Paras, suorastaan huikaiseva kokemus tähän mennessä: Anne-Maarit Pirhonen.
kehuja kehuja kehuja
5
527
Vastaukset
- moddå
Voisitko tarkentaa kun olen aikeissa soittaa hänelle...näkee ihmissuhteisiin kuinka hyvin ja paljonko veloittaa tulkinnasta
- Gogochanel
Soitin kesällä ja oli kallis 60 euroo puolesta tunnista. Näki kehon remppapaikat todella hyvin. Ihmissuhteet, talous ja työkuviot mitä kysyin, eivät ole ainakaan vielä toteutuneet. Raha-asiat piti tulla selväksi jo lokakuussa samoin ihmissuhteet. Aika voi tietysti ehkä heittää. Ehkä sain enempi yleispäteviä ohjeita kun tulevan enteitä. .....Kaikki piti tapahtuu jo alkusyksystä viimeistään lokakuussa...
- Jokojokojokojoko
Mistä hänen yhteystiedot löytää? Haluaisin soitella...
- Ensusittele
Minä soitin syksyllä 2016. Terveysasioita katsoi yli puolet ajasta, osa meni oikein. Ihmissuhde ja työasiat eivät ole vielä taphtuneet, piti tapahtua lähes heti hänen mielestään. Paljon on kokemusta näkijöistä, ei yllä kymmenen parhaan joukkoon minun kokemuksissa.
- Jokojokojokojoko...taas
Ketä suosittelet ja mistä yhteystietoja löytää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427125
- 323978
- 503438
- 412978
- 172756
- 372248
- 162216
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472157- 432112