Siis onko tytöillä niiku kiinnostusta tälläsii pelihmisii?
Kiinnostaako tyttöjä pelejä pelaavat pojat?
25
<50
Vastaukset
- Kolliollikolli12
EI. Jos pelaat pelejä saat panna ainoastaan kalakukkoa jätkänkynttilän romantisessa valossa.
- eipelejenpelaaja
Se riippuu tietenki iha siitä ihmisestä muuten mut ei mulla ois mitään sitä vastaan:)
- KylläKiinnostaa
Olen 14v poika ja pelaan pelejä aktiivisesti sekä omistan omasta mielestäni ainakin kauniin ja mukavan tyttöystävän. Eikä häntä haittaa vaikka pelaan.
- ArmaIIIftw
Reps
- ArmaIIIftw
ArmaIIIftw kirjoitti:
Reps
" Omistan "
- kouraa
ArmaIIIftw kirjoitti:
" Omistan "
Taitaa olla nyrkin ja hellan väli kyseiselle tytölle tuttu, vai kuinka?
- laadiqqo
lol tähän tuli kaikki kateelliset muijat vinkuu ja nussii pilkkuu :D
- 99tyttö
Ite kans peli ihmine :D
- fjdbsksmflfm
lisää kikis laadiqqo :P selitän siel
- Ninessa
Itseä kiinnostaa vain ja ainoastaan peli-ihmiset, tietty jees jos pystyvät tekemään muitakin asioita eli eivät suinkaan ole addiktoituneita.
- GamerGirrll
Mua ainakin kiinnostaa pojat jotka pelaa, sillä pelaan itsekin melko paljon. Mutta luonne on tärkein! Kunhan ei istu pelien ääressä koko vapaa-aikaa, vaan aikaa jää myös muille asioille. Itse olisin ainakin iloinen, jos minulla olisi poikaystävä, jonka kanssa voisin pelata yhdessä! :3
- bdkssnksddks
heiiiiii lisää kikis laadiqqo
- 14v_tyttö
Riippuu pelistä, jos poika pelaa mario kart nii ei pahemmin kiinnosta, jos kyseessä gta v nii pakotietä ei ole >:3
- 23vJätkä
Eli tykkäät jonneista? Selvä. Hohhoijakkaa.
- pyhpah
23vJätkä kirjoitti:
Eli tykkäät jonneista? Selvä. Hohhoijakkaa.
Ei vaa koska pelaan ite gta ^^ jonnet itsessään ei kiinnosta
- knawe
pelit mitä pelaa pitää olla jollain tavalla "mediaseksikkäitä" jotta tyttö kiinnostuu
tälläisiä ovat mm futis ja lätkäpelit - 01tytsy
Itselläni Minecraft ja Among the sleep. Mutta kuten aiemmin sanottiin luonne on tärkein.
- HerraNörö
Pelaan CS:GO Minee ym. aika suosittuja mutta mää se täällä virun yksin kotona. pa**kat
- sasalala
Juu koska itekki pelaan :D kikki on 19salla99 jos haluu tulla juttelee peleist tai muust, vähä kans tylsää ny :/
- tytsy3575245
Itsekkin pelaan Minecraftiä sekä fifa 15.
Että kiinnostaa. - ebyn
Mielummin pelejä pelaava kuin päihteitä käyttävä, niinhän?
- Gococonuts
Mun mielestä on jotenki söpöä jos poika pelaa :3
- joogre
Ite moon 22v runescapea edelleen pelaava ja ei tää omaa naistani ainakaa oo sinänsä haitannu :D. sanonu vaa ku alotin meijän suhteen aikana pelin uusiks et kuhan pelaaminen on kontrollissa ni ei haittaa
- jesjesjes
jos pelaa csgo ja rankki yli dmg ni varmasti tulee pilluu ja munaa. Sanokaa mun sanoneeni true story
- apinq
ei kyl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964774Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133922Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083814Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1102226Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801346- 1321268
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1631254- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5121093