Ei tärpännyt Teukalle eduskunnan varapuheenjohtajan paikka, yksi ääni ropisi mutta KUKA ihme äänesti Teukkaa varapuheenjohtajan paikalle? Tämä äänestäjä ilmiselvästi fanittaa Teukkaa.
Odotetaanhan jos hän vaikka hänelle ministerin paikka lohkeaa ja miksipä ei, kansainvälinen ja kielitaitoinen edustaja ja kaikin puolin muutenkin edustava ja esimerkkiä näyttävä.
Varapuheenjohtajan paikka
6
155
Vastaukset
- eikö-muuta-tekistä
Miksi sinä itse et pyrkinyt varapuheenjohtajaksi, kun olet noin edustava ja kielitaitoinen? Olisithan sinä voinut yrittää tavoitella ko. pestiä mustahevosena! Minusta tuntuu, että sinunkin olisi syytä ehtiä vähän tukevampia töitä kuin näillä deittipalstoilla paskaa jauhaa!
- teukkapressaksi
Ei tarvitse sillä olen jo ansaitulla eläkkeellä ja olen sen verran viisaampi että en pyrkisi eduskunnan varapuheenjohtajaksi koska minulla ei ole siihen edellytyksiä, toiset eivät vaan tajua sitä.
- Luotettavinhan
Veikkaampa että uudistetun eduskuntatalon viinikellarin vartiaksi teukka passaa. Ei poistuisi duunipaikaltaan vaikka mamut valtaisivat istuntosalin .
- suova
Varmaan oli heinäsuova, joka äänesti teukkaa.
- asiaaa
Teukasta ja sinuhesta tulee ministerit.tolkun miehiä molemmat ja komeitakin.
- sextextoimi
Toimiltakin lipesi puhemiehen paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506