Miten voi edes ajatella mitään kestävää ihmisen kanssa joka ei pidä lupauksiaan, valehtelee, vedättää ja pelleilee, kiusaa?
Miksi ikävä ja tunteet ei lähde vaikka kohde on tuollanen?
Tulevaisuudesta
14
<50
Vastaukset
- ihmettelyeiauta
Olet samanlainen tai masokisti. Opettele arvostamaan itseäsi, niin ehkä opit arvostamaan muissakin ihmisissä jotain parempaa, mitä nyt ikävöit.
- SIVUSTA_TAAAAAS
No jos toinen on valehdellut ei siinä missään itsensäarvostamisesta ole kyse.
Hyvä vaan jos ei tiedä, jotkut täälläkin tietää ties mitä. Tai antaa niin ymmärtää. - älähuuda
On jos valehtelevaa lupauksien rikkojaa kaipailee.
- MietinjaIhmettelen
älähuuda kirjoitti:
On jos valehtelevaa lupauksien rikkojaa kaipailee.
Mutkun se on mun sielun puolikas. Mä oon hukassa... :´(
Toi huuto-viesti ei ole multa, ap:lta, mutta jatkakaa keskustelua, kommentoin vain tähän väliin.
Meille on sielun jaossa osunut eri määrät eri ominaisuuksia, yhdessä täydennettäisiin toisemme. Kuulostipas hmm....
On hänessä hyviäkin puolia, kun vaan ne tulisi esille. - niinniinniin
Provoilet. Leikit bimboa. Toivottavasti.
- eienää_
Paha sanoa miten asiat on. Alottaja sen varmaan tietää.
Me ei edes puhuttu kunnolla koskaan ja sen on varmaan se piste iin päälle. Jos nyt kunnon lauseitakaan koskaan puhuttiin, se on se r-ensisilmäyksellä kirous.- TeiniIkäMeneeOhitse
eli himo, ja oma mielikuvituksesi on täydentänyt loput.
- luonnehdinta
Onkse joku autokauppias?
- seonpaha
ei kun se on gigolo.
- sivusta
Sama asia.
- paskis
viihdyttäjäksi hyvä,ei muuhun.
- MietinjaIhmettelen
Mä en tiedä miten voin elää ilmankaan. En mitenkään.
- aiai__
Jos valheet perustuu muiden puheisiin sillä ole paskan arvoa. Tai riippuu miten kertojat on itse koittaneet hiillostaa tai omalla toiminalla luoda jostakin ihmisestä ikäviä asioita ulos.
- MietinjaIhmettelen
Ei muiden kun on itse valehdellut mulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1702620- 1612422
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182047Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee552013Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."21702"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591414Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1961313Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2171078Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää811068Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3491002