4x viikon aikana oikeanpuolen heikkous,kesto kerrallaan vajaa tunti.Lääkärin soittoaika,jolloin kerroin oireista.Lähetti tutkimukseen sairaalaan seuraavana aamuna.Olin yön tarkkailussa yms sekä ct-kuvassa.Ei löydöstä aivoissa eikä kaulasuonissa,mutta selvien aivoinf oireiden vuoksi aloitettiin plavix 75mg sekä uudehko kolesterolilääkitys(vähemmän sivuvaikutuksia) rosuvastatin.Kokonaiskolesterolini oli6,joka 2kk kuluttua oli jo 4. Nyt verenpainelääkitys lopetettu sekä betasalpaaja lopetettu.Verenpaine normaali,eikä jalat eikä kadet palele,ovat ihanan lämpimät...
Olen tyytyväinen hyvään hoitoon ja lääkitykseen.
Olen eläkkeelläoleva sairaanhoitaja...
Aivoinfarktiepäily...kesäkuu 2014
lekyraksu
1
138
Vastaukset
- Haittavaikutuksia
Minä yritin käyttää rosuvastatiiniä,ja sinä aikana minulle tuli kamalat hartiakivut,aivoverenkiertohäiriöitä,kaulasuonta pakotti,epilepsiaakin tutkittiin,muttei löytynyt.Outoja huimauskohtauksia,joille ei löytynyt selitystä.Lopetitin lääkkeen,aloin sauvakävellä päivittäin,ja otan kalanmaksaöljyä.Nykyisin kolestroliarvot on tosi hyvät,eikä ole muitakaan vaivoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559