Varapuheenjohtajan paikka

teukkapressaksi

Ei tärpännyt Teukalle eduskunnan varapuheenjohtajan paikka, yksi ääni ropisi mutta KUKA ihme äänesti Teukkaa varapuheenjohtajan paikalle? Tämä äänestäjä ilmiselvästi fanittaa Teukkaa.

Odotetaanhan jos hän vaikka hänelle ministerin paikka lohkeaa ja miksipä ei, kansainvälinen ja kielitaitoinen edustaja ja kaikin puolin muutenkin edustava ja esimerkkiä näyttävä.

6

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikö-muuta-tekistä

      Miksi sinä itse et pyrkinyt varapuheenjohtajaksi, kun olet noin edustava ja kielitaitoinen? Olisithan sinä voinut yrittää tavoitella ko. pestiä mustahevosena! Minusta tuntuu, että sinunkin olisi syytä ehtiä vähän tukevampia töitä kuin näillä deittipalstoilla paskaa jauhaa!

      • teukkapressaksi

        Ei tarvitse sillä olen jo ansaitulla eläkkeellä ja olen sen verran viisaampi että en pyrkisi eduskunnan varapuheenjohtajaksi koska minulla ei ole siihen edellytyksiä, toiset eivät vaan tajua sitä.


    • Luotettavinhan

      Veikkaampa että uudistetun eduskuntatalon viinikellarin vartiaksi teukka passaa. Ei poistuisi duunipaikaltaan vaikka mamut valtaisivat istuntosalin .

    • suova

      Varmaan oli heinäsuova, joka äänesti teukkaa.

    • asiaaa

      Teukasta ja sinuhesta tulee ministerit.tolkun miehiä molemmat ja komeitakin.

    • sextextoimi

      Toimiltakin lipesi puhemiehen paikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1505
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1203
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      937
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      870
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      793
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      767
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      58
      721
    Aihe