Kävin tänään psykiatrilla

mitäs_nyt_sitten

Keskustelimme 10 minuuttia kunnes hän sanoi ettei minua vaivaa mikään ja ohjasi ulos.

Aika masentavaa sanoisin.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • randomixi

      Erikoista jos tuossa ajassa tekee tuollaisen päätelmän.

    • tervesittenmieli

      Kerrankin asiaa. Pidit siis sen pikkuasian salaisuutena oman mielenterveytesi vuoksi. Pian sitä ei tiedä kukaan.... (paitsi kaikki).

      • RatkaisuOnOlemassa

        Jos joku nainen kokee elämänsä syrjäytyneeksi. On vaivaton. Osaa ajaa autolla. Hän voi harkita ajanviettoa kanssani. Kunhan muutkin antaa siihen tilaisuuden..


    • eihelekattisentää

      Itseäni ärsytti psykiatrilla kun tämä varasi aina uuden ajan vaikka mitään edistystä ei tapahtunutkaan. Samaa paskaa jankattiin puoli vuotta ja nyt ahistaa entistä enemmän :D

    • krsa

      Psykiatriassa se menee niin, että jos haluut hoitoo, et saa sitä, ja jos et haluu, joudut väkisin "hoitoon."

    • derivated

      Pääsitkö psykiatrin puheille jonkun lääkärin lähetteestä vai vaatimalla aikaa sinne?

    • NäinNäkisin

      Ratkaisu ei nyt löydy lenkkipolulta. Tai siis minä olen järjen jättiläinen, eli sitä on kiva kävellä ja vetää happea päähän, ei etsiä seurusteluseuraa. Siellä lenkkipolun varrella nyt joskus kävelee ihmisiä, miehiä ja naisia joka ei osaa avata autotallin ovea (puhumattakaan, että osaisi ajaa autolla).. Aluksi siis se oikea ovi auki sitten se vasen aukeaa. Se vainoaminen nyt riepoo. Ei siis, että jos johonkin lähden, niin ei se tarkoita että etsisi jotain. Siis ihmiset ei osaa viihtyä yökerhoissa, huoltoasemilla jne.. TSe asia löytyy kaikilta. Osaa vain ottaa asiat sillee, eli kirjoittaa työpaikkailmoitukseen, että etsii isinööripaperilukutaitoista pakkaajaa, eikä pelkkää pakkaajaa. Pakkaajia saattaa hakea paikkaa 100, mutta ei niistä kukaan mitään papereita osaa lukea. Se et nyt mee jne.. Miksi lähtisin jonnekkin minne en halua lähteä? Antaa ihmisen sillee olla rauhassa. Tää nyt on kiva paikka purkaa sydäntä, ei juoruta. Se, että asiat on anonyymejä ja silti ne siitä valikoidusti lähtee johonkin, niin eikös se jo vainoomista ole? Loppujenlopuksi siis minä sairaistuin teistä.

      • JärjeJättiläinen

        Ne nuoruuden synnit minun osalta oli tiilitointi taitojen ansiosta niin vähäpätöisiä, että suuremmat ongelmat on minun edesmenneeseen baijerilaiseen tullut puhtaan, suunnitelmallisen toiminnan johdosta. Koska henki ja terveys ei ollut silloin uhattuna asia ollos finito venhentuneena. Se joka ongelmia teki enemmän on onnellinen omakotitalon omistaja. ja minä en kerinnyt kokeilemaan edes kankaita. Niihin paloihin en ole konkreettisesti syyllinen.


      • wwwq

        Lisää tällaista. Oot varmaan se sama tyyppi, joka spammaa gang stalkkaamisesta,


      • Logiikkaa

        Äiti sanoo, että itseäni kiusaan, enkä muita. Kun en ketään kiusaa. Äitini logiikka on kuin sosiaalitoimiston, jossa laina otetaan tuloina ja vähennetään toimeentulotuesta jotta sitä ei voi maksaa takaisin. Hallinto-oikeus kumosi tämän. Minä kun en itseäni kiusaa muuthan tässä ympärilläni pelleilee. Kertokaapas koska minulla on viimeksi ollut normipäivä?


    • En.siis.ole.alalla

      Psykiatreja voi vähän yrittää valita sen mukaan mitä muuta tietoa heistä löytyy kuin tuo "psykiatrian erikoislääkäri". Joillakin on omat nettisivut. Niiltä voi saada tuntumaa, miten juuri tämä psykiatri ajattelee ja kuinka nopeasti hän esimerkiksi luulee näkevänsä toisesta sen "vaivaako jokin" tai ei.

      Myös julkisessa terveydenhoidossa potilaalla on oikeus valita lääkärinsä. Jos psykiatreja ei ole kuin yksi, niin valintahan on tietenkin vain muodollinen oikeus. Itse en koskaan menisi esimerkiksi ratkaisukeskeiselle tai kognitiivisesti orientoituneelle psykiatrille. Juuri heillä on tapana "panna asiat kerralla kuntoon", kehottaa vain positiiviseen asenteeseen ja murheiden unohtamiseen. Ikään kuin asiakas olisi tyhmä, jolle täytyy tällaista ohjeistaa.

    • joskushymyilyttää

      Ei pahalla, mutta naurattaa.
      Jotenkin koomisen hauska tilanne.
      Sanoiko " kiitos-näkemiin" ?

    • randomixi

      Minuakin kiinnostaisi tietää millaisen keskustelun aloittaja kävit 10 minsassa psykiatrin kanssa? Mihin asiaan olit apua hakemassa?

      • louzzza

        Parempi kysymys olis että miksi koskaan haet puoskaripsykiatrien kontrollointia elämääsi. Eikö olisi paljon parempi elää elämää ilman psykiatrista kyttäämista ja psykiatrisia myrkkyjä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      433
      3130
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2512
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      370
      2359
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe