Miten voi edes ajatella mitään kestävää ihmisen kanssa joka ei pidä lupauksiaan, valehtelee, vedättää ja pelleilee, kiusaa?
Miksi ikävä ja tunteet ei lähde vaikka kohde on tuollanen?
Tulevaisuudesta
14
<50
Vastaukset
- ihmettelyeiauta
Olet samanlainen tai masokisti. Opettele arvostamaan itseäsi, niin ehkä opit arvostamaan muissakin ihmisissä jotain parempaa, mitä nyt ikävöit.
- SIVUSTA_TAAAAAS
No jos toinen on valehdellut ei siinä missään itsensäarvostamisesta ole kyse.
Hyvä vaan jos ei tiedä, jotkut täälläkin tietää ties mitä. Tai antaa niin ymmärtää. - älähuuda
On jos valehtelevaa lupauksien rikkojaa kaipailee.
- MietinjaIhmettelen
älähuuda kirjoitti:
On jos valehtelevaa lupauksien rikkojaa kaipailee.
Mutkun se on mun sielun puolikas. Mä oon hukassa... :´(
Toi huuto-viesti ei ole multa, ap:lta, mutta jatkakaa keskustelua, kommentoin vain tähän väliin.
Meille on sielun jaossa osunut eri määrät eri ominaisuuksia, yhdessä täydennettäisiin toisemme. Kuulostipas hmm....
On hänessä hyviäkin puolia, kun vaan ne tulisi esille. - niinniinniin
Provoilet. Leikit bimboa. Toivottavasti.
- eienää_
Paha sanoa miten asiat on. Alottaja sen varmaan tietää.
Me ei edes puhuttu kunnolla koskaan ja sen on varmaan se piste iin päälle. Jos nyt kunnon lauseitakaan koskaan puhuttiin, se on se r-ensisilmäyksellä kirous.- TeiniIkäMeneeOhitse
eli himo, ja oma mielikuvituksesi on täydentänyt loput.
- luonnehdinta
Onkse joku autokauppias?
- seonpaha
ei kun se on gigolo.
- sivusta
Sama asia.
- paskis
viihdyttäjäksi hyvä,ei muuhun.
- MietinjaIhmettelen
Mä en tiedä miten voin elää ilmankaan. En mitenkään.
- aiai__
Jos valheet perustuu muiden puheisiin sillä ole paskan arvoa. Tai riippuu miten kertojat on itse koittaneet hiillostaa tai omalla toiminalla luoda jostakin ihmisestä ikäviä asioita ulos.
- MietinjaIhmettelen
Ei muiden kun on itse valehdellut mulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455020Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481159- 131073
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10106981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76959Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27723