Kuinka pian tulit raskaaksi keskenmenon jälkeen?

surullista

Eli siis ultrassa käyty ja sikiö oli kuollut kohtuun rv 7 5. :( tästä ei ollut mitään hajua, koska ei ollut tullut mitään vuotoja ja raskausoireitakin on.. Lääkkeellinen tyhjennys 2 pvän päästä.
Kuinka nopeasti olette raskautuneet keskenmenon jälkeen, haluamme yrittää mahdollisimman nopeasti uudelleen. :(

18

11819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3kk_äiti

      Tuo on aina niin ikävää kun kohdalle sattuu, pahoittelut. Itselläni oli vastaava tapaus rv 9, reilut vuosi sitte. Silloin ainakin mua kehoitettiin odottamaan seuraavaavat kuukautiset ja aloittamaan uusi yritys vasta niiden jälkeen. Jotain 4-5 viikkoa meni kuukautisia odotellessa ja niinpä mies sai kaivaa siksi aikaa kortsut esiin.
      Kun tuota kesken mennyttä raskautta olimme yrittäneen pitkään, pelkäsin että menisi taas kuukausia, ennekuin olisin uudelleen raskana. Iloinen yllätys olikin, että olin uudelleen raskaana jo heti toisella yrityskierrolla ja kaikki sujui hyvin.

    • voinimimerkki

      Vajaa 4 kk meni uuden raskauden alkuun. Poiketen ensimmäisestä vastauksesta, meille lääkäri sanoi, ettei ehkäisylle keskenmenon jälkeen ole tarvetta. Odoteltiin siis vain, että km-vuoto oli ohi ja sen jälkeen jatkettiin ihan normaalisti.

    • surullista

      Kiva kuulla, ettei raskautumiseen ole mennyt teillä kovin kauaa km jälkeen. On tää rankkaa.. :(
      Pakko yrittää vaan uudelleen.

    • Susiekuuuuuuuu

      Meillä tuli keskenmeno rv 10 jonka jälkeen lääkkeellinen tyhjennys. Se ja vuoto oli ohi ihan muutamassa päivässä ja kun menin jälkitarkastusverikokeeseen (hcg) kk kuluttua.... selvisi et olin uudelleen raskaana. Eli olin tullut raskaaksi jo seuraavalla viikolla ehkä n. 10 päivän kuluttua keskenmenosta. Meille lääkäri ja kätilö molemmat nimenomaan sanoivat "ei tarvitse odotella kuukautisia tai mitään, saayrittäö heti uudelleen jos haluaa". Kertoi et tuo kuukautisten odottelu ollut aikaisemmin tapana ja lähinna siksi et pystyy määrittämään tarkemmin lasketun ajan mikä nykyisin tehdään ultran perusteella riittävän tarkasti. Meillä uusi raskaus meni hyvin ja poika syntyi 39 6.

    • surullista

      Susiekuuuuuuuu, nopeasti olet raskautunut. Olen varautunut ensinnäkin siihen, että jälkivuotoa tulee se 3-4vk niinkun lääkäri sanoi, tänä aikana ei saa edes seksiä harrastaa tulehdusriskin takia. Ja että kahdet kuukautiset pitää odottaa! En aio. Odotan, että yhdet kuukautiset alkaa ja yritämme sen jälkeen. Toivottavasti meillä käy yhtä hyvin, että raskaudun pian ja saamme kevät vauvan. :)

    • Susiekuuuuuuuu

      Meillä siis tämmöinen tuuri mutta toki kiinni miten se tyhjennys onnistuu ja kauanko vuoto kestää. Mulla se vaan oli raju ja nopea juttu, josta toipui äkkiä uuteen. Ikääkin oli tuolloin jo 39 v, joten ihmeissämme ja onnellisia olimme. Lääkäreiden mielestä tää oli ok eikä tavatontakaan, mutta yksilöllistähän se on.

    • liloo

      Hei! En oikein tiedä kuuluuko tänne mutta laitan kumminkin. Sain keskenmenon viikolla 7 ja luontoäiti auttoi kaiken ulos eli kaikki meni sillä kantin hyvin. Vuoto kesti vähän alle viikon. Seuraavat kuukautiset tulivat noin 5 viikon päästä ja olivat normaalit. Mutta nyt olisit pitänyt alkaa kuukautiset mutta ei kuulu. Voiko kiertää vaan heitellä niin paljon vieläkin?

    • liloo

      Siis kierto*

    • 4202424

      Mulla tuli spontaani keskenmeno viikolla 8 ja sen jälkeen tulin heti raskaaksi. Ovulaatio ollut todennäköisesti vain muutama päivä neljäpäiväisen vuodon jälkeen. Muutahan syytä ei ole odottaa km jälkeen kuin raskaudenmäärityksen vaikeus, itse käyn varhaisultrassa juuri sen takia. Kaavinnan jälkeen kohtu voi olla niin hauras, että olisi hyvä odottaa se yksi kierto.

    • IWantToBeMom

      Mulla meni kesken Maaliskuussa, eikä vieläkään ole tärpännyt uusiks.. Ei pitäis stressata "koska koska" , kun sillon ei ainakaan nappaa.. :(

    • surullista

      Moi oon ap! Yhet menkat siis tuli tuon kkm jälkee ja tässä olen pian jo kymppi viikolla raskaana! :) äkkiä se tapahtu!

      • voinimimerkki

        Ihana kuulla! Onnea ja tietysti sujuvaa raskautta!


    • äitikin

      Minulla oli keskeytynyt keskenmeno rv 8 5 ja lääkkeillä tyhjennettiin. Vuoto kesti muutaman päivän ja yhdet kuukautiset odotin myös. Heti sen jälkeen tulin jälleen raskaaksi. Voimia sinulle, on ne niin suuria pettymyksiä! Ja tsemppiä tulevaan!

      • surullista

        Samoin sulle!! :) ens viikolla on jo nt-ultra hui!

        t. ap


    • Eikoskaan

      Me ollaan odotettu vauvaa vuosia, hoidoilla saatiin vuosi sitten raskaus alulle. Kesken meni puolen välin jälkeen js uudelleen ei olla tultu raskaaksi eikä rahaa uuteen hoitoon ole.

      • satuinen83

        Heippa!

        Sain keskenmenon viikolla 6 1 ja vuotoa kesti n.3-4 päivää. Olin menettänyt hetkeksi jo toivoni, koska isku menetyksestä oli sen verran kova... aloitimme yrityksen samantien kun vuoto loppui, eikä kuukautisia koskaan kuulunut. Olin raskautunut uudestaan parin viikon sisällä keskenmenosta (luin monesta paikasta, että nainen on herkimmillään juuri kkm jlkn) ja nyt menossa vko 7 4. Toivottavasti tällä kertaa kaikki sujuu hyvin loppuun asti!

        Tsemppiä kovasti sinulle! :)


    • 9kkmeni

      Rv8 meni kesken ja uudelleen yritettiin 9kk

    • Eve44

      Meillä meni edellinen raskaus kesken viikoilla 11 6. Vuoden päästä näytti taas plussaa ja nyt viikkoja on 17.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3568
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      196
      1662
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1317
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1192
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      845
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      814
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      52
      811
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      809
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe