Haluaisin varoittaa koiran,kissan,papukaijan ja hevosen ostajia.. Ainakin keltaisen pörssin sivuilta löytyy yht. 100 tai useampi sata saman ihmisen tekemää myynti ilmoitusta eläimistä joita ei ole olemassa.. Sähköpostin kautta naisena esiintyvä henkilö toimii todella vakuuttavasti.. ENSIMMÄINEN VAROTUS SIINÄ VAIHEESSA KUN MYYJÄ SANOO ETTÄ PENNUN KULJETTAA KOTIIN ATLANTIC PETSIPPER NIMINEN YRITYS(JONKA SIVU LÖYTYY FACEBOOKISTA) MATKA KULUJA PITÄISI AINAKIN ENSIN MAKSAA ETUKÄTEEN.. TOINEN VAROTUS.. MAKSU TULI SUORITTAA WESTER UNIONIN KAUTTA JONNEKKIN IHMEEN MAAHAN..(tässä vaiheessa minulla kävi tuuri ja WESTERN UNIONILTA soitettiin minulle mihin tarkoitukseen rahat ovat menossa..ja mies sanoi suoraan että nämä ovat huijareita heillä ei ole pentuja vievät vain rahat ja laittoi rahat tulemaan sieltä minulle takaisin.) Soitin asiasta poliisille mutta sanoivat koska olet saanut rahat takaisin niin suositteli vain ilmoittamaan yleisen median kautta asiasta muille. koska he hukkuvat netti huijauksiin..että näin.. sitten soitin KELTASEEN PÖRSSIIN ja sain vielä ylemmän tason numeron..Sieltä sanottiin että eivät kerkeä vahtia näitä ilmoituksia toisin kun TORI.FI.....Sanoin että yli 900sta eläimestä selasin 75 ja niistä 69 oli tämän saman toimijan ilmoituksia mutta kun eivät vain niitä jouda poistamaa..Tästä kuljetus yrityksestä jätin viestin feceen ,että käyttäävät sitä sivua ihmisten huijaamiseen ja Atlantic petsipper yritystä ei ole...VALITUS SOITOT TEIN IHAN SEURAAVIEN UHRIEN TAKIA KOSKA TÄMÄ TOIMII NIIN LAAJASTI JA TARJONTA ON RUNSASTA.. VÄHÄN PETTYNYT OLEN KUN KUKAAN EI PUUTTUNUT ASIAAN..joten en paljon muuta voi asian eteen tehdä..
rahastusta ilman koiria..
varokaa81
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862