Saavuttamaton, ehkä vielä joskus saavutettavissa. Tärkeästä haaveesta pidän kiinni... Kauneinta unta toivotan.
Saavuttamattomalle Tähdelleni
27
<50
Vastaukset
- Sinämielessäni
Kerro vielä ennen nukkumaan käymistämme, mikä se haaveesi on?
- alkuperäinenkohtaamisiin
Hän on haaveeni. Tutustua tuntemattomaan.
- kohtaamisiin
Kohtalon tähdelleni IHANALLE NAISELLE hyvää ja kaunista unta myös! oon sun jos tahdot niin myös sun uniin;)
- sekoittaa
oletko sä nyt aloittaja, kun sama nimimerkki?
- alkuperäinenkohtaamisiin
Ei ole aloitusviestin laittaja... Joku varasti nimerkkini.
- tähtityttökö
Heh..☆
- Nainensun
Ootko J-mies? Joo kyllä sinä minut saat, oikeastaan olet jo saanut ;)
- vuosienajan
Liittyykö tämä siihen T ja A alkuisiin työkavereihin.
- kohtaamisiin
Olen kyllä;)
- MinäVain234
Minä voisin saman sanoa eräälle J-miehelle.
- Nainensun
kohtaamisiin kirjoitti:
Olen kyllä;)
No missä päin Suomea J on? Tai voiks antaa jotain vinkkiä
- kohtaamisiin
Ken hän on?
- kohtaamisiin
E-Lounaisrannikolla
- Nainensun
Niin sanoisit nimesi J ihan koko nimen :) vinkkejä hmmm, tummat hiukset ja sulla ruskeat silmät ;)
- kohtaamisiin
Nainensun kirjoitti:
Niin sanoisit nimesi J ihan koko nimen :) vinkkejä hmmm, tummat hiukset ja sulla ruskeat silmät ;)
Jopas osui heti neljä oikein;)
- Nainensun
Montaks kirjainta sun nimessä? Millä kirjaimella se kaupunki alkaa? Mä oon lännessä
- kohtaamisiin
4-t
- Nainensun
Mulla 6
- kohtaamisiin
ny meni ristiin;)
- kohtaamisiin
casablanca 1942
- mistääntietämätön
Minuun on aina vedonnnut öö-miehet.
- stillhere
laita viestiä, olen edelleen samassa paikassa kuin aina ennenkin
- lohduttaa
Me ainakin nukutaan saman tähtitaivaan alla....ehkä vielä joskus saman katon alla samassa sänkyssä.
- Tähdenlentojakatsoen
Samoin sanoin olisin todennut :)
- hassunkurisiaootte
Mistä täällä kukaan tietää ketä täällä kaivataan? Ja kaivauksetkin voi vaihdella. Jokuhan saattaa kaivata mummo-tai ukkivainajaa.
- LuinHäiriö
Lukihäiriöienn luki. savuttomalle tähdelleni. Ota rööki pois suustani.
- ihanuusseon
Olet suloisin ja tutuin unelmani. Nyt on mun suurin ihastus kuitenkin uusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi743338Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj943102SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1783045- 1452493
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä542414Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2082234Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi572188Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "142055Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li391760Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4021719