Hannuliini

laavjuuu

Mun on niin ikävä sua kielimies ;)

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maunoseni

Ai ai, olen vain odottanut suuteloa kanssasi ;)

• Rakasoletsinä

Kulta, hyvällä ololla kaikesta.
      Kaikki hyvin <3

• suaodottelen

Nähdään kun tuut yövuorosta ja ennen kun meet kotiin <3

• huuhaatakerrassaan

eilenhän olit niin helpottunut kun ei se enään sanonu sulle puhuvansa_?? toivotit hyvää matkaa hevon vittuun _!! mikä riivaa miestä_?

• heh_heh_heh

hyvä että vittuilijalla on kaikki hyvin, ei vaan maha koskaan tulla mieleen kysyy onko sillä kuran vastaanottajalla kaikki hyvin!!

• Hienoa

Että sulla on hyvä olo kaikesta ja kaikki hyvin.
        Se on pääasia.
        Vappua sinne.

• Mäajattelinniin
        Hienoa kirjoitti:

Että sulla on hyvä olo kaikesta ja kaikki hyvin.
        Se on pääasia.
        Vappua sinne.

Ei, vaan tarkoitin sinua. Toivon ettet ottaisi mitään täällä sellaista, joka voisi tehdä sulle huonon olon. Kyllähän tiedät ettei mun olo ole näin hyvä. Sitä paitsi, haluatko tosiaan näin toivottaa mulle vappua?

• sivustavaankommentti
        Mäajattelinniin kirjoitti:

Ei, vaan tarkoitin sinua. Toivon ettet ottaisi mitään täällä sellaista, joka voisi tehdä sulle huonon olon. Kyllähän tiedät ettei mun olo ole näin hyvä. Sitä paitsi, haluatko tosiaan näin toivottaa mulle vappua?

jos sinoot se henkilö niin kai sun toimes aiheuttaa joko hyvän tai huonon olon sille ja miks ite tehä semmosta (pelleilyä kaikkien kans) josta ei saa itekään hyvää oloo. kai sitä voi olla tuottamatta pahaa oloo itelle ja toiselle?

• Hienoa
        Mäajattelinniin kirjoitti:

Eikö se huono olo ole sinusta riippuvainen kun kerran takiasi täällä olen ollut vaikkakin enää vähemmän ja vähemmän.

Miten muuten voisin toivottaa vappua ihmiselle joka ei koskaan noteeraa pienimmässäkään määrin, ei huomioi millään tavalla, ei koskaan vastaa yhteenkään viestiin, aika kauan yritin, tuloksetta, sulla oli mahdollisuus olla mun kanssa yhteydessä kaikki tää aika mutta se ei kiinnostanut sua yhtään, kahden aikuisen ihmisen yhteys mutta nämä kiinnostaa sua mua enemmän. Mulle on sitten ne ilkeilyt osoituksella että ei voisi vähempää kiinnostaa.
        Annat kaikella liian ristiriitaisen kuvan.

• ahahahahhaa

Ehehhehhe

• valitettavasti

tiedän kieleni on hyvä lähinnä suussa.... kunha oikeus ajaa asiansa...

• nimiävää4renelty

hiihahuh

• jataassitävietiin

ku litran mittaa :)

• Tarkennatkotuon

Kielimiehen, voi olla kaksi vaihtoehtoo.!!

• Vaihtoehdot

ja mieluusti ikäkin ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3545
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3330
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2781
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      45
      2527
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1963
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    9. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1268
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe