Okei... eli oon 15 vuotias tyttö pk-seudulta ja nyt kahden vuoden ajan on kiinnostanu ihan älyttömästi ns. "vähäosaisimpien" kanssa oleminen. Eli tosiaan eri kulttuurit, kielet, Lähi-idän konfliktit mm. Palestiina - Israel, uudet ihmiset ja sairaiden auttaminen on alkanu kiinnostaa. Sairaalla tarkotan esim. vammaisia.
Oon miettiny, että järjestääkö joku järjestö maahanmuutajille jotain oppitunteja yms. mihin pääsis mukaan tai ihan mitä vaan töitä missä sais olla mukana erilaisten ihmisten kanssa. On siis tosiaan kiinnostanu aina myös vammasten ihmisten kanssa oleminen. Jotenki niin ihania persoonia, Haha kuulostaa varmaan hulluilta mun ajatukset enkä oikeen osaa selittää tätä nyt kunnolla mut oikeesti arvostaisin tosi paljon jos jollaki ois tietoa näistä ja jotain vinkkejä näihin vapaaehtoistöihin jne.
Ja jos siellä on joku maahanmuuttaja taustanen niin voi jättää sähköpostia :D Ois ihana tutustua erilaisiin ihmisiin ja olla jotenki avuks, Kiitos vastaajille jo etukäteen :) <3
Eri kulttuureista tulevien auttaminen/tutustuminen
4
388
Vastaukset
Hei
Mä olen kiinostunut susta ja mä ole somali!! Mul ei ole mitä näkyvä vamma vaan se on mun mieli paha!! Voikko laitta sun sähköpostiosoite niin me alkaa kirjeevaihto ja sa voisi tulla katsoman mua vankila joka loppu multa kohta!
Rakastaen- oppeliini1
oletko ottanut yhteyttä seurakuntasi toimintaan? Entä Punainen Risti? Mitä tahoja opettajasi suositteli kun kysyit häneltä? Entä kotikyläsi/kaupunkisi vapaaehtoistyoystä vastaavat? Entä siirtolaisjärjestot? Onhan maahantulijoilla lapsia, sinunkin ikäisiä! Voisit halutessasi auttaa heitä tutustumaan muihin suomalaisiin ja saisit juttukavereita, ja auttaisit heitä sopeutumaan yhteiskuntaan.
- ewrwerr
ÄLÄ SAATANA AUTA MUTAPERSEITÄ!!!!!!!!!!
- muhammadmatualipaskha
Mina olla 12-votta iraki poika, moni taalla luulla mina 40-vuotiaaksi. Tulen huvin janna kulttuuri, muslimi maa, me muslimit arvosta tosi paljo suomi tyttöä, sina tulla palvella minu, mina auttaa sinu löytää islam
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401539Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751146Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758