Sukellusvenehavainto Kiuruvedelläkin!!

KiurunHirvimies

Myös Kiurujärvellä on havaittu viime viikkoina erikoista liikehdintää ja eriskummallisia signaaleja pinnan alta! Paikallinen hirviporukka on partioinut alueella omalla kalustollaan ja ns. "kovat piipussa". Heti kun Putlerin sukellusvene tulee pintaan, niin alkaa kovat rytinät!!! Ollaan suunniteltu, että ammutaan kylkeen reikä, niin sinnehän männöö vettä ja uppoo koko paska. Mahdolliset vangit viedään kuulusteltaviksi metsästysmajalle. Aluksi epäiltiin valasta tai delfiiniä, mutta sitten tutkittiin karttoja tarkemmin ja poissuljettiin se vaihtoehto. Mikä perkele siinä on, kun pittää tännekin tulla noilla sukellusveneillä, vaikka ihan rauhassa koitetaan olla ja elää täällä....

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • armas-kankinen

      meillä täällä närpiön joessa on myös havaittu liikehdintää ja nähty periskooppeja. otin välittömästi kuumanlinjan ja pirautin puolustusministerille. ei saatu apuja, on kuulemma havaintoja niin paljon ympäri suomen ( oli kuulemma itse nähnyt ja kuullut toisten kertomuksia) jopa inarin isossa järvessä. mitään ei ole enää tehtävissä, lentokoneitakin kuulemma lentelee siellä sun täällä.

    • xxx18

      Nyt siellä meijerin rannassa on savuava peltipurkki rannassa täynnä luodinreikiä! Aamupäivällä tulitaistelun päätteeksi pitkäpartaisia epäilyttävän näköisiä ukkoja vietiin käsiraudoissa hirviporukan pakettiautoon. Paljon oli uteliaita ihmisiä sekä toimittajia paikalla kameroiden ja kiikareiden kanssa. Seuraavaksi näitä "vihreitä miehiä" kuulustellaan ja selvitellään, mitä helvettiä he tekivät Kiuruveden aluevesillä ja miten he tänne pääsivät. Tarpeen vaatiessa koviakin otteita voidaan harkita. Kuulustelu toimii hyvänä valmistavana harjoituksena syksyn turpaanvetotalkoita silmällä pitäen.

      Kiuruveden kansalaiset kiittävät paikallisten puolisotilaallisten kodinturvajoukkojen ripeää toimintaa! Nyt olisi korkea aika liittyä Natoon....

      • armas-kankinen

        onko teillä kuulustelu metodit kansainvälisesti hyväksyttyjä ? meinaan, että tässä taloudellisessa ja kovin herkässä maailmantilanteessa ei kannata ruveta työntelemään tikkuja vihollisen kynsien alle. suomi voi saada maailmalta pakotteita ja se ei olisi hyväksi kansantaloudelle, vientihän meillä vetää nyt voimakkaasti. suosittelen siis pehmeitä toimenpiteitä. vappua sinne ! ja onnea kuulusteluihin.


    • ohikulukenu

      eekä ollut kun lehmänlietelevitin . niitä mennee jokapuolella hajuja levittelemässä kikrussa. Siellähän on lehmiä enämpi kun tukiaisukkoja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe