Ei tärpännyt Teukalle eduskunnan varapuheenjohtajan paikka, yksi ääni ropisi mutta KUKA ihme äänesti Teukkaa varapuheenjohtajan paikalle? Tämä äänestäjä ilmiselvästi fanittaa Teukkaa.
Odotetaanhan jos hän vaikka hänelle ministerin paikka lohkeaa ja miksipä ei, kansainvälinen ja kielitaitoinen edustaja ja kaikin puolin muutenkin edustava ja esimerkkiä näyttävä.
Varapuheenjohtajan paikka
6
114
Vastaukset
- eikö-muuta-tekistä
Miksi sinä itse et pyrkinyt varapuheenjohtajaksi, kun olet noin edustava ja kielitaitoinen? Olisithan sinä voinut yrittää tavoitella ko. pestiä mustahevosena! Minusta tuntuu, että sinunkin olisi syytä ehtiä vähän tukevampia töitä kuin näillä deittipalstoilla paskaa jauhaa!
- teukkapressaksi
Ei tarvitse sillä olen jo ansaitulla eläkkeellä ja olen sen verran viisaampi että en pyrkisi eduskunnan varapuheenjohtajaksi koska minulla ei ole siihen edellytyksiä, toiset eivät vaan tajua sitä.
- Luotettavinhan
Veikkaampa että uudistetun eduskuntatalon viinikellarin vartiaksi teukka passaa. Ei poistuisi duunipaikaltaan vaikka mamut valtaisivat istuntosalin .
- suova
Varmaan oli heinäsuova, joka äänesti teukkaa.
- asiaaa
Teukasta ja sinuhesta tulee ministerit.tolkun miehiä molemmat ja komeitakin.
- sextextoimi
Toimiltakin lipesi puhemiehen paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305507
- 1702019
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281288Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan571197- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701164viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121088- 41940