Saavuttamaton, ehkä vielä joskus saavutettavissa. Tärkeästä haaveesta pidän kiinni... Kauneinta unta toivotan.
Saavuttamattomalle Tähdelleni
27
<50
Vastaukset
- Sinämielessäni
Kerro vielä ennen nukkumaan käymistämme, mikä se haaveesi on?
- alkuperäinenkohtaamisiin
Hän on haaveeni. Tutustua tuntemattomaan.
- kohtaamisiin
Kohtalon tähdelleni IHANALLE NAISELLE hyvää ja kaunista unta myös! oon sun jos tahdot niin myös sun uniin;)
- sekoittaa
oletko sä nyt aloittaja, kun sama nimimerkki?
- alkuperäinenkohtaamisiin
Ei ole aloitusviestin laittaja... Joku varasti nimerkkini.
- tähtityttökö
Heh..☆
- Nainensun
Ootko J-mies? Joo kyllä sinä minut saat, oikeastaan olet jo saanut ;)
- vuosienajan
Liittyykö tämä siihen T ja A alkuisiin työkavereihin.
- kohtaamisiin
Olen kyllä;)
- MinäVain234
Minä voisin saman sanoa eräälle J-miehelle.
- Nainensun
kohtaamisiin kirjoitti:
Olen kyllä;)
No missä päin Suomea J on? Tai voiks antaa jotain vinkkiä
- kohtaamisiin
Ken hän on?
- kohtaamisiin
E-Lounaisrannikolla
- Nainensun
Niin sanoisit nimesi J ihan koko nimen :) vinkkejä hmmm, tummat hiukset ja sulla ruskeat silmät ;)
- kohtaamisiin
Nainensun kirjoitti:
Niin sanoisit nimesi J ihan koko nimen :) vinkkejä hmmm, tummat hiukset ja sulla ruskeat silmät ;)
Jopas osui heti neljä oikein;)
- Nainensun
Montaks kirjainta sun nimessä? Millä kirjaimella se kaupunki alkaa? Mä oon lännessä
- kohtaamisiin
4-t
- Nainensun
Mulla 6
- kohtaamisiin
ny meni ristiin;)
- kohtaamisiin
casablanca 1942
- mistääntietämätön
Minuun on aina vedonnnut öö-miehet.
- stillhere
laita viestiä, olen edelleen samassa paikassa kuin aina ennenkin
- lohduttaa
Me ainakin nukutaan saman tähtitaivaan alla....ehkä vielä joskus saman katon alla samassa sänkyssä.
- Tähdenlentojakatsoen
Samoin sanoin olisin todennut :)
- hassunkurisiaootte
Mistä täällä kukaan tietää ketä täällä kaivataan? Ja kaivauksetkin voi vaihdella. Jokuhan saattaa kaivata mummo-tai ukkivainajaa.
- LuinHäiriö
Lukihäiriöienn luki. savuttomalle tähdelleni. Ota rööki pois suustani.
- ihanuusseon
Olet suloisin ja tutuin unelmani. Nyt on mun suurin ihastus kuitenkin uusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse684500Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1113387Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.291940Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881192- 90939
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125912- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817