Okei... eli oon 15 vuotias tyttö pk-seudulta ja nyt kahden vuoden ajan on kiinnostanu ihan älyttömästi ns. "vähäosaisimpien" kanssa oleminen. Eli tosiaan eri kulttuurit, kielet, Lähi-idän konfliktit mm. Palestiina - Israel, uudet ihmiset ja sairaiden auttaminen on alkanu kiinnostaa. Sairaalla tarkotan esim. vammaisia.
Oon miettiny, että järjestääkö joku järjestö maahanmuutajille jotain oppitunteja yms. mihin pääsis mukaan tai ihan mitä vaan töitä missä sais olla mukana erilaisten ihmisten kanssa. On siis tosiaan kiinnostanu aina myös vammasten ihmisten kanssa oleminen. Jotenki niin ihania persoonia, Haha kuulostaa varmaan hulluilta mun ajatukset enkä oikeen osaa selittää tätä nyt kunnolla mut oikeesti arvostaisin tosi paljon jos jollaki ois tietoa näistä ja jotain vinkkejä näihin vapaaehtoistöihin jne.
Ja jos siellä on joku maahanmuuttaja taustanen niin voi jättää sähköpostia :D Ois ihana tutustua erilaisiin ihmisiin ja olla jotenki avuks, Kiitos vastaajille jo etukäteen :) <3
Eri kulttuureista tulevien auttaminen/tutustuminen
4
403
Vastaukset
Hei
Mä olen kiinostunut susta ja mä ole somali!! Mul ei ole mitä näkyvä vamma vaan se on mun mieli paha!! Voikko laitta sun sähköpostiosoite niin me alkaa kirjeevaihto ja sa voisi tulla katsoman mua vankila joka loppu multa kohta!
Rakastaen- oppeliini1
oletko ottanut yhteyttä seurakuntasi toimintaan? Entä Punainen Risti? Mitä tahoja opettajasi suositteli kun kysyit häneltä? Entä kotikyläsi/kaupunkisi vapaaehtoistyoystä vastaavat? Entä siirtolaisjärjestot? Onhan maahantulijoilla lapsia, sinunkin ikäisiä! Voisit halutessasi auttaa heitä tutustumaan muihin suomalaisiin ja saisit juttukavereita, ja auttaisit heitä sopeutumaan yhteiskuntaan.
- ewrwerr
ÄLÄ SAATANA AUTA MUTAPERSEITÄ!!!!!!!!!!
- muhammadmatualipaskha
Mina olla 12-votta iraki poika, moni taalla luulla mina 40-vuotiaaksi. Tulen huvin janna kulttuuri, muslimi maa, me muslimit arvosta tosi paljo suomi tyttöä, sina tulla palvella minu, mina auttaa sinu löytää islam
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4774095Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743116Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461470- 831294
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m20123617-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291192Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14942Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen59918- 57884
Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.70863