Minulle on tullut sähköpostiin viestejä ja oli nyt oikeastaan pakko tulla katsomaan tänne.
Minä en mainosta täällä. Minulla on mainos kyllä netissä- joka on maksullinen (jos jotakuta kiinnostaa).
Kiitos kehuista. Mutta älkää nyt hyvät ihmiset alkako tappelemaan täällä.Kaikki palaute on tervetullutta, myös negatiivinen, sillä se auttaa minua eteenpäin ja yrittämään vieläkin paremmin.
Minä en myös aijo lähteä kommentoimaan kirjoituksia. Mutta todella toivoisin, että ymmärrätte, ettei minulla ole aikaa eikä tarvetta tulla tänne perättömiä kirjoittelemaan, eikä muutakaan. Tämän halusin sanoa. Jos kirjoitan tänne teen sen omalla nimelläni.
Aurinkoa ja lämpöä <3 sekä ihanaa kesän odotusta.
Haluan sanoa muutaman sanan
39
50
Vastaukset
Toivon myös kovasti, että nämä 2 keskenään taistelevaa ihmistä eivät tule kirjoittelemaan mitään kirjaimia minuun koskevassa ketjussa. Minä eivätkä varmaan muutkaan kirjoittajat halua tuohon sotkuun jossa olette syytteiden ja poliisitutkintojen kanssa. Minä en halua siihen sotkeentua. hieman ole sitä seurannut ja sanon näin että miksi kumpikaan ei sitä lopeta?
Kaikella ystävyydellä: Nina- Ohikulkijavaan
Kyllä se hyvä ihminen on nyt vain niin , että se sinun "kolleegasi" jolla pitäisi ikänsä ja sen puolesta, että avoimesti ja julkisesti itseään siten mainostaen esiintyy näkijänä ja ihmisten auttajana, ymmärrystä olla solvaamatta yhtä ihmistä joka paikassa täysin aiheetta. Toisen jatkuva herjaaminen nimellä tai nimikirjaimilla sekoittaen hänet kaikkeen, on kaikkea muuta kuin täyspäistä touhua. Kun ihminen jatkaa ja jatkaa nyt kohta jo vuoden jatkanut, eikä lopeta pyytää sitä kuka tahansa, ei auta muuta kuin olla virkavaltaan yhteydessä. Sellaisen ennustelijan touhuista on hyvä varoittaa ihmisiä, kuka haluaa laittaa suht. isoja summia rahaa sellaiseen, jota välittää ihminen joka uhkailee mustalla magialla ja ovelle tulolla, esittää itselleen tuntemattomista ihmisistä todella törkeitä väitteitä. Mitä itse mietit ? Voiko sellainen näkijä olla hyvien voimien lähettiläs vai eikö voi ? Ryhtyisitkö itse sellaiseen ? Itse sanon mielipiteenäni ettei voi olla hyvän henkimaailman lähettiläs sellainen joka niin toimii, sen tajuaa kuka tahansa täysjärkinen ihminen.
Sinä et Niina Kallio tai kukaan toinenkaan yksityinen henkilö omista suomi24,sen keskustelupalstoja, ettekä voi määrittää kuka kirjoittaa mihinkin mitäkin. Ja minä en ole täällä missään toisessa ketjussa "tapellut" kenenkään kanssa nyt, enkä aikaisemminkaan, todella moni ihminen on tuosta näkijästä samaa mieltä kun minäkin ja minäkin olen perustanut mielipiteeni ihan sen perusteella mitä itse olen lukenut tuon näkijän jokapaikkaan tännekin aikaisemmin törkeyksiä kirjoitelleen. Itse hän tätä hommaa jatkaa ja jatkaa, näkemällä itsensä kaikkialla ja tulemalla ilkeilemään tännekin tuoden samalla ne oudot väitteensä mukanaan ja toisen nimikirjaimia.
Minusta ei eikä hemmetin monesta muustakaan ihmisestä ole ollenkaan oikein, että yhtä ihmistä jahdataan ja kytään kaikkialla, herjataan ja esitetään perättömiä väittämiä. - ohikulkijavaankaksi
Mistä sä oot suuttunu noin kovin?
- Edellinenkirjuri
Tämähän on kovin yksinkertaista:
Eli pyydetään Ninaa näkemään kuka siellä kaiken takana on!
Kerro Nina mitä näytetään? Kopioin tähän uudestaan että saadaan vastaus
- Zhau
Hei ohikulkijavaan, mitähän sä tuossa oikein lietsot, ota yhteys virkavaltaan jos siihen on aihetta mutta ei tämä paikka ole sitä varten mitä tuossa teet. Toisekseen Sinä et tiedä kuka milläkin nimimerkillä kirjoittaa, vai väitätkö sinä oikeasti tietäväsi kuka milläkin nimimerkillä kirjoittaa kun sulla taitaa hiukan olla mopo karannut käsistä jos ajattelet, että jokainen joka kirjoittaa tietyillä sanoilla on henkilö jonka oletat sen olevan.. tuossa kohtaa sulla on aika iso ongelma. Lueppa säännöt: Millainen viesti on sääntöjen vastainen? Sinähän tuota rikot. Tuossa väität tietäväsi mitä täällä saa kirjoittaa mutta ethän sä mitään tiedä kun rikot suomi24 sääntöjä.. Mitähän sä mahdat jahdata, et jahtaa vai ? Mietis vähän uudelleen omaa kirjoitustasi. Se voi olla, että sinä tulet vielä saamaan syytteen.
- Meninohiitse
En ole tuo edellinen, mutta tuli vaan pieneen mieleen tällainen. Ehkä täällä käy joku näkijä, joka voi nähdä tai tuntea, kuka siellä nimimerkin takana on. Eihän se mikään ihme olisi.
- Ohikulkijavaan
Anteeksi nyt mutta en lietso yhtään mitään vaan sanon mielipiteeni asioista, sanoinko kenties jotakin sinusta kun sait aiheen vetää kilon hernettä nenääsi?
Säännöissä kielletään tietääkseni toisten nimien tuominen tänne luvatta, minä en ole tuonut kenenkään nimeä tai edes nimikirjaimia. Minä en ole tätäkään touhua aloittanut huomasin vaan, että taas tänne jo toisen kerran kuukauden sisään erikoisin väittein on tuotu erään tietämäni henkilön nimikirjaimet , se tyyli millä ne tänne tuodaan on täysin sitä jatkumoa jota se vainoaja harrastaa omillakin sivuillaan.Perättömiä väittämiä ja luulotteluja että kaiken takana olisi yksi ja sama ihminen. Kirjoitustyyli paljastaa henkilön koska se toistaa aina samaa kaavaa. Mielipiteensä eri näkijöistä tällä palstalla saa kuka vain tuoda julki, koska jos itse asettuu arvostelulle altiiksi sitä sitten pitää myös sietää.
Missä kohtaa kirjoituksessani olen sanellut mitä saa kirjoittaa tänne ?? Olisko aika mennä koulun penkille takaisin jos ei ymmärrä lukemaansa. Minä sanoin, että kukaan ei sitä ylläpitoa lukuunottamatta täällä voi määrittää kuka mitäkin kirjoittaa. Vai saan minä syytteen, tuttua hokemaa tuokin. Mistä minä sen syytteen nyt sitten mahtaisin saada? Totuuden puhumisestako ??
Seuraavaksiko tulee sitten uhkauksia jostain tappaja bodareista ja isoista korvauksista vai milläs kaavalla taas mennään ??
Voi hyvänen aika näitä juttujanne taas, leikitte kun lapset kuurunpiiloa ja luulette ettei teitä kukaan tunnista vaikka jutut pysyy kokoajan samoina kerrasta toiseen.
Totuuden saa sanoa, mutta keksiä toiselle juttuja ja luvatta syyttelemällä levitellä kaikkielle toisen nimeä ei saa, näin sanoi poliisi johon ollaan kyllä oltu jo yhteydessä näitten juttujen takia. - Zhau
Äläpäs siellä syyttele ihmisiä vaan noudata ylläpidon laatimia sääntöjä..
Ota yhteyttä sinne virkavaltaan kun sulla tuntuu olevan tarvetta sille niin voit huomata et kääntyykin omaan nilkkaan kun kirjoituksesi käydään läpi kun poliisi on vähän eri mieltä siitä mitä sä olet täällä kirjoitellut :)
Ai nyt se luulee et mä olen Nina.. onkohan sulla kuule luulotauti kun en ole :)
Millainen viesti on sääntöjen vastainen?
Toisten käyttäjien henkilöiden loukkaaminen ja herjaaminen kuuluu myös asiattomaan sisältöön.
Vieläkö väität ettei Ninan tai muiden kirjoittajien loukkaaminen ja herjaaminen täällä ole kielletty, vai etkö ymmärrä suomen kieltä kun mielestäsi sinulla on oikeus tuota sääntöä rikkoa ? Tuon sulle jo kerroin et ylläpidosta tieto siis on, vai väännänkö vielä rautalankaa :)
http://www.suomi24.fi/opastus -> Keskustelu -> Millainen viesti on sääntöjen vastainen?
Ymmärtäisitkö jo ?
Koetahan ymmärtää, ettei sulla ole oikeutta rikkoa tuota sääntöä, jos sinulla on joku dilemma tuossa niin ota yhteys poliisiin. Täällä ei tuollaisia kirjoiteta, oli tieto mielestäsi sinun totuutesi tai ei :) - Zhau
Siis kommentoin ulkopuolisena tuota syyttelevää ja herjaavaa Ohikulkijavaan viestiä kun olen nähnyt näitä ennenkin samalta nimimerkiltä. Kannattaa lukea säännöt. Missä kommentin aloittaja on täällä herjannut tai paljastanut ihmisten tietoja kun Ohikulkijavaan tuntuu kuvittelevan, että jokainen merkki täällä on kommentin aloittaja vaikka kirjoittaa omalla nimellään. Siis nyt puhun tuosta Ohikulkijavaan ajatustavasta luulla, että jokainen merkki joka kirjoittaa tietyillä sanoilla on hänen mieltämänsä henkilö. Luulo ei ole koskaan tiedon väärti.
Ohikulkijavaan, laitatko HTTP osoitteen missä nuo mainitsemasi kommentit ovat kun meitä kiinnostaa mistä oikein syytät kommentin aloittajaa kun kirjoituksessasi ei ole mitään järkeä ? Jotta nähdään mikä on faktaa, mikä ei :)
- diidadaapaa
Nina, ainahan sinun on pakko tulla kommentoimaan jos sinua arvostellaan:)
- VAstaustaOdotellen
Eli pyydetään Ninaa näkemään kuka siellä kaiken takana on!
Kerro Nina mitä näytetään? - NiinMikä
Kiinnostaa se maksullinen mainoksesi. Voitko laittaa linkkiä, niin näymme kaikki millainen mainos siellä on. En löytänyt tuota mystistä mainosta.
- Mediaassari
Tuskin kukaan haluaa mainostaan tänne linkittää. Sillä joka kerta kun sitä mainosta klikkaa niin lähtee yksi kontakti. eli näitä mainoksia myydään paketteina eli esim. 1500 klikkausta, eli kun siitä mainoksesta klikkaa se on aina yksi vähemmän. Ennustajilla nämä paketit ovat kalliita, eli normi raksatyyppi voi saada paketin halvemmalla ja yksi klikkaus maksaa vain noin 20senttiä, ennustajalla sama paketti on noin 2€ per klikkaus. Tiedän sen koska myyn näitä paketteja yrittäjille.
- Mediaassari
Tuskin kukaan haluaa mainostaan tänne linkittää. Sillä joka kerta kun sitä mainosta klikkaa niin lähtee yksi kontakti. eli näitä mainoksia myydään paketteina eli esim. 1500 klikkausta, eli kun siitä mainoksesta klikkaa se on aina yksi vähemmän. Ennustajilla nämä paketit ovat kalliita, eli normi raksatyyppi voi saada paketin halvemmalla ja yksi klikkaus maksaa vain noin 20senttiä, ennustajalla sama paketti on noin 2€ per klikkaus. Tiedän sen koska myyn näitä paketteja yrittäjille.Kannattaa ottaa selvää. Itse löysin kyllä hänen mainoksensa, mutta en klikannut siitä hänen kotisivuilleen-hänellä ei näytä olevan ihan näitä kalliimpia hakusanoja kuten, ennustaja tai selvännäkijä. Kyllä se löytyy kun tietää oikeat hakusanat.
Kaikille nyt yhteisesti. Tiedän kyllä ketä tässä tarkoitetaan, (tällä kolleegalla, en ole "sokea")
Enkä minä määrää mitä täällä kukakin kirjoittaa, mutta en halua joutua näiden kahden "taistelevan virtasen" (tämä on sanonta) väliin vai pitäisikö sanoa kolmen. No kuitenkin. Tapelkaa tappelunne. Minä tulin tänne kirjoittamaan siksi, että täällä on nyt yhden ihmisen toimesta puhuttu että minä olen nähnyt hänelle riippuliito harrastuksen. No en ole nähnyt. Minä en kehu täällä itseäni. Minäkin voin nähdä väärin, ajat voi heittää.
Minulla on oppimista vielä henkisellä tielläni. Jokaisella varmasti on.
Tämä kirjoitus siksi, että haluan kertoa etten käy täällä kehumassa itseäni ja asiakkaani alkoivat kirjoittelemaan minulle mitä täällä on menossa.
Minähän en nyt linkitä tänne mitään- koska täällä on mainostaminen kielletty.
Ja kyllä minä puolustan itseäni jos minusta puhutaan. Tällä kertaa kyllä olen kertonut että näitä kehuja en ole tänne kirjoittanut. Eikö silloin olisi vaan hiljaa ja antaisi kehujen sadella?
Eikä tulla rehellisesti kertomaan, että missä mennään.
Sinä,sinä,sinä ja sinä. Vaikka te haukkuisitte minua miten paljon tahansa niin toivon teille kaikkea hyvää elämässänne. Pelkkää hyvää.- kakeasona
Sokea kana
- Zhau
Mä en tiedä taustoista mutta Ohikulkijavaan muistan kirjoitelleen jossain aiemminkin samaan tapaan ja päätin sanoa asiasta kun musta viesti oli törkeä. Muistan jonkun kirjoittaneen, että olisit nähnyt hänen riippuliitoharrastuksen mutta silloin siellä ei ollut muuta kuin hänen kehujaan miten tarkasti olit nähnyt. No siltä mustakin alkoi tuntua, että pitää puolustaa kun tuo okv viesti oli kerrassaan paranoidin kaltainen :) Mä lähiaikoina meinasin pyytää sulta tulkintaa mutta jouduin perumaan sen, ehkä tämä auttaa tietämään kuka olen :)
- Ohikulkijavaan
Zhau kirjoitti:
Mä en tiedä taustoista mutta Ohikulkijavaan muistan kirjoitelleen jossain aiemminkin samaan tapaan ja päätin sanoa asiasta kun musta viesti oli törkeä. Muistan jonkun kirjoittaneen, että olisit nähnyt hänen riippuliitoharrastuksen mutta silloin siellä ei ollut muuta kuin hänen kehujaan miten tarkasti olit nähnyt. No siltä mustakin alkoi tuntua, että pitää puolustaa kun tuo okv viesti oli kerrassaan paranoidin kaltainen :) Mä lähiaikoina meinasin pyytää sulta tulkintaa mutta jouduin perumaan sen, ehkä tämä auttaa tietämään kuka olen :)
Minä en ole koskaan enkä missään saanut ennustusta ninakalliolta eikä kukaan koskaan ole "nähnyt" minulle mitään riippuliito harrastusta, eikä viesteissäni ole mitään sellaista joka rikkoisi sääntöjä tai lakia joten lopetahan jo se meuhkaamisesi. Se "viestin törkeys" on nyt vain siellä omassa päässäsi ja silmissäsi kukaan toinen ei sellaista siinä nähnyt.
Minä EN KIRJOITTANUT mitään tuosta ninakalliosta vaan ihan toisesta näkijästä ja otin kantaa siihen, ettei täällä voi kukaan määrittää mitä mihinkin kirjoittaa sen määrittää vain ylläpito.
Sinulla on kuule niin suuri tarve haastaa täällä zhau riitaa, ettet malta edes lukea kunnolla juttuja kun jo monen viestin voimin hyökkäilet sieltä uhkailemaan.
Väännetään sinulle ratapölkystä sitten:
EN KIRJOITTANUT NINAKALLIOSTA VAAN IHAN TOISESTA NÄKIJÄSTÄ, JOKA TÄLLÄKIN PALSTALLA ON MEUHANNUT JA ESITTÄNYT TODELLA TÖRKEÄÄ TEKSTIÄ JA LAITTOMIA UHKAUKSIA JOTKA ON NYT SYYTTÄJÄLLÄ TUTKINNASSA, SAMAA TEKSTIÄ ON TUOTTANUT MUUALLEKIN JO KOHTA VUODEN. TÄLLÄ PALSTALLA ON NYT KUUKAUDEN SISÄÄN TUOTU SEN IHMISEN NIMIKIRJAIMIA JOTA TUO TOINEN NÄKIJÄ ON STALKANNUT SEN LIKI VUODEN JA EI OLE VAIKEAA ARVATA KUKA SIINÄ ON ASIALLA. KOSKA NE NIMIKIRJAIMET OVAT MOLEMMILLA KERROILLA ILMESTYNEET KETJUIHIN JOSSA PUHUTAAN JOSTAIN TOISESTA NÄKIJÄSTÄ JA ASIASTA EI KUKAAN YMMÄRRÄ MIKSI TUO VIATON IHMINEN PITÄÄ JATKUVASTI SOTKEA KAIKKEEN.
Ymmärsitkö nyt vai pitääkö hakea isompaa väänneltävää ??? - Zhau
Ei pitäisi kirjoitella toisen ihmisen ketjuun toisten asioista eikä mistään epäilyistä.. Meuhkaa tuolla asenteellasi niissä ketjuissa joissa nimikirjaimia on kun ei tuossa ole. Sä täällä vatvot sellaista mitä tässä ketjussa ei edes ole et se kyl taidat olla sinä joka "viattoman" ihmisen asiaa täällä ylläpidät.. ei ole tullut mieleen et sinä hänen asiaansa täällä julkisesti väännät niin sä taidat oikein haluta et hän tulee kaikkien tietoisuuteen.. ei sellainen ole ystävyyttä vaan julkisuushakua :) Eikä tarvitse meuhkata sellaisista asioista mitä täällä ei saa tehdä vaan ota yhteys ylläpitoon, kai sä sen osaat tehdä kun osaat täälläkin asioista huudella. Ja onhan sulla se virkavaltakin mihin voit ottaa yhteyttä.. heh
- vainoaa
Ohikulkijavaan kirjoitti:
Minä en ole koskaan enkä missään saanut ennustusta ninakalliolta eikä kukaan koskaan ole "nähnyt" minulle mitään riippuliito harrastusta, eikä viesteissäni ole mitään sellaista joka rikkoisi sääntöjä tai lakia joten lopetahan jo se meuhkaamisesi. Se "viestin törkeys" on nyt vain siellä omassa päässäsi ja silmissäsi kukaan toinen ei sellaista siinä nähnyt.
Minä EN KIRJOITTANUT mitään tuosta ninakalliosta vaan ihan toisesta näkijästä ja otin kantaa siihen, ettei täällä voi kukaan määrittää mitä mihinkin kirjoittaa sen määrittää vain ylläpito.
Sinulla on kuule niin suuri tarve haastaa täällä zhau riitaa, ettet malta edes lukea kunnolla juttuja kun jo monen viestin voimin hyökkäilet sieltä uhkailemaan.
Väännetään sinulle ratapölkystä sitten:
EN KIRJOITTANUT NINAKALLIOSTA VAAN IHAN TOISESTA NÄKIJÄSTÄ, JOKA TÄLLÄKIN PALSTALLA ON MEUHANNUT JA ESITTÄNYT TODELLA TÖRKEÄÄ TEKSTIÄ JA LAITTOMIA UHKAUKSIA JOTKA ON NYT SYYTTÄJÄLLÄ TUTKINNASSA, SAMAA TEKSTIÄ ON TUOTTANUT MUUALLEKIN JO KOHTA VUODEN. TÄLLÄ PALSTALLA ON NYT KUUKAUDEN SISÄÄN TUOTU SEN IHMISEN NIMIKIRJAIMIA JOTA TUO TOINEN NÄKIJÄ ON STALKANNUT SEN LIKI VUODEN JA EI OLE VAIKEAA ARVATA KUKA SIINÄ ON ASIALLA. KOSKA NE NIMIKIRJAIMET OVAT MOLEMMILLA KERROILLA ILMESTYNEET KETJUIHIN JOSSA PUHUTAAN JOSTAIN TOISESTA NÄKIJÄSTÄ JA ASIASTA EI KUKAAN YMMÄRRÄ MIKSI TUO VIATON IHMINEN PITÄÄ JATKUVASTI SOTKEA KAIKKEEN.
Ymmärsitkö nyt vai pitääkö hakea isompaa väänneltävää ???Tämä Kallio nyt tuntuu itse olevan taipuvainen kuvittelemaan omiaan. Luulee, että kaikki viestit koskee häntä ja sitten alkaa vaahdota eri nimimerkkien takaa. Antaapa meuhkata. Onhan se niin rankkaa olla näkijä
- Ohikulkijavaan
Zhau kirjoitti:
Ei pitäisi kirjoitella toisen ihmisen ketjuun toisten asioista eikä mistään epäilyistä.. Meuhkaa tuolla asenteellasi niissä ketjuissa joissa nimikirjaimia on kun ei tuossa ole. Sä täällä vatvot sellaista mitä tässä ketjussa ei edes ole et se kyl taidat olla sinä joka "viattoman" ihmisen asiaa täällä ylläpidät.. ei ole tullut mieleen et sinä hänen asiaansa täällä julkisesti väännät niin sä taidat oikein haluta et hän tulee kaikkien tietoisuuteen.. ei sellainen ole ystävyyttä vaan julkisuushakua :) Eikä tarvitse meuhkata sellaisista asioista mitä täällä ei saa tehdä vaan ota yhteys ylläpitoon, kai sä sen osaat tehdä kun osaat täälläkin asioista huudella. Ja onhan sulla se virkavaltakin mihin voit ottaa yhteyttä.. heh
Sinäkö sen määrität kuka mitä minnekin kirjoittaa ?? Ja siksi otin kantaa, että se stalkkaaja itse taas siihen ninakalliostakin tehtyyn ketjuun toi niitä nimikirjaimia vaikka eivät asaan liittyneet mitenkään, siihen on kai oikeus ottaa kenen tahansa kantaa, joten lopeta jo se minun syyttelyni siellä. Ei ole se ihminen jonka nimikirjaimista puhun mikään ystäväni, vaan olen monen sadan muun ihmisen kanssa vain nähnyt sen yhden julkisilla sivuilla sitä uhkailua ja herjaamista häntä kohtaan ja kyllä se viime vuoden lopulla oli täälläkin, kunnes ylläpito poisti ainakin osan ja pahimmat ilmeisesti poliisin pyynnöstä.
Kysehän ei tässä ole mistään epäilyistä ketään kohtaan, vaan faktoista joista löytyy todisteet. Ja juuri siihen, että kuka tahansa kenä tahansa voi netissä vaikka itsestään kirjoitella kehuja, liittyy kyllä tähänkin ketjuun ja sen aiheeseen. Milläs muka sitä todistat ettei täälläkin käy itseään kehumassa yksi ja toinen feikki näkijä ?
Pakko kyllä todeta tässä, että nämä sinun kirjoittelusi zhau on kovin tutunoloista tekstiä.... Mutta jatka ihmeessä leikkiäsi jos siitä jotain kiksejä saat, mutta jos et itse ymmärrä lukemaasi älä siitä kirjoittajaa syytä. - Ohikulkijavaan
vainoaa kirjoitti:
Tämä Kallio nyt tuntuu itse olevan taipuvainen kuvittelemaan omiaan. Luulee, että kaikki viestit koskee häntä ja sitten alkaa vaahdota eri nimimerkkien takaa. Antaapa meuhkata. Onhan se niin rankkaa olla näkijä
On se joo rankkaa olla "näkijä", varsinkin niillä joilla ei ole edes kykyjä muita kun kyky rahastaa hyväuskoisia loruiluillaan. :-)))))
- Zhau
vainoaa kirjoitti:
Tämä Kallio nyt tuntuu itse olevan taipuvainen kuvittelemaan omiaan. Luulee, että kaikki viestit koskee häntä ja sitten alkaa vaahdota eri nimimerkkien takaa. Antaapa meuhkata. Onhan se niin rankkaa olla näkijä
Jos sä yrität väittää, että minä olen ketjun aloittaja niin olet väärässä. Ei pidä olettaa sellaista mitä ei tiedä. Et ole tainnut pitää jonkun selvänäkijän suorasanaisuudesta.. :)
- Zhau
Sinäkö sen määrität kuka mitä minnekin kirjoittaa ?? Ja siksi otin kantaa, että se stalkkaaja itse taas siihen ninakalliostakin tehtyyn ketjuun toi niitä nimikirjaimia vaikka eivät asaan liittyneet mitenkään, siihen on kai oikeus ottaa kenen tahansa kantaa, joten lopeta jo se minun syyttelyni siellä. Ei ole se ihminen jonka nimikirjaimista puhun mikään ystäväni, vaan olen monen sadan muun ihmisen kanssa vain nähnyt sen yhden julkisilla sivuilla sitä uhkailua ja herjaamista häntä kohtaan ja kyllä se viime vuoden lopulla oli täälläkin, kunnes ylläpito poisti ainakin osan ja pahimmat ilmeisesti poliisin pyynnöstä.
Kysehän ei tässä ole mistään epäilyistä ketään kohtaan, vaan faktoista joista löytyy todisteet. Ja juuri siihen, että kuka tahansa kenä tahansa voi netissä vaikka itsestään kirjoitella kehuja, liittyy kyllä tähänkin ketjuun ja sen aiheeseen. Milläs muka sitä todistat ettei täälläkin käy itseään kehumassa yksi ja toinen feikki näkijä ?
Pakko kyllä todeta tässä, että nämä sinun kirjoittelusi zhau on kovin tutunoloista tekstiä.... Mutta jatka ihmeessä leikkiäsi jos siitä jotain kiksejä saat, mutta jos et itse ymmärrä lukemaasi älä siitä kirjoittajaa syytä.Vaahtoa sä täällä vaan yksinäs asioista jotka on ihan eri ketjuissa kun sulla on jännä tapaa vetää asioista "omat johtopäätöksesi" kuten tuossakin poliisin pyynnöstä ylläpito poistanut.. kaikkihan sen nyt näkee noista sun viesteistä, että oletat ja keksit asioita. Nuorella on vielä paljon oppimista elämästä. Ai mun teksti on tutunoloista, kenet sä nyt väität mun olevan :) Kuvittele sinä vaan.. sitähän se on, luuloa. :)
- hupiamulle
Zhau kirjoitti:
Jos sä yrität väittää, että minä olen ketjun aloittaja niin olet väärässä. Ei pidä olettaa sellaista mitä ei tiedä. Et ole tainnut pitää jonkun selvänäkijän suorasanaisuudesta.. :)
Joku muu tässä näkyy olettavan ;)
Noita tyhjänpuhujia en ole elämässäni tarvinnut.
Tämä palsta on minulle viihdettä. Tulee joskus tsekattua ja huvittaa tuo näkijöiden omakehu. :D Niin läpinäkyvää... - lukijaminäkin
vainoaa kirjoitti:
...... samaa mieltä.....
- Ohikulkijavaan
Zhau kirjoitti:
Vaahtoa sä täällä vaan yksinäs asioista jotka on ihan eri ketjuissa kun sulla on jännä tapaa vetää asioista "omat johtopäätöksesi" kuten tuossakin poliisin pyynnöstä ylläpito poistanut.. kaikkihan sen nyt näkee noista sun viesteistä, että oletat ja keksit asioita. Nuorella on vielä paljon oppimista elämästä. Ai mun teksti on tutunoloista, kenet sä nyt väität mun olevan :) Kuvittele sinä vaan.. sitähän se on, luuloa. :)
Nuorella ??? :-))))))))))) Aika kaukana nuoruudesta tässä vaiheessa, enkä luulottele mitään vaan tiedän se nyt on hiukan eri asia.
Sinusta ei tarvitse kuvitella mitään, sen näkee sokea reettakin kuka olet! - Ohikulkijavaan
hupiamulle kirjoitti:
Joku muu tässä näkyy olettavan ;)
Noita tyhjänpuhujia en ole elämässäni tarvinnut.
Tämä palsta on minulle viihdettä. Tulee joskus tsekattua ja huvittaa tuo näkijöiden omakehu. :D Niin läpinäkyvää...Tuo persoona on niin läpinäkyvä ja tekee täsmälleen samoja tyylivirheitä kun eräs toinenkin, olettelee ja luulottelee ja näkee merkityksiä ja juttuja sielläkin missä kukaan muu ei näe...viimeistään tuolla paljasti itsensä "Nuorella on vielä paljon oppimista elämässä" :-)))))
Samaa saissea on kirjoitellut muuallekin, on tietävinään vaan eipä taaskaan tiedä mitään... tekisi mieleni hiukan valaista asioita, mutta antaapa olla, kohta alkaa sitten se megalomaaninen raivoaminen.
"Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten" sanonta, sopii tähän oikein hyvin :-D - Zhau
Tuo persoona on niin läpinäkyvä ja tekee täsmälleen samoja tyylivirheitä kun eräs toinenkin, olettelee ja luulottelee ja näkee merkityksiä ja juttuja sielläkin missä kukaan muu ei näe...viimeistään tuolla paljasti itsensä "Nuorella on vielä paljon oppimista elämässä" :-)))))
Samaa saissea on kirjoitellut muuallekin, on tietävinään vaan eipä taaskaan tiedä mitään... tekisi mieleni hiukan valaista asioita, mutta antaapa olla, kohta alkaa sitten se megalomaaninen raivoaminen.
"Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten" sanonta, sopii tähän oikein hyvin :-DAi noin sä oletat et jokainen joka kirjoittaa samoja lauseita on yksi ja sama ihminen.. monet käyttää "Nuorella on vielä paljon oppimista elämässä" lausetta silloin kun tuollaisia haukkumaviestejä kirjoitellaan.. ihan aiheesta laitoin. :)
- Rosietrees
hupiamulle, ai sun mielestä olen selvänäkijä. Tuollaista puppua en ole ennen kuullutkaan. Ai sä tykkäät mainostaa ettet ole koskaan ollut kiinnostunut noista asioista etkä niitä ole tehnyt, kyllähän sä olet kun nää asiathan sua juuri kiinnostaa..
- sesiitäsitten
Elleissä luin että Nina on kopioinut samaa ennustusta monelle asiakkaalleen. Aika paha voitte käydä itte kattoo löytyy googlaamallaa
Sitten selitteli ihan samoin sanoin kun täällä kun alotettiin valittaa- nainnakuja
Sä oot varmaan joku näkijä, jolta valuu asiakkaat toiselle, kun parjaat täällä. Se näkyy kyllä, vaikken näkijä olekaan.
- Zhau
samaa mieltä kuin nainnakuja tuosta kirjoittelusta.. noita kateellisia riittää tässä maassa :)
- outootouhuu
mikä tää homman nimi on, yks tulee kertomaan, että hän ei ole itsestään tänne mitään kehuja laitanut, sanoo vielä että itsekkin voi nähdä väärin. Ja saa kauheet haukut niskaan ja syytetään jotai kolleegaa, miten tää kolleega liittyy kallioon? kallio näyttää tietävän kenestä on kyse mutta pyytää että häntä eikä näitä kirjoittajia vedettäis siihen mukaan. ja yks höyrypää sit saa kauheen hepulin? ja kuvittelee että tää kallio on nyt ke kolleega vai meniks multa joku ohi. Aika sekametelisoppa.Tännehän voi kuka vaan kirjoittaa kun on anonyyminä ja monta kertaa eri nimimerkeillä. Sellainen haukutaan joka sitten on rekisteröitynyt ja tiedetään että tälläinen henkilö on. On kaikkien lakien vastaista haukkua ja herjata julkisesti ihmistä jonka nimen voi yhdistää elävään henkilöön. olkoot miten palveluntarjoaja vaan, ei oikeuta silti haukkumaan ja herjaamaan.
- Järkihoi
outootouhuu kirjoitti:
mikä tää homman nimi on, yks tulee kertomaan, että hän ei ole itsestään tänne mitään kehuja laitanut, sanoo vielä että itsekkin voi nähdä väärin. Ja saa kauheet haukut niskaan ja syytetään jotai kolleegaa, miten tää kolleega liittyy kallioon? kallio näyttää tietävän kenestä on kyse mutta pyytää että häntä eikä näitä kirjoittajia vedettäis siihen mukaan. ja yks höyrypää sit saa kauheen hepulin? ja kuvittelee että tää kallio on nyt ke kolleega vai meniks multa joku ohi. Aika sekametelisoppa.Tännehän voi kuka vaan kirjoittaa kun on anonyyminä ja monta kertaa eri nimimerkeillä. Sellainen haukutaan joka sitten on rekisteröitynyt ja tiedetään että tälläinen henkilö on. On kaikkien lakien vastaista haukkua ja herjata julkisesti ihmistä jonka nimen voi yhdistää elävään henkilöön. olkoot miten palveluntarjoaja vaan, ei oikeuta silti haukkumaan ja herjaamaan.
Ilmeisesti tässä on kyseessä joku nimikirjainkohu, joka on poliisilla tutkinnassa. Joku kirjoitellut jostain jotain omalle palstalleen ja myös tänne. Muut kommentit joiltakin ilkeilijöiltä. Ohikulkija kirjoitti, ettei liity mitenkään aloittajaan nämä. Niin sekavaa, ettei saa tolkkua.
- outootouhuu
Järkihoi kirjoitti:
Ilmeisesti tässä on kyseessä joku nimikirjainkohu, joka on poliisilla tutkinnassa. Joku kirjoitellut jostain jotain omalle palstalleen ja myös tänne. Muut kommentit joiltakin ilkeilijöiltä. Ohikulkija kirjoitti, ettei liity mitenkään aloittajaan nämä. Niin sekavaa, ettei saa tolkkua.
jossei se liity aloittajaa ni miks tähä sit kirjoitellaa? on kyl sekavaa, ihan kauniisti aloittajalta kirjoitettu ja yht äkkii kauhee haloo ja haukkuminen ja syyttely menos. On tainnu jollai olla vappusimat hippasen liian kauan käymässä
- Zhau
outootouhuu kirjoitti:
Juurikin tätä minä yritin täällä sanoa mutta kun ei vaahtoajalle mene perille säännöt kun hänen mielestään hänellä on tässä maassa ihan eri säännöt mitä muilla :)
Hei kaikille.
Tämän kirjoitukseni tarkoitus, ei ole ollut, että saisin asiakkaita lisää.
Vaan tulin katsomaan, että mikä täällä on menossa, koska asikkaat laittoivat minulle viestiä.
Tilanne on kuitenkin se, että olen kysynyt eräältä näkijältä, että voinko ohjata asiakkaita hänelle.
Minä kun olen antanut mahdollisuuden lisäkysymyksiin veloituksetta tulkinnan päälle, niin haluan ne hoitaa nyt rauhassa ja kunnialla loppuun. Tähän tulee muutos, että alan rajoittamaan lisäkysymyksiä sekä sitä, että en ole kenekään kirjeenvaihtokaveri.
Minulle on hyvä puhua murheensa, mutta en minäkään ole robootti. En ole 24/7 tavattavissa, en ota puheluita. Sillä näkijäkin tarvii vapaansa ja kerätä energiaa.
Nyt joku voi kysyä, että miksi sitten teet tätä? siksi että haluan auttaa ihmisiä. Mutta jos ei hoida välillä itseään ei jaksa hoitaa muitakaan.
Näkijät tietävät, että mitä se jatkuva pahanolon suoltaminen tuntuu energiassa, sitä väsyy.
Onneksi on näitä valonpilkahduksiakin ja kerrotaan hyviä ja iloisia asioita ja positiivinen palaute auttaa jaksamaan.
Jokaiselle on se oma näkijä- joka on hyvä. Miksi ihmeessä te tappelette? ei me näkijätkään tapella keskenämme asiakkaista. Jos jollain on nyt joku möykky sydämmessään niin voi kirjoittaa tai jos joku on mielestään saanut minulta huonoa kohtelua, niin ota ihmeessä yhteyttä.
Edelleen sanon, että vaikka te haukkuisitte minua miten paljon tahansa ja vaikka kaikilla mahdollisilla keskustelupalstoilla. Toivon teille kaikille pelkkää hyvää.- Zhau
Hienosti kommentoit ja kaikki tuo on erittäin selvää kun jokainen tarvitsee työrauhan ja myös levon niin toivottavasti jättävät sinut rauhaan jo kun eihän tuossa vastauksessa olllut mitään järkeä. :) Voimahalit Ninalle !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m904487Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513230
- 432912
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232146
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171800Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725