M. Syrjä = Eppu Normaali?

ei syrjitä ketään

En katsonut kerskakansan elvistelypelleilyä eli Linnan juhlia lainkaan, mutta satuin näkemään lehtikuvan, missä tasavallan presidentti kättelee Eppu Normaali -nimisen yhtyeen jäsentä Martti Syrjää.
Tietääkö kukaan, oliko yhtyeestä kutsuttu juhliin muita kuin em. henkilö? Jos ei ollut, niin se oli kyllä varsin masentava tieto sille osalle Eppu Normaalin kannattajakuntaa, joka haluaisi korostaa sitä tosiasiaa, että kyseessä on YHTYE - ei sooloartistin taustaporukka.
Jos halutaan valtiovallan taholta palkita se, että yhtye on n. 25 vuoden ajan tehnyt rahaa levyfirmalle, niin silloin pitäisi juhliin kutsua kaikki ne, jotka ovat olleet alusta asti mukana.

10

1116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjäiänikuinen

      No totta hemmetissä kaikki tietävät ettei Martti Syrjä ole sama kuin Eppu Normaali. Kyse on vain siitä, että karsintaa on pakko tehdä raa'alla kädellä, jotta sinne linnaan mahdutaan edes jokseenkin kohtuudella.Ihan sama juttuhan on esim. näillä muodostelmaluistelun MM-voittajilla. Vain joukkueen kapteeni on aina saanut kutsun linnaan, vaikka joukkue on voiton ottanut. Muistaakseni myös Rasmuksen Lauri Ylönen oli linnassa pari vuotta sitten ainoana Rasmuksen edustajana jne..jne..jne... Esimerkkejä on vaikka kuinka paljon. Karsinta on kovaa ja luultavasti vain on katsottu, ettei Eppu Normaalia voi jättää huomioimatta tänä vuonna kutsun suhteen, mutta koska kaikkia ei voida kutsua, on kutsu lähetetty vain keulakuvalle eli Martille.

      • Tidjanfani

        Marikon lisäks muistan nähneeni Tidjanin myös Linnas..ei tänä vuonna vaan oliko se toissa vai viime vuonna..


    • XYZ

      Jos Linnan juhlat olisivat olleet Eppu Normaalille jonkinlainen ongelma, tuskin Martti Syrjä olisi osallistunut ollenkaan. Veikkaanpa, että muut ymmärsivät tilanteen ja soivat Martille mielellään ilon päästä juhliin edustamaan koko bändiä.

    • Marskitta paras

      Martti Syrjä on Epuissa ainoa rattijuopumuksesta ja yleisestä koheltamisesta tunnetuksi tullut jäsen eli lyhyesti ilmaistuna: KANSAN SUOSIKKI.
      Muut jäsenet pysyköön taustalla.

    • juusanomeinaan nääs

      on se niin väärin on se niin väärin!!!1111111

      kaikki eppujen jäsenet on yhtä arvokkaita ja sitä paitsi aina vaan soitetaan niitä lyämättömiä vaikka hittien ulkopuolella on hyviä biisejä paljon niistä ei vaan tiedetä on se niin väärin

      ei tässä maassa oikeus toteudu ikinä kun ei edes eppu normaalin kaikkia jäseniä kutsuta linnan juhliin

      tule apuun karpo tässä on juttu!!11 nyt täytyy järjestää joulu kinkku keräys että saadaan ensi vuonna kaikki eppu normaalit linnan juhliin ja martti syrjää ei tarvita sitten enää ja se tarja halonenkin saisi olla jossain ihan muualla sitä paitsi minä olen ollu niin monta kertaa eppujen keikalla että minä tiedän ja mulla on kaikki niitten levyt ja osaan kaikkien piisien sanat ulkoa

    • e-vani

      Eppu Normaalin fanina voisin myös sanoa oman mielipiteeni asiasta. Marttihan on alusta asti ollut yhtyeen keulakuva. Alkuaikoinahan ihan vilpittömästi kuviteltiin, että Martti on tämä herra Eppu Normaali ja soittajat sitten ovat hänen taustayhtyeensä. No, se asia sentään on jo ihmisille selvinnyt. Martti oli luontevin valinta keulahahmoksi, hänhän oli "sopivasti hullu". Soittaa ei osannut, mutta intoa piisasi ja eniten haastatteluja siis on häneltä irronnut.

      Jos tässä maassa vielä edes hieman asioista perillä oleva ihminen ei ymmärrä, että Eppu Normaali on nimenomaan yhtye, eikä mikään humppapoppoo joka säestää Martin sanoituksia, niin se on kyllä oma häpeänsä, eikä sen takia tarvitse minusta edes kaikkien Eepojen kutsua saada. Hienoa, että Martti (palkintojakin sanoituksistaan kahmineena) sai sitten tuollaisenkin kunnianosoituksen, joka luonnollisesti kuuluu myös koko bändille. Tiedän kuitenkin yhtyeessä olevan sellaistakin sakkia, jota eivät tuollaiset pippalot taida juuri kiinnostaa. Haastatteluistakin huomaa, että bändin ydin (näin voin sanoa, sillä etenkin hän olisi ansainnut työstään jotain tunnustusta) eli Pantse on aika ujoa poikaa. Linnan juhlissa en uskoisi hänenkään juuri viihtyvän.

      Eputhan tunnetusti (absurdia tässä yhteydessä, mutta olkoon) ovat aina olleet ihan tavallisia maalaispoikia, eivätkä mitään superjulkkiksia. Siispä olisi ainakin omasta mielestäni aika hassua nähdä heidät kaikki Linnan juhlissa. Martin nyt vielä kestää, koska hänhän edustaa yhtyettä muutenkin, mutta muita en oikein osaa taikka halua kuvitella näkeväni julkkisten kerman pippaloissa. Tämä ratkaisu siis tyydyttää minua oikein hyvin.

      "Me olemme nuorison ylevää kermaa..."

      • MrJuha82outolintu

        Upea mies oot.
        Kiitos hienosta kirjoituksesta.
        HIENO ELE.
        Tarvitaan enemmän sun kaltaisia ihmisiä.


    • hhjjhvg

      ....

    • jjvvhhh

      .....

    • jbjbnnhh

      ......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9616
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2817
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      160
      2574
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1429
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe