Eli ostin tällaisen nappirajoittimen http://www.wandamotor.fi/nappirajoitin-p-1187.html
ja nyt ongelmana on se että mopo menee yhtä lujaa kuin ilman rajoitinta (70km/h) rajoitin on kytketty puna-valkoiseen johtoon ja maahan. Rajoitin päällä kuulee selvää pätkintää, eli sen luulisi siis olevan oikein kytketty? Kokeilin monta tuntia persetuntumalla noita asentoja, mutta aina menee samaa vauhtia. Mukana tulevasta "ohjeesta" en ymmärtänyt yhtään mitään, koska se oli englanniksi ja muutenkin sekava. Mopo on siis rieju mrt.
Nappirajoittimen säätö
nappirajotin
4
6812
Vastaukset
- jeoulisjeejee
Kännä säätö ruuvvi kiinni eli vastapäivään ja siitä lähet aukaseen kunnes löydät sopivan kierros lukeman
- jepulisjeejeejiu
käännä säätö ruuvvi kiinni eli vastapäivään ja siitä lähet aukaseen kunnes löydät sopivan kierroksen rajotuksen
- nytvitt
Vaan ku sitä saa kääntää loputtomiin koska se pyörii ympyrää eikä toppaa mihinkään. Ja kaks tuntia sitä kääntelin ja aina kulkee yli 70kmh
- JahavAhmed
Noniin itellä sama ongelma ja mopo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294