Seuraavanlainen kysymys, mikä teitä viehättää ns. kovissa jätkissä jotka esittää kokoajan jotain ihan muuta kuin ovat ja sitten ollaan tippa linssissä kun tulee ero jostai vähemmän järkevästä syystä? On se kumma kun aina joutuu friendzoneen tämmösenä kilttinä ja avoimena jolle on helppo puhuu kaikesta.
Tytöt vastatkaa, kiitos :)
8
<50
Vastaukset
- 4554
En kyllä osaa sanoa. Ehkä se niiden tosi itsevarma asenne vaikuttaa koska ite ainaki tykkään ku jätkä ottaa vähä tilannetta haltuu (ei tietenkään sillee et omistais mut yms.). Ja ehkä siinä vaan tulee sokeeks eikä tajuu et se on täydellinen kusipää ja pyörittelee muijii...
- elikkäs
En ole tyttö mutta vastaan silti, ihmiset ihannoivat johtajia ja kovia jätkiä harvemmin pompotellaan eli he ovat oman elämänsä pomoja. Itsekin olin ennen vähän niinkuin sinä mutta muuutuin. Aloin olla väliinpitämätön (paitsi naisia kohtaan) ja otin kaikki asiat yksinkertaisen rennosti eli aloin hallita omaa elämääni enkä antanut vastoinkäymisten lannistaa ja näin kaikki elämässäni on muuttunut paremmaksi eikä naisten kanssa ole ollut mitään ongelmaa pitkään aikaan. Toivottavasti tästä on apua sinulle.
- pepperdrops
ihmiset ihannoivat johtajia ja kovia jätkiä harvemmin pompotellaan eli he ovat oman elämänsä pomoja.
Koska evoluutio.
- kirurgi
Kysyjä olettaa, että "kovat jätkät" viehättävät tyttöjä. Joitakuita niinkin, mutta ei monia. Eri ihmiset näet arvostavat eriasioita.
- pehmispoijjat
Ei mikään tykkään enemmän semmosista ns herrasmiesmäisistä ei koviksista. Mut en sitä tiiä et miten semmoset pojat reagoi muhun ku oon kova ääninen ja puhelias ja ehkä vähän semmonen kova tyttö... Voi vaan toivoo et vastakohdat vetää puoleensa
- Crushedd
No minuun puree huumorintaju :3
- NoSeOnSE
Kovat jätkät on seksikkäitä, mutta ei ne oo mukavia kavereita.
Kovista tyypeistä harvoin tulee oikeita johtajia edes, jotka sitten tienais paljon rahaa. Ei niillä yleensä ole pitkäjänteisyyttä eikä sinnikkyyttä eikä ne välttämättä pääse työpaikalla etenemään. Niin ettei ne oo mitään tavoiteltuja aviomies ehdokkaita.
Eli jos ei kaveri oo mukava eikä edes rikas, vaan pelkästään seksy, niin arvaat varmaan mikä siinä viehättää. - kummalline
Mua taas nimenomaan viehättää ajatus siitä et poika "omistaa" mut, et en saa puhua muille pojille kun kuulun sille ja tällee :3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069