Luin läpi koko ketjun vuodesta 2011 alkaen ja pitää kyllä sanoa että paljon on pelkkää paskapuhetta noista kahdesta myyntifirmasta (Suomen teollisuustyökalut Oy ja Suomen teollisuusvaate Oy). Jotain suksia on ilmeisesti mennyt ristiin.
Aivan törkeitä perättömyyksiä joihin en ainakaan itse ole törmännyt tutustuessani taloon ja väkeen. Joku "odotteli" tavaroitaan pari kuukautta jotka oli muka maksanut heti tilatessa????
Oliko siis myyjä myynyt nk. "ohi" koska tällainen ei kuulu missään tapauksessa toimintatapoihin? Monenlaista katkeraa kitinää näkyy löytyvän. Ilmeisesti ei olla tajuttu töihin hakiessa ettei se provikka kasva ABC:n baarissa pelikonetta pelatessa ja potaskaa puhuessa.
Myyntityö on kovaa työtä, paljon kovempaa kuin moni raskaaksi mielletty homma, mikäli aiot sen provikoilla talosi maksaa ja perheesi elättää. Myyntityöhön ei myöskään ole edes joka kymmenennestä alalle hinkuvasta. Niin se vain on. Myyntityö on palkitsevaa ja mukavaa silloin kun onnistut saamaan asiakkaittesi luottamuksen ja silloin myös kauppa käy ja pomokin on tyytvväinen. Kotoa tai baarista ei tule kukaan kyselemään että voisitko myydä mulle?
En tiedä enkä tunne asiaa, josko olisi aiemmin ollut jotain vaikeuksia mutta tällä hetkellä yritys työllistää pelkästään konttorilla 7-10 ihan tyytyväisen oloista ja osaavaa henkilöä joten
kyllä siellä pakko on joidenkin myyjien ainakin tehdä kauppaa.
Aika näyttää, miten asiat etenevät.
Vanhaan ketjuun viitaten: IDG-tools ym.
Vendorsince1985
3
2370
Vastaukset
- Joujoujee
Ei noiden aiempien juttujen kirjoittamiseen tarvita välttämättä kuin se yksi sukset ristissä hiihtelevä urpo ja urpon haisevat hampaankolot. Ok firma,ei valittamista.
- Anonyymi
Huijareita on nuo, palkkoja ei makseta
- Anonyymi
Voin kertoa että ihan älyttömän turhaa edes yrittää tuolla konseptilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913