tuomiot lieviä sen takia että tekijöiden
pienet tuomiot johtuu siitä että
yhteiskunta haluaa tekijät takaisin
yhteiskuntaan veronmaksajiksi
normaaliin työelämään koska
vankeustuomiot maksaa suuria
summia yhteiskunnalle ja taas
omaisuusrikoksista saa suurempia
tuomioita ja tästä voidaan johtaa
juridisesti ja valtio-opillisesti ja
kansantaloudellisesti loppupäätelmä
että rikolliset pyritään integroimaan
yhteiskuntaan mallikelpoiseksi ja
otetaan riski että raiskaaja eheytyy
ja aloittaa normaalin elämän muiden
kesken.Tämä on vaikea dilemma ja
arpapeliä siinä et yksilön odotetaan
parantuvan yhteisössä mutta riski onkin
siinä että yksilö jatkaa rikoksia ja
aiheuttaa taas ongelmia viranomaisten
päätöksissä siinä että kyseinen yksilö
on eristettävä yhteiskunnasta hänen
toistuvasta väkivaltaisen käytöksen
takia.
Onko Suomessa seksuaalirikosten
7
71
Vastaukset
- Yksilönsopeutuminen
Kyllä se niin on että Suomessa ensikerta
laisuus ja pienet tuomiot on todella
siinä että yksilö ja tässä tapauksessa
raiskaaja pyritään integroimaan takaisin
yhteiskuntaan veronmaksajaksi ja
normaaliin elämään.Vankeinhoito on
todella kallista Pohjoismaissa.Se on iso
siivu ja juridiikan ja valtio-opin ammattilaiset
tiedostavat kyseisen ongelman. - r5efd
Onko sinulla jotain tietoa siitä, että Suomessa jonkun tietyn rikostyypin rangaistukset olisivat merkittävästi alempia kuin vaikka muissa Euroopan maissa? Laita toki jokin viite.
- 1765
Suomessa aivan järjetön suhtautuminen rikoksiin.
Juovuksissa heiluva nainen menee miehen asuntoon jatkoille ja sukupuoliyhteyden jälkeen muutaman päivän jälkeen poliisille ilmoitus raiskauksesta.
Mies saa muutaman vuoden vankilatuomion, eli sama määrä kuin taposta.- eiseniinhelppoasaaolla
Tai kun juoppo nainen dokaa tunnetussa juoppokämpässä ja riisuu itsensä sitten alastomaksi nukahtaen talon ainoaan sänkyyn. Aamulla saman seurueen mies yrittää könytä pukille, koska sama naikkonen on ennenkin ollut innokas sekstaamaan. Nyt olikin läsnä pari juoppokaveria, joiden avustuksella vosu soitti kytät ja lähiaikoina sitten käräjöidään- "Uhri" vaatii useita tuhansia korvauksia ja tämä todistajana toimiva juopporemmi muistaa tilanteen kukin omalla tavallaan. Uhri itse ei muista varsinaisesti mitään ja raiskauksesta syytetty on lopettanut seksin vonkaamisen siihen, kun viisari ei ollut värähtänyt. Merkkejä yhdynnästä, dna:sta, väkivallasta tms ei löytynyt, eikä kukaan todistajistakaan osannut "sen tarkemmin" kuvata tapahtunutta.
Näinkö helposti pannaan sällit poseen?
- elämänkuola
elämän
koululainen
taas
siellä
jotain
kir
joittaa - uunoturhassa
1. Vihaan seksuaalirikoksia
2. Pedofiileille elinkautinen/kuolemantuomio
3. Naiset syyttävät miehiä seksuaalirikoksista, mutta: SUOMESSA tehdyssä tutkimuksessa naispuoliset lautamiehet ja tuomarit antoivat useammin ehdonalaisen tuomion seksuaalirikoksisssa joissa tekijä oli mies ja uhri naine(tutkimus jäi jotenkin pimentoon :D)
4. Maahanmuuttajissa tietty(YKSI JA AINOA) ryhmä on yliedustettuna seksuaalirikoksissa ja myös joukkoraiskauksissa, mutta Suomalaiset naiset ovat jokaisen tapauksen jälkeen huolissaan rasismista ja miehet raiskauksista(rasisteja!). Naiset puollustavat tätä pientä prosentuaalista ryhmää joka on yliaktiivinen raiskaamaan sillä että suomalainenkin raiskaa...Laihduttaja jok ahmii kermajäätelöä koska kurkussakin on hiilihhydraatteja.
5. Sama (YKSI JA AINOA) ryhmä tulee seksuaalirikoksissa vastaan kun maailmalla - 4 mannerta on tullut asusteltua. Ei mies ymmmärrä, mutta varmaan joku logiikka tässä on :D
6. Menkää hesan assalle(rautatieasemalle) vloppuna illalla: suomalaiset tyttäret ja afrikan ihmeet kohtaavat toisensa. Valhe ja tarve tapaavat :) Välillä sattuu väärinymmärrys joka toki kuuluu kulttuuriin ja siksi naiset eivät innostu. Naisasiainliike viimeksi aktivoitui sarjarikollisten somalien karkoituksesta, EI SAA!!!- antirasisti
rasismia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559