Kiinnostaako tyttöjä pelejä pelaavat pojat?

Namelessme

Siis onko tytöillä niiku kiinnostusta tälläsii pelihmisii?

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolliollikolli12

EI. Jos pelaat pelejä saat panna ainoastaan kalakukkoa jätkänkynttilän romantisessa valossa.

• eipelejenpelaaja

Se riippuu tietenki iha siitä ihmisestä muuten mut ei mulla ois mitään sitä vastaan:)

• KylläKiinnostaa

Olen 14v poika ja pelaan pelejä aktiivisesti sekä omistan omasta mielestäni ainakin kauniin ja mukavan tyttöystävän. Eikä häntä haittaa vaikka pelaan.

• ArmaIIIftw

Reps

• ArmaIIIftw
        ArmaIIIftw kirjoitti:

Reps

" Omistan "

• kouraa
        ArmaIIIftw kirjoitti:

" Omistan "

Taitaa olla nyrkin ja hellan väli kyseiselle tytölle tuttu, vai kuinka?

• laadiqqo

lol tähän tuli kaikki kateelliset muijat vinkuu ja nussii pilkkuu :D

• 99tyttö

Ite kans peli ihmine :D

• fjdbsksmflfm

lisää kikis laadiqqo :P selitän siel

• Ninessa

Itseä kiinnostaa vain ja ainoastaan peli-ihmiset, tietty jees jos pystyvät tekemään muitakin asioita eli eivät suinkaan ole addiktoituneita.

• GamerGirrll

Mua ainakin kiinnostaa pojat jotka pelaa, sillä pelaan itsekin melko paljon. Mutta luonne on tärkein! Kunhan ei istu pelien ääressä koko vapaa-aikaa, vaan aikaa jää myös muille asioille. Itse olisin ainakin iloinen, jos minulla olisi poikaystävä, jonka kanssa voisin pelata yhdessä! :3

• bdkssnksddks

heiiiiii lisää kikis laadiqqo

• 14v_tyttö

Riippuu pelistä, jos poika pelaa mario kart nii ei pahemmin kiinnosta, jos kyseessä gta v nii pakotietä ei ole >:3

• 23vJätkä

Eli tykkäät jonneista? Selvä. Hohhoijakkaa.

• pyhpah
        23vJätkä kirjoitti:

Eli tykkäät jonneista? Selvä. Hohhoijakkaa.

Ei vaa koska pelaan ite gta ^^ jonnet itsessään ei kiinnosta

• knawe

pelit mitä pelaa pitää olla jollain tavalla "mediaseksikkäitä" jotta tyttö kiinnostuu
      tälläisiä ovat mm futis ja lätkäpelit

• 01tytsy

Itselläni Minecraft ja Among the sleep. Mutta kuten aiemmin sanottiin luonne on tärkein.

• HerraNörö

Pelaan CS:GO Minee ym. aika suosittuja mutta mää se täällä virun yksin kotona. pa**kat

• sasalala

Juu koska itekki pelaan :D kikki on 19salla99 jos haluu tulla juttelee peleist tai muust, vähä kans tylsää ny :/

• tytsy3575245

Itsekkin pelaan Minecraftiä sekä fifa 15.
      Että kiinnostaa.

• ebyn

Mielummin pelejä pelaava kuin päihteitä käyttävä, niinhän?

• Gococonuts

Mun mielestä on jotenki söpöä jos poika pelaa :3

• joogre

Ite moon 22v runescapea edelleen pelaava ja ei tää omaa naistani ainakaa oo sinänsä haitannu :D. sanonu vaa ku alotin meijän suhteen aikana pelin uusiks et kuhan pelaaminen on kontrollissa ni ei haittaa

• jesjesjes

jos pelaa csgo ja rankki yli dmg ni varmasti tulee pilluu ja munaa. Sanokaa mun sanoneeni true story

• apinq

ei kyl

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4774
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3922
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      208
      3814
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      110
      2226
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1346
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1268
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      163
      1254
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      512
      1093
    Aihe