Hei.
Olen menossa heti kesäkuun alussa karhunkierrokselle. Onko vinkkejä? Onko kokemuksia tulvista? Kumpi lähtöpiste mieluisampi? Mitkä paikat pitää nähdä? Yöpymispaikoista parhaat?
Karhunkierros kesäkuussa.
3
240
Vastaukset
- uiyghiuh
Miten niin mieluisampi lähtöpiste? Meinasitko lähtöpisteessä pitkään olla?
- äööö
Olen lähtenyt Hautajärveltä, mutta ensimmäinen päivä oli turha maisemien kannalta. Ristikallio olisi ollut hienompi nähtävyys. Maaperä saattaa olla märkää kesäkuun alussa, mutta purojen yli on sillat eikä tarvitse kahlata. Kaikki tuvat ovat ok yöpymiseen. Kanjonit, kosket ja putoukset ovat näkemisen arvoisia. Oletko käynyt sivulla: http://www.luontoon.fi/karhunkierros
- Milliriina
Olin Karhunkierroksella viimeksi viime vuonna kesäkuun alussa, aiemmasta kerrasta onkin sitten jo vuosia. Kannattaa varautua omalla majoitteella, osassa tuvista oli viime kesänä aika tunkua. Itse nukuin joka yö teltassa. Viime kesänä myös itikoita oli paikoin tosi runsaasti, niihinkin kannattaa varautua.
Molemmista lähtöpisteistä olen startannut, mutta en varsinaisesti osaa suositella kumpaakaan. Valitse toinen ja mene sitten vaikka seuraavalla kerralla toisen kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684