Pää on ihan sekaisin ainakin mulla,ja musta on tullut tän palstan asukki,elän jo hieman harhoissakin,kuvittelen jo omiani,anteeksi siitä. Tää on vaan jatkunut niin pitkään.
Tän jutun pitää loppua
11
<50
Vastaukset
- muutenihanhyvä
ja kukaan ei tiedä kuka olet. Eikös nää palstan miehet ollut pelkkiä pellejä. jonkun mielestä.
- kaikkipuskistahuudellaan
Naiset kans :)
- ed____
kaikkipuskistahuudellaan kirjoitti:
Naiset kans :)
Suurinosa.
- jäädyke_
Suksi sinä vittuun mun elämällä on jo pelleilty ja jollain pelleillä menee jopa paremmin.
Kerätkää nyt niitä pisteitä kuka kirjottaa ja kenelle. - Hänestä
Jos niin tahdot. Rakastunut ihminen voi olla pelle välillä. Hän ei ole sellainen, vaikka pelleilisi.
- poispalstalta
Palstalta pois. Tämä sekoittaa vielä enemmän ja tartut jokaiseen herjaavaan tai hempeily viestiin. Luulet ,että juuri sinua rakastetaan ja juuri sinua haukutaan. Todellisuudessa ne ovat täysin vieraita ihmisiä sinulle!
Kulutat aikaa ja hermojasi taistellessa itseäsi vastaan,saat omiin otsikoihin niin negaa kui positiivista palautetta,kierrätät niitä pään sisälläsi ja luulet että sinulle nauretaan.
Luulet että tilanne on jotenkin hullu,palsta ruokkii ja kasvattaa tätä luuloa entisestään.
Poistu palstalta ja se on jo puoli voittoa.
Usko huviksesi ja kokeile!
Kukaan ei sinua manipuloi vaan sinä itse ja palstan anonyymit tekstit mitkä ei ole sinulle tarkoitettu.
Me ei tunneta eikä koskaan tulla tuntemaan ja näkeään ja jos helpottaa niin viestiä kirjoitan Joensuun lähettyviltä ja en ole tunnistanut ketään ja en vietä enempää aikaa Täälä tänään.- realistioptimisti
Ei koske kaikkia. Mutta ainakin aloittaja ja muutama muu vois ottaa onkeensa.
- poispalstalta
realistioptimisti kirjoitti:
Ei koske kaikkia. Mutta ainakin aloittaja ja muutama muu vois ottaa onkeensa.
Olet varma,että tunnet heidät. Kokeile olla pois palstalta. Kidutat vain itsäsi kirjoittelemalla palstalle ja ihmettelet kun et saa myötätuntoa voi olla että saatkin mutta väärältä ihmiseltä joka ajattelee samalla tavalla kuin sinä ja uskoo palstaan.
Luvataan olla yhteydessä mutta se ei koskaan tule onnistumaan palstan avulla ja ketään ei pakoteta täällä olemaan. Omalla vastuulla jokainen Täälä on ja omii juttuja itselleen niin lupaukset,huomiot ja herjaukset.
Tätä tämä on ollut ja tulee olemaan loputtomiin.
Vielä neuvo poistu palstalta ja huomaat miten asiat ei ole niin pahasti mitä palsta antaa ymmärtää. - realistioptimisti
poispalstalta kirjoitti:
Olet varma,että tunnet heidät. Kokeile olla pois palstalta. Kidutat vain itsäsi kirjoittelemalla palstalle ja ihmettelet kun et saa myötätuntoa voi olla että saatkin mutta väärältä ihmiseltä joka ajattelee samalla tavalla kuin sinä ja uskoo palstaan.
Luvataan olla yhteydessä mutta se ei koskaan tule onnistumaan palstan avulla ja ketään ei pakoteta täällä olemaan. Omalla vastuulla jokainen Täälä on ja omii juttuja itselleen niin lupaukset,huomiot ja herjaukset.
Tätä tämä on ollut ja tulee olemaan loputtomiin.
Vielä neuvo poistu palstalta ja huomaat miten asiat ei ole niin pahasti mitä palsta antaa ymmärtää.En mä itseäni täällä kiduta :D. Omin hyvin harvoin yhtään mitään ja silloin kun omin, siihen on vahvat perusteet. Herjauksia en omi koskaan, en jaksa edes lukea, niitä, tai muutenkaan kaikkea. En hae myöskään myötätuntoa. Kunhan vaan joskus ajatuksiani puran, joskus jopa tunnistettavasti.
Siihen viittaa tämänkertainen nimimerkkinikin. - poispalstalta
realistioptimisti kirjoitti:
En mä itseäni täällä kiduta :D. Omin hyvin harvoin yhtään mitään ja silloin kun omin, siihen on vahvat perusteet. Herjauksia en omi koskaan, en jaksa edes lukea, niitä, tai muutenkaan kaikkea. En hae myöskään myötätuntoa. Kunhan vaan joskus ajatuksiani puran, joskus jopa tunnistettavasti.
Siihen viittaa tämänkertainen nimimerkkinikin.Asenteesi on hyvä. Kun laitat tunnistettavia tekstiä,niin päällimäinen ajatus on etsiä tiettyä henkilöä ja siihen käytetään erinäisiä konstia palstalla.
Provoihin ja herjauksiin kannattaa suhtautua hyvin neutraalisti,koska ne ei tuota tulosta.
Provosoivat ja herjaavat ihmiset saattavat suuttua ja hermostua kun eivät onnistu teoissaan ja jatkavat toimintaansa uudelleen ja uudelleen ja näin väsyttävät itseään ja se väsymys taas puretaan kohteeseen mikä on naurettavaa.
Neutraali suhtautuminen on paras keino.
Palstalla ei valitettavasti synny parisuhteita ja mitään muutakaan. Mutta jos koet palstan hyödylliseksi niin kukaan ei sinua estä Täälä olemasta. Muistat vain että täällä ei ole mitään tekemistä reaalimaailman kanssa.
Nyt poistun. - realistioptimisti
poispalstalta kirjoitti:
Asenteesi on hyvä. Kun laitat tunnistettavia tekstiä,niin päällimäinen ajatus on etsiä tiettyä henkilöä ja siihen käytetään erinäisiä konstia palstalla.
Provoihin ja herjauksiin kannattaa suhtautua hyvin neutraalisti,koska ne ei tuota tulosta.
Provosoivat ja herjaavat ihmiset saattavat suuttua ja hermostua kun eivät onnistu teoissaan ja jatkavat toimintaansa uudelleen ja uudelleen ja näin väsyttävät itseään ja se väsymys taas puretaan kohteeseen mikä on naurettavaa.
Neutraali suhtautuminen on paras keino.
Palstalla ei valitettavasti synny parisuhteita ja mitään muutakaan. Mutta jos koet palstan hyödylliseksi niin kukaan ei sinua estä Täälä olemasta. Muistat vain että täällä ei ole mitään tekemistä reaalimaailman kanssa.
Nyt poistun.Olet mainio :D Minusta ei tosiaankaan tarvitse olla huolissaan.
En ole täällä muodostamassa parisuhdetta, mutta ihan himpun verran tällä kuitenkin on, omassa harvinaisessa tapauksessani, tekemistä reaalimaailman kanssa. Silti on yleisesti ottaen parempi olla täällä silllä asenteella, jota painotat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1354643Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 463145
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322590Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232236
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201888Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755