Kertokaas Kuhmosta hyviä juhlapaikkoja jonne mahtuisi 80 juhlijaa ja olisi keittiö sekä majoitusta 20-30 hengelle.
Hyvä juhlapaikka 80 hengelle
11
2209
Vastaukset
- Muun_muassa
Riusalassa olen ollut joskus häävieraana, mutta siitä on jo aikaa. En ole kuhmolainen.
http://www.hotellikainuu.com/hotellikainuu15/index.php?option=com_content&view=article&id=52&Itemid=59
Majoitusta tuolta tuskin löytyy ja isompi astiastokin näyttäisi olevan pakko vuokrata muualta, mutta muuten voisi olla yksi vaihtoehto muiden joukossa. - todettuon
Ei ole Kuhmossa semmoista kannattaa etsiä Nurmeksesta sieltä löytyy.
- vauhojaara
Kyllähän jauhovaaran kämppä on paras
- Rauhanpaikka
Paloniemen leirikeskuskin on kaunilla paikalla.
- jutunalottaja
Juhlissa on alkoholitarjoilua niin saakohan Paloniemessä tarjoilla kun eikös oo seurakunnan tila?
- häähumuko
Olen joskus 80- luvulla ollut Lentiirassa jossakin lomakylässä kaverin häissä, en muista nyt nimeä ja liekkö enää toiminnassa, mutta oli hieno paikka ja palvelu pelasi.
- Varaus.ajoissa
Riusalassa ei ole majoitusta, keittiö on ja juhlat voi pitää sielläkin. Paloniemestä ja Kuhmo-talolta voi kysyä juhlien pitopaikkaa. Yöpyminen taitaa onnistua Paloniemessä myös. Lisäksi on pienempiä juhlien pitopaikkoja joissa voi yöpyä ja keittiötkin on mutta jos koko porukka meinaa yöpyä samassa paikassa ei ehkä onnistu. Lisäksi juhlien pitopaikkana Kalevala-kylä, siinä on hotellikin vieressä yöpymiseen ja mahdollisuus juhlat pitää hotellissakin.
- kokeiltu
Hotelli Kalevala, samassa paikassa voi yöpyä! Upeat puitteet ja hyvä ravintola
- 2467
Lentiiran lomakylä, Eija ja Toivo Heikkinen. Kalevala Hotelli, Kuhmo-talo majoitus muualta.
- heikunkei
Ehkä kesällä piknik nyyttikestit niityllä, telttamajoitus ja paljon mahtuu sukua eikä uusia vaatteitakaan kannata päälleen pukea.
- 4490
mitenkäs se Lentiiran kylätalo vai mikä se olikaan
ainakin siellä vietetään kaikenlaisia juhlia ja majoitustkin löytynee... . sopii kysyä kylläkin eikä ole ihan hinnan kirossa
mutta tuo lentiiran lomakylä???....Eija ja Toivo Heikkinen niin sie ei taida olla enää majoitusta kun ovat myyneet mökkejään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663392Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1252781- 452564
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391260