Olen ollut jo vuoden päivät työttömänä, Tubakkia poltellen ja olutta lipitellen aikani kuluksi. Aattelin tästä raitistua ja lähtä lehtimyyjäksi. Siispä kysymys: tienaako noissa hommissa oikeasti mitään?
Lehtimyynti, tienaako?
8
<50
Vastaukset
Jos pääset suoraan kustantajalle töihin niin voit tienata sen verran ettet tarvitse sossua avuksi.
Mutta alihankintapuljut kannattaa unohtaa niissä on liikaa ottavia välikäsiä eikä myyjälle jää käteen kuin roposia.
Eli kannattaa välttää ainakin sellaisia firmoja kuin Buusteri ja Nikolex tai vaikka jatopal tai Riafi. Kaikki edellämainitut ovat alihankintafirmoja.- Jeppeeijuowappuna
Riippuu mitä lehtiä meinaat myydä
- näinsevainon
Lehtien myynti ei kannata. Vaahteranlehdet ei mene kaupaksi. Koivunlehdillä ei ole oikein ollut kysyntää sen jälkeen, kun Osuuspankki osti melkein kaikki logooihinsa. Haavanlehdet värisee liikaa. Ihmiset ovat siirtyneet enemmän havuihin.
- vcxvcxv
tyhmempää hommaa tänä aikana ei ole kuin myydä lehtiä. saa tosiaan luukuttaa
- anselmi123
"tyhmempää hommaa tänä aikana ei ole kuin myydä lehtiä. saa tosiaan luukuttaa"
Ehkä nykyasiakkaille lehdet voivat mennä kaupaksi jatkotilauksena jne. Mutta uus asiakashankinta voi olla vähän vaikeaa. Mitä itse olen havainnut että nyt on vähän lama-aika eikä ihmisillä ole vara ostella mitään hömppälehtiä. Mutta silti vaikea sanoa mikä todellisuus on kun en lehtimyyntiä ole tehnyt. .
- 23324234rff
Buusterilla ainakin tienaa ja muissakin paikoissa jätkiä vetää 4000 kuukaudessa
- fdfadsfas
nim 23323234rff en usko pätkääkään mitä kirjoitat,, tuollainen ei pidä paikaansa,
buusteri tunnetaan ja tiedetään, ja faktaakin on vaikka kuinka ... oletko jokin trolli
vai miksi valehtelet???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760