itse että vaimoni, ettemme uskalla sitä toteuttaa. Tiedä mitä siitä seuraa...

      • kalastajat

        Onko vaimollasi sama fantasia, vai onko tuo pelkästään omasi? Meinaan vaan että kalareissut, saunottelut kesämökillä ja hauen loimuttamiset nuotiolla olisi ihan mukavaa hommaa noin ihan kaveripohjaltakin ilman vaimoasi. Ihmettelen jos joku ei alkaisi kaveriksesi vaikka ei vaimosi olisi mukana kuin silloin tällöin. Tämä nyt ei sinua auta tippaakaan, mutta tuossa vuonna 96 kaverin tyttöystävää tuli pidettyä hyvänä kalareissulla. Nainen oli minun ja parin muun kaverin kanssa kalassa koska hän halusi kokeilla kalastamista, ja tämä kaveri taas oli sellainen jota ei kalastus kiinnostanut. Aamuyöstä kun meidän muut kaverit nukkuivat, me lähdimme vielä auringon noustua järvelle. Kun olimme noin puolentoista kilometrin päässä erään saaren liepeillä, siinä virvelöidessä alkoi kuumottamaan kumpaakin ja hänen ehdotuksestaan menimme siihen saareen ja nainen painoi housut alas ja temput tehtiin. Hyvä mieli oli molemmilla sen jälkeen. Ei se ollut ihastumista, kun en häntä sillä tavalla ollut koskaan ajatellut, eikä hänkään minua. Se oli vain jotain alkukesän hyrräämistä ja jännäämistä. Jotenkin siellä on aina sellainen turvallinen ja rauhallinen olo, kun lähimpään sivistykseen on matkaa melkein 20 kilometriä ja vaikka hyvä kalajärvi onkin, se on sen verran iso ettei siellä ihmisiä tule vastaan. Ehkä siinä tuli sitten vapauduttua sen verran että näin pääsi tapahtumaan. Muutaman kerran senkin jälkeen käytiin kalassa, mutta ei tullut tilaisuutta, eikä varsinaisesti mitään odotuksiakaan siitä että olisimme tehneet saman.


      • aviomiesq26

        Kokeilkaa suoraan yhdyntää ilman edhkäisyä.


    • Xxxxxxxx0

      Fantasioin että vielä jonakin päivänä panen äitiäni.
      P15

      • Inssiii

        Minäkin voin panna äitiäsi.


    • fantasiointia

      Yksi fantasiani on harrastaa seksiä ulkona. Kääntyä maantieltä johonkin sivutielle metsään ja naida siellä alasti. Yksin olen tämän toteuttanutkin, mutta naisen kanssa en vielä, suunnitelmissa kyllä on.

      Samaan asiaan liittyen haluaisin naida siten, että joku katselee. Osittain tämä on toteutunutkin. Ollaan nussittu kaupungissa avoimen ikkunan edessä. Myös useammankin kerran samassa huoneessa, jossa yökylässä oleva ystävä nukkuu (tai mistäs minä tiedän ;). Mutta ihan vierestä ei ole kukaan seurannut, se olisi kyllä mahtavaa.

      Yksi fantasia oli myös, että tyttöystävä kuvaisi masturbointiaan ja lähettäisi videon, se onkin jo toteutunut. Ei mennyt montaa sekuntia kun tulin työpaikan vessassa. :)

    • 665574

      Tavata luotettava siisti suht saman ikäinen pari nainen miehensä kanssa jotka kaipaavat suhteeseensa piristystä. Rouvat kyllä haluaa.

    • 5657

      Eronnut 50 naapuri kävi viikonloppuna painamassa vaimoa 60 paljaalla ja menin liukkaille heti perään 60vm.

    • Mun paras fantasia on että mua reilusti vanhempi mies painaisi paksun elimensä suuhuni ja laukeaisi kurkkuuni. Semmonen puutteessa elävä vanha ukkomies joka tarttis salaista paineenpoistajaa vakituiseen. Voisimme tehdä vaikka mökillä puita tai tehdä remonttihommia jne.

    • Vaimonionlutka

      Isoimpia fantasioitani on ollut että vaimo huoraisi ja tämä toteutui vajaa viikko sitten. Oli työreissulla vietellyt työkaverinsa ja tuli kotiin spermat pillussa. Sai multa vielä kahdet satsit lisää välittömästi sekä pitkin viikonloppua oli pelkkää kiimailua. Lisää kuulemma tiedossa :)

    • Anonyymi

      Minulla vaimolla oli fantasia ettäsidon puuhun ja vedän housut alas janain rajusti. Heiluttelin käsirautoja kun tulin töistä, vaimo hyppäsi kaulaan nytkö saan. Menimme vaaramaisemaan oli kuuma päivä katseltiin ympärille napsautin käsiraudat ja housut alas pillu lotisi heti kun aloin naimaan vaimo äänteli ja huus kun teki hyvää yritin pitkittää kun itselläkin teki hyvää vaimo sai orgun meinas polvet pettää kun tulin sisään lastin kanssa kuiski minua pannaan minua pannaan. Katselin avaimia voi vittu sanoin muijalle ne jäi autoon, Vaimo kiroili no käy äkkiä hakemassa. Kun tulin vaaran kvetta kuulin puhetta, Kenen nainen se täällä kaksi miestä jututti, voi mikä pylly ja toinen hieroi, älkää miheni tulee kohta, ei täällä ketään näy. Laskivat housut ja kopeloivat täällähän on spermat sisässä, älkää oikeasti mies runkkasi sormilla vaimo yritti kiemurrella, aivan tosi toinen runkkasi kalua tuli taakse ei kai se lisä haittaa Eiii mies piti lantiosta kiinni ja pani kunnolla, huomasin että vaimo pyllistää kalua kohti otin kaluni käteen vetelin hiljaa, vaimo alkoi vikistä mies sanoi taitaa tehdä hyvää, vaimo nyökkäri , toinen meni eteen ja laittoi kalun vaimon suuhun vaimon pää itsestään nai kalua välillä kako kun meni syvälle . Mies laukesi takaa toinen meni tilalle, hitto tämä on täynnä spermaa Vaimo piti päätään puuta vasten ja tärisi ,nsinä saat orgasmia ja nai vaan kovempaa nyt nytsaat lisää ja laukesi vaimoon, nostivat housut ja läksivät. Tulin vaimon luo oletko pärjännyt. Oli muka vihainen, itikat menas syödä kun sain raudat pois vaimo suuteli kunnolla et arvaakaan kuink nautin, kokeilin housujenpäälltä nämähän on märät, niin on sinulta tuli paljon.
      Vieläkään vaimoei ole kertonut totuutta, mutta jos mainitsen rakastellessa siitä sitomisesta ratsastaa aivan hulluna ja kertoo kuinka tilanne on muistissa. Kysin kerran voisko sitä tehdä porukalla katsoi sinähän se pervessi olet ja nauroi.

    • Anonyymi

      Fantasiaa ja totta. Himoa josta tuli painajaista. Muistan sen kaiken hyvin, liian hyvin vaikka olen melko monissa kimppanussinnoissa ollut ja härskisti ollut mukana hyväksikäyttämässä muija. Mutta yksi oli erilainen. 20 vuotiaan kiva ja kaunis tyttö jutteli mun kanssa koko illan. Oltiin kotibileissä. Tyttö avautui illan aikana, miten hän on kerran seurustellut ja tullut bänät 3 kk sitten. Muita ei ollut ja heidän suhde oli kestänyt 2 vuotta. Jossain vaiheessa suuteli häntä, ihailin kun hänessä oli viattomuutta ja herkkyyttä. Juotiin ja välillä frendit tuli häiritsemään ja toivat lisää juomaa. Tytön lasiin oli jotain ehkä laitettu, kun se meni aika veteläksi jossain vaiheessa. Frendit ehdotti että pidetään hauskaa ja tyttö raahattiin makkariin. Jostain syystä se tuntui pahalta, muistan että olisin halunnut suojella sitä siltä mikä oli edessä. Katsoin kyllä kun jäbät riisui sen ja levittivät tytön pillun kaikkien nähtäville revittämällä sen täysin auki. Muistan kun ensimmäinen paksu kyrpä tunkeutui tyttöön joka oli avuton mutta yritti estellä kauhu kasvoissaan. Joku irvaili ääneen että nyt saat useaa kyrpää, viisi meitä oli. Oma vuoro tuli viimeisenä, ja työnnyin pilluun sisälle ja työnsin kunnes laukesin pilluun, josta valui muidenkin siemenet. Joku käänsi itkevän tytön ja pillusta valuvalla spermalla kasteltiin persereikä sisältä. Kaikki työnsi sormensa tytön perseeseen todetakseen, kuinka tiukka perse oli, panematon. Jäbät nauroi että kyllä se persekin siitä väljenee kun viittä kyrpää saa useaan kertaan. Tyttö vedettiin maha sängyn reunaan ja jalat maahan. Joku levitti perseen auki pakaroista ja ensimmäinen survaisi paksun kyrpänsä sisään tytön valittaessa kipua. Muistan miten persettä painettiin rajusti ja kypä toisensa jälkeen tyydytti himonsa. Tyttö huusi ääneen mutta joku sulki suun suutelemalla. Kun kierros loppui, tyttö nostettiin sänkyyn. Kosteuspyyherllä putsattiin pillua ja persettä, jotka valui spermaa jalkoja pitkin. Tyttöön alettiin työntää pilluun ja perseeseen samaan aikaan, tyttö täytettiin paksuilla kyrvillä. Joku kysyi tytöltä, miltä tuntuu jättää tiukkuus taakse? Susta tulee nyt väljempi, kun ollaan käytetty sua. En unohda ikinä tytön ilmettä, se sattuu ja vaivaa mua yhä. Tytölle kerrottiin, että joutuu nyt alistumaan venytyksen ja häneen painettiin kaksi kyrpää pillun sisälle. Muutkin koitti ja aina kaksi kyrpää täytti pillun ja muut katseli pillun kyntämistä. Viaton tyttö kynnettiin täysin, venytettiin nuori kokematon pillu, se oli nöyryytystä. Ainoa kerta mitä kadun ja jäi paska maku suuhun. Tytöltä voidaan kyllä viedä kaikki, ja vielä joutuu kuuntelemaan selostusta käytöstä ja pillun ja perseen avaamisesta ja venymisestä. Pillu oli täysin letku käytön jälkeen, käytettynä auki edessämme kun työn tuloksia tarkistettiin ja kerrottiin, että tällä hetkellä pillu näyttää väljältä. Kaunis tyttö ja tapahtunut jäi mieleen, niin häpäistyä tyttöä ja ilmettä en ole koskaan nähnyt. Liikaa voidaan riistää, tyttö voi vaan syyttää avutonta tilaansa tapahtuneen syyksi. Tyttöä tsempattiin että antoi asioiden tapahtua ja piti tietää mitä jäbät haluaa kun jää niitten seuraan. Oli ollut varomaton ja joutui alistumaan tapahtumille.

      • Anonyymi

        Syystäkin on paha olo, olette elukoita. En tajua teitä. Pidän naisista, pillusta ja naisen pyllypanosta valtavasti. Mutta en halua ottaa naista väkisin tai nöyryyttää. Haluan naisen olevan mukana ja tuottaa naiselle nautintoa. Parasta on, jos mulla on tunteita naista kohtaan. Kaikki on silloin nätimpää. En ymmärrä, että pillua tarvitsee kohdella huonosti ja repiä. Tai nussia kimpassa tehden seksistä ruokotonta, halpamaista touhua. Toimintanne oli katalaa ja naisen ottaminen väkisin on rikos. Alistatte ja nöyryytätte juuri siksi että nainen häpeää itseään, ja sitä törkeää mitä teitte hänelle ja tuntisi itsensä lutkaksi, eikä siten tekisi teistä ilmoitusta. Kun ja jos joskus rakastutte tosissaan, ehkä ymmärrätte enemmän naisen arvostamisesta. Tuo hyväksikäyttämänne tyttöparka on arvokkaampi kuin te elukat. Ehkä oppisitte arvaamaan miltä tytöstä tuntui kun nussitte hänet puhki usealla kalulla, jos teille kävisi samoin. Kylmä ukkoporukka raiskasi joukolla oman perseenne ja kalu toisensa jälkeen porautuisi ja tuuppaisi teitä muiden katsoessa ja hakatessa tahtia. Silloin oppisitte siitä jotain, mitä on tehdä toiselle vääryyttä. Ja miltä tuntuu. Ehkä oikeus viimein tapahtuu.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mun elinikänen fantasia on antautua täysin mua vanhemman naisen valtaan.. T: Kiimanen poitsu

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe