Viime viikollakin taas hyytynyt monta biltemaa tienvarsille ja seisovat monta päivää aiheuttaen vaaratilanteita!
100km/h alueella kajaniin vievällä tiellä harmaa farkku 500-sarjan biltema ja pysäköity ajokaistalle muutamaksi päiväksi.
Mersumiehet tajunneet hinautta kotteronsa välittömästi pois. Hävettäähän se jos mercedes seisoo tienvarressa eli parempi viedä vehon takapihalle piiloon.
BMW romut pois tienvarsilta!
12
<50
Vastaukset
- Mikähänihmelie
Samoin se tumman sininen bmw joka talvella seiso viikkoja lidlin parkissa, on nyt seissy jo monta kuukautta entisen halpa-hallin hiekkaparkkipaikalla. Veisi sen katastamattoman rottelon nyt muualle, jos ei sitä tarvii ni antakoon pois! Jos ei autopaikkaa ni ei sitä tarvii kuukausiksi jättää julkiselle alueellee mädäntymään!
- 246834
Liekkö viikkorahat jäissä niin ei ole polosoille varaa siirtää ja ostaa uusia nokka-askseleita? Säklänsäklän.
- tojotathaisee
Ja pahvilaatikoita muistuttavat Volvot pois katukuvaa rumentamasta!
- Pallloja
Parempi laatikko kuin nämä uudet toisiaan muistuttavat pallot :)
- 897654
Pallloja kirjoitti:
Parempi laatikko kuin nämä uudet toisiaan muistuttavat pallot :)
Samaa mieltä kanssa. Jätetään nämä avaruusalukset nasan huomaan ihme sähköineen.
Ajoa avustavat sähkölaitteet on taidottomia varten.
tojotathaisee Nimimerkille: Keskustelussa oli aloitus pitkään seisovista autoista pääasiassa. Onko vaikeuksia ymmärtää viestin aihe, kun pitää yrittää muuttaa puheenaihetta? Siellä se koira älähtää missä kalikka kalahtaa......
Muutenkin idioottimainen merkkifanaattinen kommentti, kun asia selkeästi ymmärrettävissä että autojen säilytyspaikka on korjaamo tai oma piha tms. Eikä kaupungin parkkipaikka alueet ja muut tiestön varret jossa aiheutuu selkeeä vaaraa ole kylläkään mitään säilytysalueita. - tojotatkuppasia
897654 kirjoitti:
Samaa mieltä kanssa. Jätetään nämä avaruusalukset nasan huomaan ihme sähköineen.
Ajoa avustavat sähkölaitteet on taidottomia varten.
tojotathaisee Nimimerkille: Keskustelussa oli aloitus pitkään seisovista autoista pääasiassa. Onko vaikeuksia ymmärtää viestin aihe, kun pitää yrittää muuttaa puheenaihetta? Siellä se koira älähtää missä kalikka kalahtaa......
Muutenkin idioottimainen merkkifanaattinen kommentti, kun asia selkeästi ymmärrettävissä että autojen säilytyspaikka on korjaamo tai oma piha tms. Eikä kaupungin parkkipaikka alueet ja muut tiestön varret jossa aiheutuu selkeeä vaaraa ole kylläkään mitään säilytysalueita.Kas kummaa kun Aloittaja mainitsi bmw:n ja Mersun ? Mites oliko huono päivä ja tojusi hörppi desin likaa bensiiniä
- TanssivaOri
tojotatkuppasia kirjoitti:
Kas kummaa kun Aloittaja mainitsi bmw:n ja Mersun ? Mites oliko huono päivä ja tojusi hörppi desin likaa bensiiniä
Toju, bmw ja mersu kaikki samaa kuppaista romua.
- fsdsgsdsd
Iisalmelaiset merkkiriippuvaiset :'D onko kateus iskenyt, vai eikö eukko anna pimpsaa? Mulle antaa ja pemari on tallissa, tosin iisalmen kuppakylässä en oo asunu vuosiin, siellä teidän on hyvä jauhaa keskenänne pemarinromuista ;) Taitaa eukkos käydä potun luona kylässä
- dsgshtgs
Siis bemari antaa sulle tallissa? :D Olipa yllätys että bemaristi vetää kateus kortin esiin. Sehän se onkin maailman arvokkain vehje. Hahah
Täällä taas tästä erittäin "tärkeästä" merkistä jonkinlainen kiista?
En liity peliin, mutta jätän tämän vain tähän:
http://naurunappula.com/118300/plagiointi.jpg- sdhtsag
Päivän naurut. :D
- alfaromeo12
Tötterötukat jenkkilinttoineen pois katukuvaa rumentamasta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491045
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57967KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14937Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53886