Tilanne on tämä: aina kun vaan on vapaa-aikaa niin vietän sen pelaillen nettipelejä (CS, DOD, TFC). Tämä riippuvuus on mennyt jopa niin pitkälle että vietän jopa viikonloppuillat mieluummin koneen ääressä DOKATEN kuin että olisin kavereitteni kanssa baarissa tms. En ole "klassisen nörtin näköinen" vaan ihan normaali nuorimies jota ei tod. arvaisi "nörtiksi". Onko kohtalotovereita?
TODELLA riippuvainen!
8
1880
Vastaukset
- Murmeli
Ei kukaan muu ole vielä vastannut sun viestiin. Ei ne oo ehtineet. Pelit ym kesken. Koko päivä aikaa ja ilta ja yö.
Miesystäväni on koneella "aina". Työssä ja vapaalla. Joskus käymme kapakassa tai muuten ulkona syömässä. Kun makuuhuoneen ovi aukeaa, niin silmätkin aukeavat, aivan eri mies toisesta ulottuvuudesta. Tuota hetkeä saan joskus odottaa aamu kolmeen asti.
Hei...oikeesti, et ole ainoa, et todellakaan. Nykypäivän sairaus. Parempi tuo kuin hörhöillä huumeissa tai kännissä joka vkl ja jotkut useamminkin.
Lähetä kavereille sähköpostia ja sopikaa jostain yhteisestä treffistä. Kerro miltä tuntuu...mitä keksittekin, niin lupaukset pidetään ja ollaan paikan päällä, kun niin on sovittu. :o)- kohtalotoveri
Mies tekee työtä koneella arkipäivät. Aamulla myös kotona ensimmäisenä tietokoneelle ja töistä tullessa menee noin pari tuntia illassa koneella. Siis hän tulee työstä klo 19.00. Eipä siinä illalla paljon muuta ehdikään. Viikonloput viettää myös koneella. Jos välillä tekee jotain muuta, kone on ainakin päällä niin että se määrittää koko hereilläoloajan.
Jos huomautan, että tehtäisiinkö jotain muuta, suuttuu. Muuten on erittäin kiltti, eikä hermostu mistään.
...Mutta jos tästä menee huomauttamaan, se tarkoittaa että "enkö sais ollenkaan olla koneella"...
Pahinta on, että alan itsekkin olla riippuvainen tästä koneesta. Yksi kone, kohta kaksi riippuvaista. - Tosi nörtti(kö)
kohtalotoveri kirjoitti:
Mies tekee työtä koneella arkipäivät. Aamulla myös kotona ensimmäisenä tietokoneelle ja töistä tullessa menee noin pari tuntia illassa koneella. Siis hän tulee työstä klo 19.00. Eipä siinä illalla paljon muuta ehdikään. Viikonloput viettää myös koneella. Jos välillä tekee jotain muuta, kone on ainakin päällä niin että se määrittää koko hereilläoloajan.
Jos huomautan, että tehtäisiinkö jotain muuta, suuttuu. Muuten on erittäin kiltti, eikä hermostu mistään.
...Mutta jos tästä menee huomauttamaan, se tarkoittaa että "enkö sais ollenkaan olla koneella"...
Pahinta on, että alan itsekkin olla riippuvainen tästä koneesta. Yksi kone, kohta kaksi riippuvaista.Kuulostaa että teillä mennään aika samoilla raiteilla kuin meillä. Mekin ollaan aiko monta riitaa käyty tyttöystävän kanssa läpi "kun oot aina koneella!".
Tähän asti olemme kumpikin asuneet eri kaupungeissa mutta tammikuun alusta muutamme yhteiseen asuntoon. Hieman jännittää kuinka äijän käy! Kestääkö tyttöystävän hermot sotapelien pauketta... Olen tosin jo ajatelut vähentää ja elvyttää vanhan harrastukseni, kuntosalin. Nooh, näkkyypähän! Pelaako sinun miehesi nettipelejä tms.? - kohtalotoveri
Tosi nörtti(kö) kirjoitti:
Kuulostaa että teillä mennään aika samoilla raiteilla kuin meillä. Mekin ollaan aiko monta riitaa käyty tyttöystävän kanssa läpi "kun oot aina koneella!".
Tähän asti olemme kumpikin asuneet eri kaupungeissa mutta tammikuun alusta muutamme yhteiseen asuntoon. Hieman jännittää kuinka äijän käy! Kestääkö tyttöystävän hermot sotapelien pauketta... Olen tosin jo ajatelut vähentää ja elvyttää vanhan harrastukseni, kuntosalin. Nooh, näkkyypähän! Pelaako sinun miehesi nettipelejä tms.?Pelaa nettipelejä jonkin verran. Ja juttelee tyyppien kanssa koneista ja peleistä ja kaikesta (mistä minä en juuri ymmärrä) En itseasiassa edes kovin hyvin tiedä :/
Lisäksi tekee animaatioita ja 3D:tä ja suunnitelee itse pelejä ja mitä nyt millonkin.
Sen verran tiedän, että kaveri on taitava :)
Kyllä fiksu tyttöystävä ymmärtää harrastuksen, jos se ei ole ihan kokoaikaista. Mielestäni ainakin itse suhtaudun aika ok tähän...Meinaan jos kaveri vaikka pyörisi siellä salilla tai kavereilla tai baarissa kaiken sen ajan, mitä nyt on koneella niin olisin sanonut jo heippa.
Kokemuksesta voin sanoa, että yhteenmuuttaminen on aika suuri elämänmuutos ja vaatii harjottelemista. Meillä kesti noin kolme viikkoa ennen kun tajuttiin että tämä on hyvä juttu ja on kivaa asua yhdessä. Sitä on niin tottunut omaan aikaan, siihen ettei ole tilivelvollinen menemisistään ja on oma reviiri. Etenkin siitä reviiristä.
Joten onnea teille, yhdessä on ihanaa, kunhan molemmat muistaa mikä on tärkeintä ja on valmiit joustamaankin sen takia! - Tosi nörti(kö)
kohtalotoveri kirjoitti:
Pelaa nettipelejä jonkin verran. Ja juttelee tyyppien kanssa koneista ja peleistä ja kaikesta (mistä minä en juuri ymmärrä) En itseasiassa edes kovin hyvin tiedä :/
Lisäksi tekee animaatioita ja 3D:tä ja suunnitelee itse pelejä ja mitä nyt millonkin.
Sen verran tiedän, että kaveri on taitava :)
Kyllä fiksu tyttöystävä ymmärtää harrastuksen, jos se ei ole ihan kokoaikaista. Mielestäni ainakin itse suhtaudun aika ok tähän...Meinaan jos kaveri vaikka pyörisi siellä salilla tai kavereilla tai baarissa kaiken sen ajan, mitä nyt on koneella niin olisin sanonut jo heippa.
Kokemuksesta voin sanoa, että yhteenmuuttaminen on aika suuri elämänmuutos ja vaatii harjottelemista. Meillä kesti noin kolme viikkoa ennen kun tajuttiin että tämä on hyvä juttu ja on kivaa asua yhdessä. Sitä on niin tottunut omaan aikaan, siihen ettei ole tilivelvollinen menemisistään ja on oma reviiri. Etenkin siitä reviiristä.
Joten onnea teille, yhdessä on ihanaa, kunhan molemmat muistaa mikä on tärkeintä ja on valmiit joustamaankin sen takia!Tosiaankin on iso elämänmuutos, kun on tottunut yksin asumaan. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. :)
- bOx]H8[
Sama homma, itekkin olen nykyään viettänyt viikonloppuja koneella vaikka olisi mahdollisuus mennä kaverien kanssa dokaamaan. Pelailen tässä varmaankin 19h/d, tai muuten vain olen koneella.
Ei minua kyl kans "nörtiksi" arvais.- Tosi nörtti(kö)
Vaikka koneella paljon aikaa vietänkin niin jotenkin onnistuin tumpeloimaan et huomasin sun viestin vasta nytten..:)
Kiva kuulla että on muitakin. Jos kiinnostaa, niin mailaa: [email protected]. Ois kiva vaihtaa "kokemuksia".
- leila
hei. hankkikaa nyt ihmiset elämä!! ulkoilemaan siitä, hopi hopi, eikä se tyttö/poikaystävänkään löytyminen pahaa tekisi. Toivon että koneenne hajoaa niin pääsette taas oikean elämän makuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882