Mun on niin ikävä sua kielimies ;)
Hannuliini
15
<50
Vastaukset
- Maunoseni
Ai ai, olen vain odottanut suuteloa kanssasi ;)
- Rakasoletsinä
Kulta, hyvällä ololla kaikesta.
Kaikki hyvin <3- suaodottelen
Nähdään kun tuut yövuorosta ja ennen kun meet kotiin <3
- huuhaatakerrassaan
eilenhän olit niin helpottunut kun ei se enään sanonu sulle puhuvansa_?? toivotit hyvää matkaa hevon vittuun _!! mikä riivaa miestä_?
- heh_heh_heh
hyvä että vittuilijalla on kaikki hyvin, ei vaan maha koskaan tulla mieleen kysyy onko sillä kuran vastaanottajalla kaikki hyvin!!
- Hienoa
Että sulla on hyvä olo kaikesta ja kaikki hyvin.
Se on pääasia.
Vappua sinne. - Mäajattelinniin
Hienoa kirjoitti:
Että sulla on hyvä olo kaikesta ja kaikki hyvin.
Se on pääasia.
Vappua sinne.Ei, vaan tarkoitin sinua. Toivon ettet ottaisi mitään täällä sellaista, joka voisi tehdä sulle huonon olon. Kyllähän tiedät ettei mun olo ole näin hyvä. Sitä paitsi, haluatko tosiaan näin toivottaa mulle vappua?
- sivustavaankommentti
Mäajattelinniin kirjoitti:
Ei, vaan tarkoitin sinua. Toivon ettet ottaisi mitään täällä sellaista, joka voisi tehdä sulle huonon olon. Kyllähän tiedät ettei mun olo ole näin hyvä. Sitä paitsi, haluatko tosiaan näin toivottaa mulle vappua?
jos sinoot se henkilö niin kai sun toimes aiheuttaa joko hyvän tai huonon olon sille ja miks ite tehä semmosta (pelleilyä kaikkien kans) josta ei saa itekään hyvää oloo. kai sitä voi olla tuottamatta pahaa oloo itelle ja toiselle?
- Hienoa
Mäajattelinniin kirjoitti:
Ei, vaan tarkoitin sinua. Toivon ettet ottaisi mitään täällä sellaista, joka voisi tehdä sulle huonon olon. Kyllähän tiedät ettei mun olo ole näin hyvä. Sitä paitsi, haluatko tosiaan näin toivottaa mulle vappua?
Eikö se huono olo ole sinusta riippuvainen kun kerran takiasi täällä olen ollut vaikkakin enää vähemmän ja vähemmän.
Miten muuten voisin toivottaa vappua ihmiselle joka ei koskaan noteeraa pienimmässäkään määrin, ei huomioi millään tavalla, ei koskaan vastaa yhteenkään viestiin, aika kauan yritin, tuloksetta, sulla oli mahdollisuus olla mun kanssa yhteydessä kaikki tää aika mutta se ei kiinnostanut sua yhtään, kahden aikuisen ihmisen yhteys mutta nämä kiinnostaa sua mua enemmän. Mulle on sitten ne ilkeilyt osoituksella että ei voisi vähempää kiinnostaa.
Annat kaikella liian ristiriitaisen kuvan.
- ahahahahhaa
Ehehhehhe
- valitettavasti
tiedän kieleni on hyvä lähinnä suussa.... kunha oikeus ajaa asiansa...
- nimiävää4renelty
hiihahuh
- jataassitävietiin
ku litran mittaa :)
- Tarkennatkotuon
Kielimiehen, voi olla kaksi vaihtoehtoo.!!
- Vaihtoehdot
ja mieluusti ikäkin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573545- 413330
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062781Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv452527Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201268- 1801241