Tuntijasi hei!

Rahahuolia

Hei taas,näkyykö saanko mökin myytyä pojalleni lähiaikoina,saako hän tältä paikkakunnalta työtä.Toteutuuko oma haaveeni työn keventymisestä syksyyllä.
MItä näkyy suhteeseeni,joko näkyy kihloja ja yhteinen koti,jos näkyy minkälainen paikka ja talo.
Saako nuorimmaiseni elämänsä kuntoon,nyt masentaa ja mikään ei kiinnosta.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No hei taas

      ärsyttävää kun tuohon väliin tulee näitä isoja mainoksia, pitää aina kelata edes takaisin....
      sanon jotakin ensin ihan yleisesti, mistä saan kiinni sinuun keskittyen.
      sinulla on päänvaivaa ihmissuhteesi kanssa. olet ollut aikaisemmin liitossa, mikä oli sen ajan mukaan onnellinen, eli teit lapset rakkaudesta.

      nuorimmaisesi on sinulle lähimpänä sydäntä ja mietit häntä paljon. hän kyllä valitsee oman tiensä aivan itse! sinulle tulee työn kanssa vatsanpuruja, mutta ne hoituvat rahalla, eli jostakin se raha vain tulee!

      et ole itsekään aivan varma tästä ihmissuhteestasi. siinä on jonkinlaista ristiriitaa monelta taholta. ei niinkään rahasta tai omistamisesta, vaan vanhan ajan kiintymyksistä ja joutavista käänteistä. ei tähän kukaan muu liity, vain te kaksi. mietteesi ovat turhan synkkiä, oikeasti sinulla on monta asiaa hyvin, eli kaikki ne tärkeimmät.
      rakkautta näen sinulle ja sitä piisaa loppuun asti. et löydä rinnallesi ritaria tai toivomaasi kavaljeeria, vaan tällaisen hiljaisen ja mietteliään ihmisen. nyt en enää alakaan katsella kysymyksiäsi, sillä muuten tästä tulisi liian pitkä. annan vain juttujen tulla.

      nuorimmaisestasi kasvaa hieno mies, hän kyllä löytää kutsumuksensa ja mielittynsä. vielä on "raakile" mutta niinhän jokainen on, kunnes vahvistuu. hänestä minä en pitäisi huolta, ennemminkin voisit ostaa itsellesi uusia lakanoita, olisi korkea aika.
      päästä kanaemon huolehtiminen irti, anna lasten kompastella ja oppia omaa vauhtiaan. kyllä he oppivat ja viisastuvat, niin myös kuopuksesi.

      sinä keksit parannuskeinon jokapäiväiseen vaivaan, mikä useasti ärsyttää. se löytyy luonnosta ja auttaa. raha-asioissa sinulla on siunaus, mikä jatkuu. pidät yhteyttä ystäviin ja sukulaisiin, olet arvokas siinä puuhassa. sitä kautta sinua arvostetaan ja sinä jatkat montaa perinnettä omalta osaltasi.
      en katso kysymyksiäsi tarkoituksella, etteivät ajatukset mene sekaisin. sen näen selvästi, että sinun taloutesi pysyy hyvin pystyssä. siihen mahtuu myös matkustelua. sinulta jää myös perintöä jälkipolvelle sitten joskus.
      olet terve energioiltasi, sinusta hohkaa minulle vahvaa energiaa. joskus jokainen on maassa, mutta olet ihminen, joka osaa aina aloittaa alusta jos jokin asia on mennyt pieleen.

      t. Keskiyö

    • Rahahuolia

      KIitos todella paljon,vastauksesi helpotti minua suunnattomasti,olen todellakin oikea kanaemo,jos lapsilla on hyvin on minullakin,jos heillä on huolia ja murheita,elän niissä täysillä mukana.
      Olen ollut paljon miesystäväni luona ja ajatellut,että lapseni kärsii siitä,mutta hän on monesti sanonut pärjäävänsä ja haluavansa olla yksin.Täytyy alkaa uskomaan viimeinkin.
      MIten ihmeessä voit nähdä,että tarvitsen uusia lakanoita,niitä todellakin tarvitsen ja myös pussilakanoita.
      Ihana kuulla,että rahatilanteessa tulen pärjäämään,rahasta on jatkuva huoli nyt.
      Voitko mitenkään sanoa,milloin tulisivat kihlat ja yhteenmuutto,tämä mies on juuri kertomasi kaltainen ja siksi häntä niin paljon rakastankin,hän on todella lämmin ja hyväsydäminen.Kummankin eroamisen vuoksi on ollut suhteessa vääntöä joka nyt jo onneksi alkaa olla ohi.Hänen eräs lapsensa vielä aiheuttaa suhteeseen vääntöä,vaikka hänellä jo onkin oma perhe.En tiedä loppuuko se isän hyväksikäyttö koskaan.
      Olen itse myöskin hyvin intuitiivinen,tämä on vain vahvistunut vanhetessani.

      Oikein hyvää ja lämmintä kevättä sinulle,paljon enkeleitä rinnallesi ja lämpimät halaukset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe