Kysy ruokintaan liittyvistä ongelmista!

tzappada

Pohditko nappulamerkin vaihtoa? Luuletko että koiraasi vaivaa vitamiininpuutos? Etkö tiedä miten suurikokoisen pennun ruokinta tapahtuu? Minä voin olla ratkaisusi siihen! 20 vuotta koirakokemusta, samanverran myös kissoja. Kaikki ruokintamallit tuttuja.

6

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riikka.penttilä

Minulla on 13 vuotias kääpiövillis jolla todettiin haimatulehdus.Jos vaihdan erikoisnappuloista kotiruokaan,millä kotiruolla ruokin häntä tai onko nappuloissa muita vaihtoehtoja kuin royal caninin low fat.Pystytkö kertomaan?

• eläinlääkärille

Juttele eläinlääkärin kanssa, oikeasti.

• O-MeGa3

Koiralle etsin Nutrolin Senior-öljyn tilalle kapseli/tabletti muodossa olevaa omega 3sta. Öljy on niin epäkäytännöllinen, tahrii joka paikan ja haisee...

Mitä suosittelette ja mistä saa hankittua?

• 4060

Koirille on tarjolla ihan koulutettuja ravitsemusneuvojia. Jos tarvitsee ammattilaisen apua, kannattaa kääntyä ammattilaisen puoleen

• lllllllllllllllllll

Et sitten koskaan vastannut yhteenkään kysymykseen. Lakkaa availemasta tällaisia keskusteluja, josset aio _kertaakaan_ vastata!!

• plipläplöö

Googlatkaa Sumppu. Siellä neuvotaan ruokinnasta ja ihan oikeesti tiedetään paljon. Katiskan sivuihin kannattaa kans tutustua. Eli googleen "ruokinta katiska" tai ruokinta sumppu", niin johan löytyy.

Facebookissa löytyy myös sivut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      67
      3073
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      54
      2721
    3. Kela kelaa toimeentulotukia takaisin

Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii
      Maailman menoa
      190
      2391
    4. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      41
      2385
    5. Kyllä sut varmaan

Aika moni haluaisi, miks sä et halua niitä jotka varmaan purkkiin sut pistäis ettet pääse karkuun
      Ikävä
      36
      1592
    6. Rakastan sua

Johonkin tämä piti saada purkautumaan, ehkä se jollain ihmeellä välittyy samalla sinun suuntaan ❤️
      Ikävä
      15
      1466
    7. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      18
      1425
    8. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      30
      1335
    9. Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua

Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p
      Ikävä
      65
      1286
    10. iltaa häelle

Hyvää iltaa hänelle naiselle ❤ mieheltä Harmittaa yksi asia
      Ikävä
      17
      1276
    Aihe