hartola markkinatori

kaikkipäinpeetä

tai pitäisi kysyä mikä markkinatori koska ei täällä enää sellaista ole. Kenen ja keiden idea oli päällystää asfvaltilla S-marketin ja kunnan vuokratalojen välinen alue? Ja piirtää siihen parkkiruudut? Milloin S-marketissa on muka niin paljon asiakkaita että tarvitaan ko. parkkialuetta. Ikinä en ole nähnyt siellä autoja parkissa.

3

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehqeth

Kylän ainoa ruokakauppa saa tehdä mitä vaan kun ei ole kilpailua.

• kaksiruokakauppaa

Eikös jörö-pekassa ole muka ruokakauppaa?

• Ajattelija.Aatu

Ottakaa selvää asioista Hartolan ns,tori oli pieni perseealan kokoinen ruoholäntti.Näin on parempi.Ja kuten aloittaja varmasti tietää millaiset säädökset Eu:n taholta ohjaavat elintarvikekauppaa torilla.esim.viime kesänä rikottiin koko ajan Eu:n säädöksiä ei edes kuntamme terveystarkastaja (Heinolan ja muiden ympäristökuntien yhteinen) puuttunut asiaan.Otan yhden esimerkin esim.peruna sitä kun myydään torilla niin siinä tulisi olla lappu jossa näkyy lajikkeen nimi,siemenperunan tuottajan nimi ja jos kasvattaja sama niin sitten riittää yksi nimi ja perunat tulisi suojata esim.säkkikankaalla ettei peruna kuivu esim auringossa.Ja vielä elintarvikkeita ei saa myydä paljaan maan päällä vaan tulee olla joko pöytä jonka alla esim puukoroke tai asfaltti.Emme enää elä aikoja keisarinvallan jälkeen vaan nykyaikaa Eu-aikaa.Ja on hyvä että esim.torikauppaa säädellään sillä liian moni on ostanut esim.Tsernobylin mansikkaa kotimaisena tai virolaista puolukkaa suomalaisena.Tori toimii todella hyvin sen mitä meillä torikauppiaita on sillä ala on kärsinyt inflaation ja on yhtä kuoleva ilmiö kuin Hartolan Markkinat.Yksi aikakusi saapuu päätöspisteeseensä se on vain hyväksyttävä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1977
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      131
      1686
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1265
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1161
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe